loading...
دانلود 98 | دانلود رایگان
mehrab بازدید : 927 جمعه 23 آبان 1393 نظرات (0)

رانندگی خود را در Bad Roads ، یک بازی ساده، سرگرم کننده و اعتیادآور، محک بزنید. با تد همسفر شوید و او را در حمل قفسه ها کمک کنید. اما مشکل اینجاست که جاده ها خیلی بد هستند و باید به سلاح شکیبایی، چالاکی و خوش شانسی مجهز شوید. از تپه ها بالا بروید و سپس در سرازیری ها تعادل را حفظ کنید و تمامی موانعی که بر سر راهتان قرار می گیرد را پشت سر بگذارید. تا جایی که می توانید با محموله خود پیش بروید اما اگر همه قفس ها افتادند و دیگر قفسی برایتان نماند باید از نقظه ابتدایی برای کسب رکورد جدید تلاش کنید. نسخه اندروید مورد نیاز برای اجرا بازی 2.3 و بالاتر می باشد.

Bad Roads دانلود بازی جاده های بد Bad Roads 2.20  ‌ اندروید

 

 

mehrab بازدید : 223 یکشنبه 18 آبان 1393 نظرات (0)

امروز برای شما عزیزان و آن دسته از علاقه مندان به بازی های ماشین سواری و رالی یک بازی مهیج با گرافیک خیره کننده رو برای اسمارت فون ها اندروید آماده دانلود کرده ایم این بازی مهیج که RALLY THE WORLD. THE GAME. 1.0 مسابقات رالی جهانی نام دارد. می تواند انتظارات شما رو برآورده کند، در این بازی شما با استفاده از ماشین های شرکت فولکس واگن باید به رقابت با دیگر رقبا بپردازید. با توجه به گیم پلی اعتیاد آور این بازی که با دیگر بازی های ماشین سواری و اتومبیلرانی متفاوت است در این بازی شما باید به صورت استراتژیک اتومبیل خود را هدایت کنید. مسیرهای مختلفی در این بازی تعیین شده است که باید در این مسیرها رقبای خود را شکست دهید. بازی فوق العاده ی RALLY THE WORLD. THE GAME. علاوه بر دارا بودن یک فایل نصبی، دارای یک فایل دیتا با حجم حدود 108 مگابایت می باشد که می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب این پست علاوه بر مشاهده تصاویری از محیط بازی آن را با لینک مستقیم و با یک کلیک از سایت بزرگ دانلود 98 دریافت کنید. اندروید مورد نیاز برای اجرا این بازی 2.2 و بالاتر می باشد.

RALLY THE WORLD. THE GAME دانلود مسابقات رالی جهانی RALLY THE WORLD. THE GAME

 

mehrab بازدید : 251 پنجشنبه 08 آبان 1393 نظرات (0)

Frontline Commando D-Day نام یک بازی سرگرم کننده و جذاب می باشد این بازی در سبک بازی های اکشن و تیراندازی می باشد, این بازی میتواند شما رو ساعت ها پشت گوشی خود میخکوب کند و لذت یه بازی واقعی تفنگی رو به شما القا کند. اگر به دنبال یک بازی مهیج در سبک بازی های تفنگی هستید پیشنهاد ما به شما بازی خط مقدم Frontline Commando D-Day می باشد. در در این بازی شما نقش فرماندهی نیروهای حمله کننده علیه متفقین در جنگ جهانی دوم را بر عهده دارید, باید با کنترلر هایی که روی صفحه نمایش شما قرار دارد از این سنگر به آن سنگر بروید ، نشانه بگیرید ، شلیک کنید و دشمن را از پا در بیاوردید . در ضمن تعویض خشاب را فراموش نکنید!!! و ۱۴۵ ماموریت که به شما سپارده می شود را باید با موفقیت پشت سر بگذارید و به دشمنان اجازه ی پیشروی در خاک خود را ندهید. کیفیت و گرافیک بازی قطعا شما را حیرت زده خواهد کرد و شما را غرق خود می سازد. این بازی با هزاران دانلود از گوگل مارکت دارای امتیاز 4.5 از 5 در گوگل پلی میباشد. نسخه اندروید مورد نیاز برای اجرا بازی 2.1 و بالاتر میباشد.

Frontline Commando D Day دانلود بازی اندروید Frontline Commando D Day 3.0.4

 

 

mehrab بازدید : 250 سه شنبه 06 آبان 1393 نظرات (0)

Switch The Box یک بازی فکری و اعتیاد آور برای اسمافون اندروید شماست در این بازی شما باید تست ها و مهارت های مربوط به منطق و عملکرد را پشت سر بگذارید. بازی به این صورت میباشد که شما باید جعبه های مشابه هم را در کنار یکدیگر قرار دهید تا به مرحله بالاتر بروید اگر نتوانید در مدت زمان مقرر این کار را انجام دهید شکست خواهید خورد و از رسیدن به مرحله بالاتر باز خواهید ماند و جعبه ها دچار انفجار خواهند شد. این بازی دارای ۱۲۰ مرحله جذاب در ۵ حالت داستانی مختلف میباشد. مهمترین عامل برای پیروزی شما داشتن سرعت عمل مناسب است. اکنون شما می توانید سرعت عمل خود را به چالش بکشانید و بیایید خود و دستانتان را در این بازی جذاب و مهیج امتحان کنید. در ادامه مطلب شما می توانید برخی از ویژیگی ها و قابلیت های این بازی جذاب رو ببینید. این بازی دارای امتیاز 3.6 از 5 در گوگل پلی میباشد. نسخه اندروید مورد نیاز برای اجرا بازی 2.3 و بالاتر میباشد.

Switch The Box دانلود بازی اندروید تعویض جعبه ها Switch The Box v1.0.3

 

 

mehrab بازدید : 2024 سه شنبه 06 آبان 1393 نظرات (0)

امروز برای کاربران سایت به صورت رایگان برنامه ای رو آماده کرده ایم که به کمک این برنامه می توانید با قواعد و ترفندهای داغ بازی محبوب و پرطرفدار Clash of Clans آشنا شده و به کمک این برنامه می توانید. به صورت رایگان هزاران الماس در بازی جنگ قبایل به دست بیاورید!!! دهکده خود را گسترش دهید؟ این نرم افزار ترفندهای بازی جنگ قبایل Clash of Clans شما را به صورت حرفه ای با ترفندها و راهکارهای محبوب ترین بازی فعلی جهان برای تلفن همراه آشنا می کند و می توانید با استفاده از مطالب موجود در برنامه دهکده خود را گسترش دهید و به منابع بیشتری دسترسی پیدا کنید. در ضمن در برنامه مواردی چون: آموزش ذخیره اطلاعات بازی، آموزش تغییر نام دهکده، آموزش ایجاد کلن و … توضیح داده شده است. نسخه اندروید مورد نیاز برای اجرا برنامه 1.2 و بالاتر می باشد.

clash of clans دانلود آموزش و ترفندهای بازی Clash of Clans

 

 

mehrab بازدید : 166 سه شنبه 29 مهر 1393 نظرات (0)

Beyond The Shadowss دانلود بازی فراتر از سایه   Rogue: Beyond The Shadows 1.0

بازی Rogue: Beyond The Shadows 1.0 یک بازی فانتزی و ماجرایی است.داستان بازی به این صورت است که شما از خوابی بیدار می شوید شما در جنگلی هستید اتفاق عجیبی افتاده است حالا شما باید با موجودات عحیبی روبه رو شوید و با آنان بجنگید تا حقایق را آشکار سازید.این بازی از گرافیک عالی برخوردار است.

شما می توانید با دریافت بازی فراتز از سایه از سایت دانلود 98 در دنیایی پر ماجرا و خطرناک بازی کنید.

 

 
mehrab بازدید : 255 سه شنبه 29 مهر 1393 نظرات (0)

Dirt Bike Motocross Rallyee دانلود بازی Dirt Bike Motocross Rally برای اندروید

 

Dirt Bike Motocross Rally یک بازی موتور سواری است که دارای مراحلی می باشد.از ویژگی های این بازی می توان به طبیعی بودن خاک، شکل واقعی دوچرخه و حرکات طبیعی شخص سوار بر دوچرخه اشاره کرد.

شما با دریافت این بازی هیجان انگیز از سایت دانلود98 به صورت رایگان می توانید در دنیای دیگری مسابقه بدهید و به درجات بالاتری راه پیدا کنید.

 

mehrab بازدید : 199 سه شنبه 29 مهر 1393 نظرات (0)

Evil Moon Steampunk Defensee دانلود بازی Evil Moon Steampunk Defense برای اندروید

Evil Moon Steampunk Defense بازی جدید و جذابی است که به تازگی به بازار ارائه شد.این بازی جذاب برای سیستم عامل اندروید طراحی شده است که در نسخه اندروید 2.3 به بالا اجرا می شود.داستان این بازی به این صورت است که شما باید از برج ها،هواپیما ها و سلاح های خود دفاع کنید و دشمن را شکست دهید و آنان را نابود کنید.می توانید این بازی را از سایت دانلود 98 دریافت نمایید.

 

 

 

mehrab بازدید : 172 سه شنبه 29 مهر 1393 نظرات (0)

Flying Dodo Wilburs Fun Ridee دانلود بازی Flying Dodo: Wilburs Fun Ride برای اندروید

 

بازی جدید Flying Dodo: Wilbur’s Fun Ride به تازگی به بازار عرضه شد.این بازی جذاب و زیبا با گرافیک بالایی طراحی شده است.وظیفه شما این است که ویلپر را یاری دهید تا از دست پرندگانی که می خواهند اورا آزار بدهند نجات دهید و در عین حال سکه های سر راه را جمع آوری کنید.این بازی مهیج و زیبا را میتوانید از سایت دانلود 98 دریافت نمایید.

 

 

 

mehrab بازدید : 398 سه شنبه 29 مهر 1393 نظرات (0)

 دانلود بازی فوتبال حرفه ای 2014 برای اندروید  Play Football 2014 Real Soccer

Play Football 2014 Real Soccer یک بازی ورزشی که در اصل بازی فوتبال حرفه است. این بازی در سال 2014 منتشر شده و دارای کیفیت بالا می باشد شما در این بازی مربی تیم هستید که از پایه ضعیف است و شما باید آن را به مکان های بالایی برسانید.شما با بازی کردن می توانید بازیکن های مورد علاقه خود را خریداری کنید البته بازیکنان پیشنهاد شما را به عنوان تیم ضعیف میبینند و پیشنهادتان را رد می کنند ولی با رساندن تیم به بالای جدول آنها پیشنهاد شما را می پذیرند و شما با بالا آمدن خود و آوردن تیم در لیگ برتر می توانید با تیم های قدرتمند هم روبه رو شوید و با آنان هم مسابقه بگذارید.این بازی درارای محیطی سه بعدی و چمنی واقعی است  در این بازی لیگ برتر و جام حذفی جای خود را دارد و شما هم می توانید حس یک مربی فوتبال را تجربه کنید. شما می توانید این بازی را به صورت رایگان از سایت محبوب دانلود 98 دریافت کنید و یک تیم تازه کار را به بالاترین نقطه برسانید و لحظاتی خوش سپری کنید.

 

mehrab بازدید : 175 سه شنبه 29 مهر 1393 نظرات (0)

Ski Safari Adventure Time دانلود بازی Ski Safari: Adventure Time برای اندروید

بازی جدید و جذاب Ski Safari: Adventure Time به بازار عرضه شد. این بازی اسکی سواری می باشد و برای سیستم عامل اندروید طراحی شده است. این بازی پرطرفدار این گونه است که شما باید با اسکی از شیب های تند عبور کرده و موانع را پشت سر بگذارید. در این بازی جذاب شما سوار بر حیوانات و وسائل عجیب و غریب می شوید و در فصل های مختلف سال به اسکی سواری می پردازید تا با اسکی سواری آشنا شوید و این بازی اینگونه جذابیت دارد. شما نیز می توانید از حیواناتی که داخل شیب دامنه ها زندگی می کنند کمک بگیرید و اینگونه به راه خود ادامه دهید.شما می توانید این بازی جذاب و مهیج را از سایت دانلود 98 دریافت نمایید.

 

 

mehrab بازدید : 138 سه شنبه 29 مهر 1393 نظرات (0)

Star.Wars.Assault.Team.v1.0.0 دانلود بازی Star Wars: Assault Team برای اندروید

بازی Star Wars: Assault Team به تازگی به بازار عرضه شد. این بازی برای اندروید می باشد که داستان زیبا و جالبی دارد. داستان اینگونه می باشد که تیم محبوب و دوست داشتنی خود را از میان قهرمان های جنگ ستارگان انتخاب کرده و با دشمنان معروف و زورمند و قوی خود در سراسر کهکشان بجنگید. در این بازی کار های مهم و مختلفی  به شما داده می شود از جمله نفوذ به کشتی دشمنان، مقاومت و تلاش برای زنده ماندن در مکان های وحشتناک. در این بازی شما می توانید تیم خود را از میان شخصیت های معروف مانند: هان سولو ،  لوک اسکای واکر و … تشکیل دهید و هرچه در جنگ ها موفق تر باشید امتیاز بیشتری را کسب می کنید و هرچه امتیاز بیشتری را کسب کنید می توانید یاران بیشتر و معروف تری را به تیم خود دعوت کنید تا تیم خود را از قهرمانان معروف کامل کنید. در این بازی نیز آیتم های گوناگون در برد شما مقبل دشمنانتان کمک خواهند کرد. شما می توانید این بازی جذاب را با گرافیک بالا از سایت دانلود 98 دریافت نمایید.

 

 

mehrab بازدید : 173 سه شنبه 29 مهر 1393 نظرات (0)

Rivals at War Firefight دانلود بازی Rivals at War: Firefight برای اندروید

Rivals at War: Firefight یک بازی اکشن است. شما در این بازی نقش یک فرمانده را دارید و در تیمی هستید که باید با گروه های رقیبان بجنگید و سربازان خود را کنترل کنید و برای جنگ آماده سازی نمایید.در هر تیم 6 سرباز قدرتمند و پزشک و تک تیر انداز وجود دارد که باید با آنها رقیبان و حریفان خود را شکست دهید و پیروز شوید.در طی مراحل این بازی سلاح های مختلفی به دست می آورید و در مراحل بالاتر به سختی باید دشمن را شکست داده و پیروزی و قدرتمندی خود را ثابت نمایید.گرافیک این بازی اکشن بسیار بالا است و شما با انجام دادن این بازی وارد دنیای جنگی خود می شوید و سربازان خود را برای جنگ و نبرد خونین آماده می کنید.شما می توانید این بازی جالب و اکشن را از سایت محبوب دانلود 98 به صورت رایگان دانلود نمایید.

 

mehrab بازدید : 164 سه شنبه 29 مهر 1393 نظرات (0)

Just Shout دانلود بازی فریاد برای اندروید   Just Shout

Just Shout  عرضه شد. در این بازی خشن شما نقش بول داگ آمریکایی را دارید که در این بازی همسرتان توسط افراد آزار دهنده کشده شده است و حالا شما به انتقام خون همسرتان پرداخته اید. این بازی گرافیک بالا و هوش مصنوعی خوبی دارد شما بعد از کسب امتیازات بالا از راه کشتن افراد آزار دهنده می توانید سلاح های دیگری از جمله نارنجک،تفنگ آتسین و.. به دست آورید. در مراحل بالاتر کار شما سخت تر می شود و مکان های بازی تغییر می یابد حتی گاهی اوقات مراحل شما در شب و تاریکی انجام می شود و با دشمنان سخت تر و خطرناک تر مواجه می شوید.شما می توانید این بازی اکشن را از سایت محبوب دانلود 98  به صورت رایگان دریافت نمایید و اوقات فراغت خود را پر کنید.

 

mehrab بازدید : 210 سه شنبه 29 مهر 1393 نظرات (0)

Marvel Run Jump Smash دانلود بازی Marvel Run Jump Smash v1.0.1 برای اندروید

Marvel Run Jump Smash v1.0.1 جدید ترین وجذاب ترین بازی عرضه شده به بازار که برای سیستم محبوب و پرقدرت اندروید طراحی شده و از روی شخصیت های قهرمان فیلم ها و انیمیشن ها ساخته و عرضه شده است. شخصیت های این بازی از قهرمانان انیمیشن های معروف و محبوب مردم از جمله هالک و مرد آهنی و مرد عنکبوتی است در این بازی شما فرصتی برای استراحت ندارید و باید طی چند دقیقه کاهایی را انجام دهید برای مثال باید با مرد عنکبوتی از روی برج ها و ساختمان های ساخت بشر بگذرید و هرچه زود تر به مکان معینی برسید.شما در این بازی با همه افراد قدرتمند بازی می کنید و هر کدام از آنها ویژگی های خود را دارند مثلا هالک مشت های کوبنده ای و همان طور که میدانید بدن بسیار بزرگی دارد و می تواند هر چه در سر راهش هست بردارد یا خراب کند و از بین ببرد شما می توانید این بازی جالب و هیجانی را از سایت محبوب دانلود 98 دریافت نمایید.

 

تعداد صفحات : 11

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه