loading...
دانلود 98 | دانلود رایگان
mehrab بازدید : 6713 جمعه 23 آبان 1393 نظرات (1)

امروز یک مجموعه کامل فیلم آموزشی از ابتدا تا انتها نرم افزار کپتیویت Adobe Captivate به صورت فصل به فصل به زبان فارسی و روش تدریس کاملا تعاملی برای شما عزیزان آماده دانلود کرده ایم. این آموزش اختصاصی از سایت دانلود 98 می باشد و نظیر این آموزش را در هیچ سایتی پیدا نخواهید کرد. همانطور که می دانید ادوب کپتیویت (Adobe Captivate) نرم افزاری در زمینه ساخت فایل های آموزشی به صورت مالتی مدیا و اینتراکتیو (محاوره‌ای یا Interactive) می باشد. از این نرم‌افزار قدرتمند می ‌توان برای تولید نرم‌افزارهای آموزشی، نرم‌افزارهای ارزشیابی، تولید آزمون و انواع شبیه‌سازی ‌های نرم‌افزارهای مختلف به ‌صورت کاملا خودکار و تعاملی تحت استاندارهای مدیریت آموزشی (LMS) مانند SCORM با فرمت swf (فلش) استفاده کرد. در واقع Adobe Captivate یک برنامه بسیار خوب برای ساخت و مدیریت پروژه های حرفه ای E-Learning بدون هیچ گونه کد نویسی می باشد. ترکیب دمو نرم افزار ها و مدل برنامه ها و اسناد برای ساخت فایل های مولتی مدیا و اینتراکتیو از قابلیت های ویژه این نرم افزار است. همچنین این برنامه برای تهیه فیلم از صفحه نمایش نیز به کار می رود و کیفیت خروجی آن بسیار بالا می باشد. در دوره آموزشی Captivate 5 شما با قابلیت ها اساسی و کلیدی این نرم افزار کاربردی قدرتمند آشنا می شوید. در ادامه شما عزیزان می توانید سرفصل ها و مطالبی که در این مجموعه آموزشی تدریس خواهد شد را ببینید.

learning Adobe Captivate دانلود رایگان فیلم آموزش نرم افزار کپتیویت Adobe Captivate

 

قابل ذکر است این آموزش ها بر اساس کتاب نرم افزار های چندرسانه ای سال سوم رشته کامپیوتر هنرستان های فنی حرفه ای، از طرف آموزش و پروش تهیه و تدوین شده است.

 

mehrab بازدید : 518 دوشنبه 19 آبان 1393 نظرات (0)

امروز برای شما مدیران و برنامه نویسان وب آموزشی جامع و کامل از مدیریت سرور آپاچی رو از شرکت معرف لیندا آماده دانلود کرده ایمو هما نطور که مطلع هستید، آپاچی Apache نام يك گروه فعال برنامه نويسي مي باشد. Rob McCool ، برنامه Apache را هنگاميكه در دانشگاه الينوير  (Illinois) زير نظر NCSA فعاليت مي كرد، طراحي نمود. تعداد زيادي از علاقمندان به وب و برنامه نويسان از سراسر جهان موارد مورد علاقه خود را به اين برنامه اضافه مي كردند و ضمن تاسيس يك گروه ايميل نگاري (در آن زمان Newsgroup وجود نداشت)، يكديگر را از آخرين تغييرات فرستاده شده كه  اصطلاحاPatches ناميده مي شود مطلع مي كردند. بنابراين اين سيستم از هسته اصلي برنامه، بعلاوه وصله هاي (Patches)  فراوان فرستاده شده، تشكيل مي شد كه طراحان آن را A Patchy Server (به معناي سرور وصله دوزي شده) مي خوانند، كه به اختصار Apache ناميده شد. اين سرور كه حاصل مشاركت متخصصان بيشماری است، اكنون بصورت رايگان در اينترنت به عنوان يك برنامه OpenSource قرار دارد. Apache در سیستم های مبتنی بر یونیکس از جمله لینوکس مشهور است و در ویندوز NT و سیستم عاملهای دیگری چون BeOS نیز اجرا میشود. در ادامه می توانید فصل های ارائه شده در این آموزش را ببینید.

Apache.Admin .Lynda .Cover  دانلود فیلم آموزشی مدیریت سرور آپاچی

 

 

mehrab بازدید : 258 سه شنبه 06 آبان 1393 نظرات (0)

کامپیوتر در طول چند دهه ای که از عمرش می گذرد، چنان آثار علمی، اجتماعی و فرهنگی گسترده و عمیقی در جوامع بشری برجاگذارده که موجب پیدایش تحولات شگرف در تاریخ بشر شده است و چهره جهان را در آستانه عصر جدید صنایع فوق مدرن کاملا دگرگون ساخته است این تمدن نوین را به نام های مختلف از جمله تمدن انفورماتیک خوانده اند و این بدان معنی است که کامپیوتر، به همراه سایر تکنولوژی های پیشرفته، راه را برای ظهور جامعه ای جدید باز کرده است که می توان آن را جامعه اطلاعاتی نامید. ما امروزه در عصر اطلاعات زندگی می کنیم و بر اساس بیانه ی یونسکو،داشتن سواد رایانه ای یعنی مهارت های لازم در کار با رایانه به عنوان یکی از ملاک های سواد افراد جامعه تلقی می شود. با توجه به سرعت بسیار زیاد تغییر و تحول در امور مربوط به رایانه در کتاب مبانی رایانه سعی شده شما را بیشتر با اجزای رایانه و چگونگی عملکرد اجزا، آشنا سازد.

mabani rayaneh دانلود کتاب مبانی رایانه رشته کامپیوتر

 

mehrab بازدید : 330 سه شنبه 06 آبان 1393 نظرات (0)

کتاب پیش رو که توسط چند تن از اساتید کامپیوتر تهیه و تدوین شده است بطور سطحی به آموزش مبانی و مفاهیم و همچنین مقدمات کار با کامپیوتر و ویندوز پرداخته و سپس بطور کامل و در سطح حرفه ای شما را با برنامه نویسی به زبان ++C که یکی از قدرتمندترین زبانهای حال حاضر برنامه نویسی است آشنا میکند. کتاب در دوازده فصل و بیش از پانصد صفحه گردآوری شده که جز برترین کتابها در زمینه آموزش برنامه نویسی به زبان سی پلاس پلاس می باشد. مبانی کامپیوتر نخستین درس تخصصی است که دانشجویان رشته کامپیوتر و فناوری اطلاعات، باید در دوران تحصیل خود پشت سر بگذارند. زبان ++C از زبان C مشتق شده است. گفته می شود که زبان ++C یک ابر مجموعه ی زبان C می باشد. در کتاب حاضر شما بیشتر با مبانی کامپیوتر و برنامه نویسی به زبان ++C آشنا خواهید شد. در ادامه مطلب شما می توانید شرح کوتاهی از زبان ++C را بخوانید.

amoozesh mabani com va barname nevisiye c  دانلود کتاب آموزش مبانی کامپیوتر و زبان برنامه نویسی ++C

 

mehrab بازدید : 2024 سه شنبه 06 آبان 1393 نظرات (0)

امروز برای کاربران سایت به صورت رایگان برنامه ای رو آماده کرده ایم که به کمک این برنامه می توانید با قواعد و ترفندهای داغ بازی محبوب و پرطرفدار Clash of Clans آشنا شده و به کمک این برنامه می توانید. به صورت رایگان هزاران الماس در بازی جنگ قبایل به دست بیاورید!!! دهکده خود را گسترش دهید؟ این نرم افزار ترفندهای بازی جنگ قبایل Clash of Clans شما را به صورت حرفه ای با ترفندها و راهکارهای محبوب ترین بازی فعلی جهان برای تلفن همراه آشنا می کند و می توانید با استفاده از مطالب موجود در برنامه دهکده خود را گسترش دهید و به منابع بیشتری دسترسی پیدا کنید. در ضمن در برنامه مواردی چون: آموزش ذخیره اطلاعات بازی، آموزش تغییر نام دهکده، آموزش ایجاد کلن و … توضیح داده شده است. نسخه اندروید مورد نیاز برای اجرا برنامه 1.2 و بالاتر می باشد.

clash of clans دانلود آموزش و ترفندهای بازی Clash of Clans

 

 

mehrab بازدید : 289 سه شنبه 06 آبان 1393 نظرات (0)

امروز برای آن دسته از کاربرانی که که در نصب برنامه و فعالسازی WhatsApp مشکل دارند و یا با آن آشنا نیستن آموزش کاملی رو تهیه کرده ایم که در این آموزش که به صورت یک فایل PDF می باشد. شما رو با نحوه نصب و فعالسازی برنامه محبوب و پرطرفدار واتس اپ WhatsApp Messenger به طور کامل آشنا میکنیم. شما عزیزان می توانید این فایل آموزشی رو که حجم 304 کیلو بایت دارد دانلود کرده و به راحتی واتس اپ خود را فعالسازی نمایید. و از آن لذت ببرید.

Whats app Messenger1 آموزش تصویری نصب و فعالسازی WhatsApp روی اندروید

 

 

mehrab بازدید : 150 سه شنبه 06 آبان 1393 نظرات (0)

امروز برای شما عزیزان 25 ترفند مفید و کاربردی از نرم افزار فتوشاپ رو آماده کرده ایم. همانطور که می دانید فتوشاپ يك نرم افزار گرافيكي است كه يكي از محبوبترين و در عين حال پركاربرد ترين نرم افزارهاي گرافيكي حال حاضر در دنیا مي باشد. که توسط شرکت معروف و قدتمند Adobe تهیه و روانه بازار شده. همه كساني كه با گرافيك كامپيوتري سر و كار دارند، به نوعي محتاج اين نرم افزار هستند . به كمك اين نرم افزار شما مي توانيد تصاوير مورد نظرتان را ايجاد كنيد، عكس هايتان را ويرايش كنيد و آنها را به كلي تغيير دهيد. پس وقت را از دست ندهید و 25 ترفند مفید و کاربردی رو در باره این نرم افزار قدتمند یاد بگیرد.

Adobe Photoshop آموزش ترفند های فتوشاپ

 

قابل ذكر است كه فتوشاپ واقعاً دنياي وسيعي است و تسلط بر همه ابزارهاي آن نياز به تلاش زياد و همت مضاعف و تمرين مداوم و كسب تجربه فراوان دارد .
در اين سايت سعي بر اين شده است كه تجربيات خود را در طي چند سال كار كردن با فتوشاپ در اختيار شما دوستان عزيز قرار دهیم تا بتوانيد كار با فتوشاپ را به صورت آنلاين و غير حضوري فرا بگيريد. به شما توصيه مي كنم كه بعد ازخواندن هر نکته از مقاله آن قسمت را به صورت عملي تمرين كنيد .
اگر برنامه فتوشاپ را در اختيار نداريد، مي توانيد جديدترين نسخه منتشر شده اين نرم افزار پر طرفدار را از اینجا تهيه كنيد .

mehrab بازدید : 323 سه شنبه 06 آبان 1393 نظرات (0)

فتوشاپ يك نرم افزار گرافيكي است كه يكي از محبوبترين و در عين حال پركاربرد ترين نرم افزارهاي گرافيكي حال حاضر در دنیا مي باشد. یکی از منابع مهم جهت آموزش نرم افزار فتوشاپ کتاب های الکترونیک یا همان Ebook ها می باشند که اگر اندکی به زبان انگلیسی تسلط داشته باشید براحتی قادر خواهید بود نکات آموزش فراوانی را از این گونه کتاب ها دریافت کنید. در این کتاب امروز برای شما عزیزان آماده کرده ایم مباحث آموزشی مانند آشنایی با محیط کلی فتوشاپ، آموزش کار با لایه در فتوشاپ، کار با رنگ ها در فتوشاپ، انتخاب و ابزار انتخاب در فتوشاپ، کار با عکس ها و ایجاد افکت های ویژه در فتوشاپ و… مطرح می شود. نسخه نرم افزار فتوشاپ که در این آموزش مورد بررسی قرار میگیرد نسخه Adobe Photoshop CS4 است. این آموزش در 361 صفحه به صورت pdf و با حجم 11 مگابایت میباشد هم اکنون شما عزیزان میتوانید این مبنع آموزش مهم رو از سایت بزرگ دانلود 98 به صورت رایگان دانلود کنید و از آن لذت ببرید.

adobe photoshop cs4 دانلود کتاب آموزش فتوشاپ Adobe Photoshop CS4

 

توجه‌ : کاربران عزیز توجه کنید که آموزش های این کتاب به زبان انگلیسی می باشد.

mehrab بازدید : 229 سه شنبه 06 آبان 1393 نظرات (0)

امروز در این زمان برای شما عزیزان در سایت دانلود 98 مجموعه از ترفندهای ویندوز 7 (سون) رو آماده کرده ایم. در این پی دی اف آموزشی که ترفندهای مهم و کاربردی ویندوز 7 مورد بررسی قرار داده شده است می توانید به کمک این ترفندها بسیاری از قابلیت های ویندوز 7 خود رو ارتقاء دهید یا اینکه به صورت سفارشی به پیکریندی ویندوز سون خود بپردازید و سرعت و دیگر امکانات نهفته ویندوز خود رو دستکاری کنید و از آن ها لذت ببرید.

windown 7 آموزش ترفندهای ویندوز 7

 

مايكروسافت پس از موفقيتي كه در توليد 2 سيستم عامل بسيار موفق خود يعني Windows XP و Windows Server 2003 به دست آورد، تصميم گرفت كه پروژه جديد و بسيار متفاوتي را آغاز نمايد. اين پروژه جديد كه يك سيستم عامل جديد بود در سال 2000 ميلادي شروع شد و با Codenameي به نام Blackcomb چشم به دنياي مايكروسافت و محققان و برنامه نويسان آن گشود. پس از چند سال تحقيق و مطالعه مايكروسافت هدف خود را براي ساخت Blackcomb دقيقن مشخص نمود. اين نوزاد بايد داراي توانايي‌هاي جديدي ميبود كه يكي از پيشرفته ترين و مهم‌ترين آنها تكنولوژي‌ به نام WinFS بود.

mehrab بازدید : 159 سه شنبه 01 مهر 1393 نظرات (0)

1 Amozesh Photoshop آموزش های کاربردی فتوشاپ

امروز تصمیم گرفتیم که کار های کاربردی فتوشاپ را به شما آموزش بدهیم. فتوشاپ برنامه تخصصی است که کار با آن برای افراد مبتدی و غیر حرفه می تواند بسیار سخت باشد. ولی ما امروز برای شما آموزش کاربردی آماده کردیم که کمتر در سایت ها راجع به آنان صحبت می کنند.

 

 

 

mehrab بازدید : 175 سه شنبه 01 مهر 1393 نظرات (0)

Android Vs iOS تفاوت های سیستم عامل آی او اس و اندروید چیست؟

امروز به این دلیل که پست های خوبی در اینرنت منتشر نشد تصمیم بر آن گرفتیم تا از علم خود برای قرار دادن پست استفاده کنیم در این پست به شما خواهیم گفت که تفاوت های ios و android چیست و کدام یک از این دو بهتر است احتمالا افراد بیشتری از سیستم عامل اندروید استفاده می کنند اما تفاوت های در این دو سیستم عامل وجود دارد که این دو را از هم جدا کرده چند وقت پیش برای شما کاربران عزیز لانچری را برای اندروید معرفی کردیم که می توانید با نصب آن صفحه گوشی خود را به همراه فهرست و آیکون ها به آی او اس تبدیل کنید که می توانید با رفتن به این لینک دریافت کنید اما برای خواندن تفاوت های این دو سیستم عامل به ادامه مطلب همین پست مراجعه کنید.

 

 

mehrab بازدید : 280 سه شنبه 01 مهر 1393 نظرات (0)

Unity Tutorial Series آموزش ساخت بازی با یونیتی Unity 3D Tutorial Series

یونیتی یک نرم افزار فوق العاده جهت ساخت بازی های سه بعدی می باشد. محیط کاربری این نرم افزار جالب و کار با آن آسان است. برای ساخت بازی با این موتور بازیساز نیاز به برنامه نویسی نیست و این خود یکی از ویژگی های این نرم افزار است. با این برنامه بازی های زیادی ساخته و ارائه شده است. این موتور بازی ساز قدرتمند در دنیا مطرح شده و افراد زیادی در سراسر دنیا از آن استفاده می کنند. آیا شما هم دوست دارید که بازی های اطرافیان خود را به دست خود بسازید؟ اگر دوست دارید که بازی های زیبا در سبک های هیجان انگیز بسازید در این پست با ما باشید. در این آموزش شما از صفر تا صد چگونگی ساخت یک بازی را فرا خواهید گرفت. با این آموزش یاد خواهید گرفت که چگونه بر روی قسمت هایی از بازی صدایی را قرار دهید، به محیطی نور بدهید، خورشید و جنگل بسازید و چند صد کار مهم دیگر که شما را در این امر یاری خواهد کرد. شما می توانید آموزش این برنامه حرفه ای را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از وبسایت دانلود 98 دریافت نمایید. این آموزش توسط Lynda ساخته و عرضه شده است.

 

 

 

mehrab بازدید : 256 سه شنبه 01 مهر 1393 نظرات (0)

Photoshop CS6 One on One Mastery1 دانلود Photoshop CS6 One on One: Mastery آموزش حرفه ای فتوشاپ CS6

فتوشاپ نرم افزاری حرفه ای و شناخته شده در بین طراحان هست. این نرم افزار از شرکت مشهور ادوبی عرضه شده است. کاربران فتوشاپ این نرم افزار را به اسم خلاقیت بی پایان نیز می شناسند زیرا این نرم افزار هیچ گونه محدودیتی ندارد و هرکس به اندازه خلاقیت و ایده خودش می تواند از این نرم افزار قدرتمند بهره ببرد. فتوشاپ در دو نوع CS6 و CC منتشر می شود. امروز آموزش نرم افزار Abobe Photoshop CS6 را برای شما قرار دادیم. این آموزش در سطح فوق حرفه ای بوده و برای کسانی که تازه کار و یا در سطح متوسط هستند سفارش نمی شود چون در این آموزش ترفند ها و نکته های مهم فتوشاپ آموزش داده خواهد شد. قابل ذکر است که این آموزش از شرکت لیندا عرضه شده است. در این آموزش شما آموزش افکت های نورپردازی، HDR، انیمیشن سازی، Art Filter و Puppet Warp در فتوشاپ CS6 را فرا خواهید گرفت. شما می توانید آموزش این نرم افزار حرفه ای را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از وبسایت دانلود 98 دریافت نمایید.

 

 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه