loading...
دانلود 98 | دانلود رایگان
mehrab بازدید : 415 پنجشنبه 08 آبان 1393 نظرات (0)

http://www.down98.com/wp-content/uploads/2014/02/Photo_Sketch-_Cartoon_Portrait.jpg

در قدیم نقاش های زیادی از عالمان و شاعران نقاشی می کردند و مورد پسند خیلی از مردم بود و عده ای هم عاشق نقاشی بودند اما نقاشی کردن را بلد نبودند ولی از تماشای نقاشی ها لذت می بردند اما امروزه نقاش ها کم شده اند ولی مردم از تماشای نقاشی های افراد لذت می برند. نرم افزار Photo Sketch Cartoon Portrait به تازگی به بازار عرضه شد. نرم افزار Photo Sketch Cartoon Portrait برای سیستم عامل محبوب اندروید می باشد. این نرم افزار به زیبایی می تواند تصاویر را به صورت حرفه ای تبدیل به نقاشی کند و شما را از دیدن آن به تعجب بیاندازد شما می توانید با این نرم افزار تمامیه عکس هایی که محبوب شما هستند و تمام دوستان و تمام شخصیت های معروف را تبدیل به نقاشی نمایید و از دیدن آن ها لذت ببرید. این نرم افزار حرفه ای 14 جلوه زیبا برای نقاشی کردن عکس دارد از جمله : طراحی با مداد ، عکس قدیمی و… کار با این نرم افزار آسان بوده و شما را به دردسر نمیاندازد. شما می توانید این نرم افزار حرفه ای را از سایت دانلود 98 دریافت نمایید.

 

 

mehrab بازدید : 198 پنجشنبه 08 آبان 1393 نظرات (0)

Hangouts replaces Talk دانلود نرم افزار Hangouts replaces Talk v2.0.303 برای اندروید

نسخه جدید نرم افزار Hangouts replaces Talk به بازار عرضه شد. این نرم افزار برای مکالمه و چت آنلاین برای سیستم عامل اندروید طراحی شده است. این نرم افزار قابلیت های بسیاری را داراست از جمله استفاده از عکس های Gif و… این نرم افزار زمان تایپ پیام گذشته را نمایش  میدهد و قابلیت مکالمه تصویری را نیز داراست توانایی اشتراک گذاری عکس و فیلم و نمایش تاریخ اشتراک گذاری را نیز دارد همچنین می توانید محل خود را به سرعت با دوستانتان به اشتراک بگذارید.امکان عدم نمایش پیام در صورت تمایل و توانایی ارسال پیام به افرادی که در آن زمان آنلاین نیستند اندکی از قابلیت های این نرم افزار حرفه ای می باشد که با دانلود و استفاده از آن می توانید برخی دیگر از ویژگی های آن را به دست بیاورید. شما می توانید این نرم افزار حرفه را از سایت دانلود 98 دریافت نمایید و با آن عکس و فیلم هایتان را به اشتراک بگذارید یا در صورت تمایل مکان خود را به اشتراک بگذارید و با دوستانتان مکالمه تصویری داشته باشید.

 

 

mehrab بازدید : 148 پنجشنبه 08 آبان 1393 نظرات (0)

Telegram دانلود مسنجر Telegram v1.3.24 برای اندروید

Telegram یک برنامه مسنجر که جزء بهترین مسنجر دنیا به حساب می آید. نسخه آخر این نرم افزار دارای امکانات زیاد تری است و از نظر کارایی و امکنات می توان به سریحت گفت که این برنامه از واتس آپ برتر می باشد. شما با این مسنجر قدرتمند می توانید برای دوستان خود فایل های صوتی و تصویری ارسال کنید یکی از ویژگی های این مسنجر مقابل دیگر مسنجر ها این است که این برنامه می تواند فایل های تصویری شما را تا سقف 1 گیگابایت برای دوستاتان ارسال کند و شما هم موقع ارسال هیچ نگران نکند زیرا این برنامه بدون هیچ کم و کاستی فایل تصویری شما را با همان کیفیت ارسال می کند. و از ویژگی های این نرم افزار می توان به امکان ساخت گروه و دعوت دوستانتان اشاره کرد. اگر تا حالا از واتس آپ یا مسنجر های دیگر استفاده می کردید از امروز می توانید از مسنجر قدرتمند Telegram استفاده کنید و نهایت لذت را از استفاده با آن ببرید. شما می توانید این مسنجر کاربردی را از سایت محبوب دانلود 98 به صورت کاملا رایگان دریافت نمایید.

 

mehrab بازدید : 204 پنجشنبه 08 آبان 1393 نظرات (0)

ttwitter دانلود نرم افزار Twitter برای اندروید

Twitter یک شبکه بزرگ اجتماعی است که بسیاری از ما در آن عضو هستیم. این سایت به تازگی برای بزرگ کردن تویتر اپلیکیشنی ارائه کرده تا شما هم بتوانید این شبکه اجتماعی را از گوشی اندرویدتان دنبال کنید. این اپلیکیشن تمامی قابلیت های سایت اصلی را در خود دارد و شما می توانید با دریافت این برنامه دوستان خود را از تویتر دنبال کنید و فایل های خود را برای دیگران به اشتراک بگذارید یا حتی فایل هایی که دوستانتان به اشتراک گذاشته اند را دریافت کنید که از آنها عقب نمانید از ویژگی های این نرم افزار می توان به امکان تعویض پوسته برای زیبا سازی محیط برنامه و دارار بودن ویجیت های جالب و کاربردی اشاره کرد و شما می توانید با این برنامه پست های خود را ارسال کنید و پست های دیگران را هم دنبال کنید شما می توانید این اپلیکیشن کاربردی را از سایت محبوب دانلود 98 دریافت نمایید و دوستان خود را از گوشیتان دنبال کنید.

 

mehrab بازدید : 238 پنجشنبه 08 آبان 1393 نظرات (0)

JetAudio Music Player Plus دانلود پلیر قدرتمند JetAudio Music Player Plus v3.9.2 برای اندروید

JetAudio Music Player Plus 2014 یک پلیر قدرتمند برای پخش موزیک و فایل های تصویری است. این نرم افزار تا به الان بهترین و پرطرفدار ترین پلیر به شمار می آید. حتما شما در کامپیوتر خود از این نرم افزار استفاده کرده اید و منتظر این پلیر برای گوشی اندرویدی خود بوده اید که همکنون می توانید این برنامه را دریافت نمایید و تمامی فایل های صوتی و تصویری خود را با این پلیر اجرا کنید. یکی از دلایل محبوبیت این نرم افزار می تواند پشتیبانی اکثر فرمت های صوتی و تصویری باشد این نرم افزار می تواند از فرمت های MP3, MP4, MPC, M4A, FLAC, WMA, SPX و… پشتیبانی کند. و یکی از ویژگی های این نرم افزار این است که دیگر نیاز شما را برای دریافت برنامه های افزایش صدا رفع می کند و این برنامه دارای قابلیت افزایش صدا بوده و البته این پلیر بدون کم شدن کیفیت موزیک، صدای آن را افزایش می دهد و یکی دیگر از ویژگی های این نرم افزار این بوده که می تواند صدا ها را به سلیقه شما تنظیم کند. محیط و رنگ بندی این پلیر می تواند یکی از نقاط قوت این نرم افزار باشد. شما می توانید این پلیر کاربردی و قدرتمند را از سایت محبوب دانلود 98 دریافت نمایید.

 

 

 

mehrab بازدید : 210 پنجشنبه 08 آبان 1393 نظرات (0)

Whats app Messenger دانلود مسنجر WhatsApp Messenger برای اندروید

WhatsApp Messenger یک مسنجر که به تازگی میان مردم محبوب شده و اکثر مردم از این مسنجر استفاده می کنند. برنامه های مسنجر برای ما امکان چت کردن را فراهم می سازند ولی در این مسنجر علاوه بر امکان چت کردن، خیلی امکانات کاربردی دیگر هم در خود دارد که ارتباطتان را با دوستانتان زیبا تر می کند و محیط چت را گرم نگه می دارد. شما می توانید برای دوستان یا اقوام خود یادداشت های صوتی،تصویر،اس ام اس و پیام های ویدیویی بفرستید. این نرم افزار می تواند با وای فای یا حتی 3G امکان اتصال به اینترنت برای ارتباط شما با دوستانتان فراهم سازد و شما می توانید در هنگام چت کردن با اشکال زیبا و متفاوت محیط چت را گرم کنید و منظور خود را با تصاویر بهتر برسانید از امکانات این برنامه می توان به ایجاد چت های گروهی یا چت های چند نفره،امکان بستن ارتباط شما با طرف خاص شما،امکان به اشتراک گذاشتن مکان، امکان ضبط صدا و ارسال سریع به طرف مقابل اشاره کرد. جالب است بدانید که این مسنجر از اینترنت همراه شما بسیار کم استفاده می کند و فقط برای ارسال فایل های تصویری حجم آن را روی اینترنت شما مصرف می کند و در کل برای چت کردن حجم بسیار کمی را مصرف می کند. شما می توانید این مسنجر را از سایت محبوب دانلود 98 دریافت نمایید.

 

mehrab بازدید : 227 پنجشنبه 08 آبان 1393 نظرات (0)

UC Browser دانلود مرورگر UC Browser برای اندروید

9.6.0 UC Browser مرورگر پیشرفته و کاربردی است که قابلیت های زیادی را در خود جای داده است. این مرورگر مانند بعضی از مرورگر های مشهور از Tab ها پشتیبانی می کند در اکثر مرورگرها فقط قابلیت باز کردن یک صفحه دارد و شما می توانید فقط و فقط یک سایت را تماشا کنید ولی در این مرورگر می توانید به طور نا محدود صفحه سایت باز کنید همچنین این مرورگر توانایی Zoom کردن با دو انگشت را نیز دارد. یکی از قابلیت های منحصر به فرد این مرورگر این است که می تواند سایت رو به دو صورت موبایل و معمولی نشان دهد تا اگر خواستید از حالت معمولی استفاده کنید. مرورگر UC Browser توانایی ذخیره صفحات و بازگشایی آنان را نیز دارد و به راحتی با نصب فاذسی ساز نرم افزار می توانید از سایت های فارسی دیدن نمایید. شما می توانید این مرورگر حرفه ای را از سایت دانلود 98 دریافت نمایید.

 

 

mehrab بازدید : 351 پنجشنبه 08 آبان 1393 نظرات (0)

Flipboard دانلود برنامه نمایش اخبار روز جهان در اندروید Flipboard: Your News Magazine 2.2.5

Flipboard: Your News Magazine یک اپلیکیشن اندروید است که شما می توانید با نصب آن در گوشی یا تبلت اندرویدی خود از اخبار روز دنیا عقب نمانید. این برنامه یکی از محبوب ترین و پر طفدار ترین نرم افزار های نمایش اخبار دنیا است در این برنامه همه چیز آماده می باشد و این برنامه تمامی اخبار ها را دسته بندی می کند و به صورت جذاب به شما نمایش می دهد علاوه بر متن خبر در این نرم افزار می توانید تصاویر یا فایل های ویدیویی مربوط به آن خبر را مشاهده کنید و از اخبار روز دنیا عقب نمانید از ویژگی های این نرم افزار می توان به ذخیره موضوع و اخبار مورد علاقه، دسته بندی اخبار روز دنیا،به اشتراک گذاری اخبار اشاره کرد. با این نرم افزار اخبار می توانید خبر های قدیمی دنیا را جستجو کنید و بیشتر در مورد آنها تحقیق و بررسی کنید شما با این نرم افزار می توانید تصاویر و ویدیو ها یا حتی متون را در شبکه های اجتماعی از جمله تویتر،فیسبوک،گوگل پلاس و.. به اشتراک بگذارید. و یکی از ویژگی های کاربردی این نرم افزار این است که شما می توانید خبر مورد نظر و دوست داشتنی خود را در این نرم افزار ذخیره کنید و در حالت آفلاین و بدون اینترنت آن ها را مطالعه کنید. شما می توانید این نرم افزار کاربردی را از سایت محبوب دانلود 98 دریافت کنید و از اخبار روز دنیا عقب نمانید.

 

mehrab بازدید : 257 پنجشنبه 08 آبان 1393 نظرات (0)

WinRAR For Android دانلود برنامه WinRAR برای اندروید

نسخه جدید برنامه WinRAR عرضه شد. این نرم افزار در کامپیوتر به عنوان یک فشرده ساز عالی به کار می رود و به تازگی این نرم افزار به اپلیکیشنی برای اندروید هم تبدیل شد. این فشرده سار دیگر در گوشی ها کار فشرده سازی را نمی کند بلکه فایل های فشرده ای که این برنامه در کامپیوتر ها فشرده کرده را باز می کند و اجازه استفاده از فایل درونی rar را به شما می دهد.  این فشرده سازی به تازگی در کامپیوتر ها بیشتر شده و فایل هایی که شما از اینترنت دریافت می کنید اکثرا با فرمت های rar یا zip می باشد ولی شما که با گوشی اندروید خود وارد اینترنت می شوید و انها را دریافت می کنید چگونه می خواهید از آنها استفاده کنید؟ دیگر نگران چنین مشکلاتی نباشید این اپلیکیشن اندروید کار شما 100% آسان کرده و بدون هیچ سختی شما می توانید از فایل دانلود شده خود استفاده کنید بلکه حجمی که شما بابت دریافت فایل مورد نظر داده اید قطعا کمتر از فایلی بوده که فشرده سازی نشده است. شما می توانید این نرم افزار قدرتمند و کاربردی را از سایت محبوب دانلود 98 دریافت کنید.

 

mehrab بازدید : 114 پنجشنبه 08 آبان 1393 نظرات (1)

تا الان شاید دنبال روشی برای مخفی کردن و رمزگذاری فایل های شخصی خود بوده اید کاری که هر کسی دوست دارد که فایل های شخصی خود را از دست دیگران در امان نگه دارد. اما این کار در ویندوز مقداری سخت است و به جز مخفی سازی فایل ها  و فولدر ها که اون هم به راحتی قابل یافت است کار دیگری از دست شما بر نمی آید. بنابراین ما تصمیم گرفتیم تا یه نرم افزار معروف در این زمینه رو به شما معرفی کنیم اسم این نرم افزار Hide Folders می باشه که البته ما آخرین نسخه اون رو برای شما مهیا کردیم یعنی نسخه Hide Folders 5.0 Build 5.0.8.1059. این نرم افزار این امکان رو به شما میده که بر روی فایل های و فولدرهای شخصی خود از قبیل فیلم ها، عکس ها و … به راحتی پسورد بگذارید و سپس اون مخفی کنید با داشتن این نرم افزار دیگه خیالتان از بابت دسترسی های بدون اجازه به این فایلها راحت باشه دیگه هیچ کاربری تحت هیچ شرایطی قادر به دسترسی به فایلها و فولدرهای شخصی شما نیست چه به صورت لوکال و چه از طریق اینترنت. این نرم افزار که بیش از 13 سال است توسط کمپانی سازنده آن منتشر می شود سعی داشته تا با ارائه مکانیزمی مناسب بهترین امنیت ممکن را برای فایل های شخصی شما فراهم کند. در ادامه مطلب دیگر ویژیگی ها این نرم افزار خوب و کاربردی رو باهم بررسی می کنیم امیدواریم از دانلود این نرم افزار راضی باشد و از اون لذت ببرید.

hide folder دانلود نرم افزار رمز گذاری فایل ها Hide Folders 5.0

 

 

mehrab بازدید : 251 پنجشنبه 08 آبان 1393 نظرات (0)

Frontline Commando D-Day نام یک بازی سرگرم کننده و جذاب می باشد این بازی در سبک بازی های اکشن و تیراندازی می باشد, این بازی میتواند شما رو ساعت ها پشت گوشی خود میخکوب کند و لذت یه بازی واقعی تفنگی رو به شما القا کند. اگر به دنبال یک بازی مهیج در سبک بازی های تفنگی هستید پیشنهاد ما به شما بازی خط مقدم Frontline Commando D-Day می باشد. در در این بازی شما نقش فرماندهی نیروهای حمله کننده علیه متفقین در جنگ جهانی دوم را بر عهده دارید, باید با کنترلر هایی که روی صفحه نمایش شما قرار دارد از این سنگر به آن سنگر بروید ، نشانه بگیرید ، شلیک کنید و دشمن را از پا در بیاوردید . در ضمن تعویض خشاب را فراموش نکنید!!! و ۱۴۵ ماموریت که به شما سپارده می شود را باید با موفقیت پشت سر بگذارید و به دشمنان اجازه ی پیشروی در خاک خود را ندهید. کیفیت و گرافیک بازی قطعا شما را حیرت زده خواهد کرد و شما را غرق خود می سازد. این بازی با هزاران دانلود از گوگل مارکت دارای امتیاز 4.5 از 5 در گوگل پلی میباشد. نسخه اندروید مورد نیاز برای اجرا بازی 2.1 و بالاتر میباشد.

Frontline Commando D Day دانلود بازی اندروید Frontline Commando D Day 3.0.4

 

 

mehrab بازدید : 1003 پنجشنبه 08 آبان 1393 نظرات (0)

دانلود فیلم مستربین دوبله فارسی با لینک مستقیم

Download movie Bean 1997 High Quality

دانلود رایگان فیلم کمدی و طنز مستربین Bean 1997 دوبله فارسی با لینک مستقیم و کیفیت عالی 720p BluRay

bean 1997 دانلود فیلم مستربین دوبله فارسی با لینک مستقیم

اطلاعات بیشتر : IMDB

ژانر : کمدی , خانوادگی

نام فیلم : Bean 1997

نام فارسی : مستربین

تاریخ انتشار : 7 November 1997

محصول : امریکا

امتیاز: 6.3 از 10

فرمت پخش: mkv

مدت زمان: 89 دقیقه

کیفیت : 720p BluRay

رزولوشن : 1080*1980

حجم : 657 مگابایت

زبان: دوبله فارسی

mehrab بازدید : 194 پنجشنبه 08 آبان 1393 نظرات (0)

امروز در برای آن دسته از کابرانی که با عکس ها و بک گراندهای وکتوری (تصاویر برداری) سرو کار دارند مجموعه از بک گراند آماده رو مهیا کرده ایم, این طرح ها دارای پسوند EPS هستند. علاوه بر فایل هال اصلی، پیش نمایش هر طرح نیز با فرمت JPG در این مجموعه قرار دارد. این مجموعه شما 25 بک‌گراند وکتور بسیار زیبا و شکیل میباشند. این وکتورها با موضوعات تخیلی و رویایی (Abstract) هستند. با توجه به تنوع طرح و رنگ در این تصاویر، میتوان از آنها در طراحی های مختلف استفاده کرد. مزیت اصلی فایل های گرافیکی وکتور این است که به صورت برداری هستند. یعنی هرچقدر هم اندازه آنها را بزرگ کنید، کیفیت شان حفظ میشود. چون تصاویر به صورت فرمول های ریاضی و مقیاسی ذخیره می شوند نه به صورت پیکسلی. فایل های گرافیکی وکتور با نرم افزارهایی مثل فتوشاپ و Adobe Illustrator قابل ویرایش هستند. سایر نرم افزارهای کمپانی Adobe، مثل Adobe Flash نیز از این فایل ها پشتیبانی میکنند. در ادامه شما می توان این مجموعه جذاب رو برای خودتون دانلود کرده و ازش استفاده کنید.

Abstract.Vector.Backgrounds a دانلود مجموعه بک گراندهای وکتور تخیلی

 

 

mehrab بازدید : 383 سه شنبه 06 آبان 1393 نظرات (0)

Gasedak دانلود نرم افزار موبایل بانک پیامک قاصدک   Ghasedak v2.2.1

قاصدک نام یک نرم افزار ایرانی و فارسی است که توسط شرکت نقطه طراحی و عرضه شده است این نرم افزار دارای اس ام اس های جدید و مربوط به مناسبت ها است دسته بندی قاصدک بسیار کار شما را آسان کرده و در برنامه قاصدک می توان اس ام اس و پیامک ها را به صورت گوناگون برای دیگران ارسال کرداز قابلیت ین نرم اقزار می توان به امکان جستجو، طراحی زیبا و چشم نواز اشاره کرد شما می توانید با این نرم افزار به دوستان خود دعوت نامه هایی گوناگون ارسال کنید.

با قاصدک می توانید پیامک هایی را که مورد توجه شما قرار گرفت در لیست پیامک های مورد علاقه خود قرار دهید یا حتی شما می توانید به قاصدک پیام دهید. این نرم افزار را می توان به راحتی و برای حمایت از قاصدک برای دوستان خود از راه های مختلف مخصوصا بلوتوث ارسال نمایید. شما می توانید این نرم افزار را از سایت محبوب دانلود 98 به صورت رایگان دریافت نمایید.

 

mehrab بازدید : 172 سه شنبه 06 آبان 1393 نظرات (0)

Kmplayer for android دانلود پلیر KMPlayer برای اندروید

KMPlayer یک نرم افزار قدرتمند برا ی پخش ویدیو و فایل های صوتی است که تا قبل این نرم افزار فقط برای ویندوز منتشر شده بود اما به تازگی برای سیستم اندروید منتشر شد این پلیر قدرتمند محبوبیت خاصی بین مردم جهان دارد بنابراین ما در این پست دانلود 98 برای شما این نرم افزار را در پلتفرم اندروید قرار دادیم تا بتوانید کم پلیر را در دست خودتان داشته باشید با این پلیر می توانید اکثر فرمت های ویدیویی و صوتی را پخش کنید.

KMPlayer می تواند برای شما یک پلیر قدرتمند باشد و تمامی فایل های صوتی و تصویری گوشی یا تبلت اندرویدی شما را اجرا کند. شما می توانید این پلیر قدرتمند اندروید را از سایت محبوب دانلود 98 به صورت رایگان دریافت کنید و فایل های صوتی و تصویری خود را بدون هیچ مشکلی اجرا نمایید.

 

تعداد صفحات : 38

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه