loading...
دانلود 98 | دانلود رایگان
mehrab بازدید : 1711 سه شنبه 30 تیر 1394 نظرات (1)

Debut Video Capture Pro 2.16 نام یک نرم افزار قدرتمند ضبط کننده فایلهای ویدیویی (کپچر کننده) از انواع سورس اینترنت، تلویزیون، ماهواره و .. است که علاوه بر ضبط فایلها با فرمتهای رایج و با کیفیت بالا، امکانات فراوان ویرایشی ویدیو ها همچون تنظیمات رنگ و افکت های مختلف بر روی فایل های ویدیویی به کاربر می دهد.

شما توسط این نرم افزار می توانید میزان روشنایی ، contrast و حتی gamma فایلها ویدیویی را پس از ضبط و ذخیره، به صورت دلخواه تنظیم کنید. یکی دیگر از قابلیت های مهم این نرم افزار امکان اضافه کردن متن مورد نظر به ویدیو است.
Debut Video Capture
mehrab بازدید : 1092 جمعه 23 آبان 1393 نظرات (0)

Nero Micro ابزاری قدرتمند در زمینه رایت و کپی CD ،DVD و Blu-ray با کیفیت بالا می باشد. در نرم افزار نرو nero بخش های متعددی وجود دارد که شاید برای شما هیچ کدام از این بخش ها به کار شما نیاد و حتی با این بخش ها آشنا هم نباشید، اکثر کاربران از nero فقط برای رایت استفاده می کنند و از بخش هایی مانند پلیر آن هیچ استفاده ای به عمل نمی آورند. برنامه Nero Micro که شامل دو ابزار کاربردی Burning ROM و Express هست برای استفاده کاربرانی ساخته شده است که نمی خواهند پک کامل  و سنگین برنامه نرو را داشته باشند . در این برنامه کلیه امکانات رایت CDDVD و Blu-ray وجود دارد . در این برنامه رایت انواع ویدیو ها بر روی سی دی و دی وی دی ، موزیک ها ، سی دی های موسیقی و رایت اطلاعات بر روی انواع سی دی ها و دی وی دی ها امکان پذیر است . شما هم اکنون می توانید نرم افزار نرو را از سایت دانلود 98 دریافت نمایید.

nero 12 دانلود نسخه کم حجم نرو Nero Micro 12 portable

 

 

mehrab بازدید : 3908 جمعه 23 آبان 1393 نظرات (2)

وایبر Viber یک برنامه برای ارسال پیام و تماس رایگان می باشد و جایگزین مناسبی برای نرم افزار اسکایپ skype است, شما می توانید نرم افزار وایبر را بر روی کامپیوتر یا گوشی خود نصب کنید و این نرافزار را می توانید بر روی کامپیوتر شخصی خود نصب کنید و در زمانی که گوشی خود را همراه ندارید از آن بر روی کامپیوتر خود استفاده کنید. وایبر رقیب اصلی واتس آپ برای گرفتن لقب محبوب ترین پلتفرم ارسال پیام و تماس رایگان از طریق اینترنت می باشد. یک تفاوت کلیدی بین وایبر با واتس آپ و نرم افزار اسکایپ وجود داره اینه که تمام مخاطبان گوشی شما که برنامه وایبر را بر روی گوشی یا کامپیوتر خود نصب کرده اند در لیست مخاطبین قابل مشاهده است و شما می توانید با آن ها از طریق وایبر تماس بگیرید در حالی که این قابلیت در اسکایپ و واتس آپ وجود نداره. کیفیت تماس در این برنامه بسیار بالاست و مگر اینکه اینترنت شما ضعیف باشد. برای استفاده از وایبر بر روی کامپیوتر و ویندوز ابتدا شما باید این برنامه رو گوشی و موبایل خود قبلا نصب کرده باشید سپس اقدام به نصب آن روی ویندوز نمایید. همین الان برنامه Viber for Windows 4.4.0 را از سایت دانلود 98 رایگان دریافت کنید و از آن لذت ببرید.

 viber for windows دانلود وایبر برای کامپیوتر Viber for Windows 4.4.0

mehrab بازدید : 1543 دوشنبه 19 آبان 1393 نظرات (0)

امروز برای شما کاربران عزیز آخرین و جدیدترین ورژن از مرورگر قدرتمند و محبوب یعنی موزیلا فایرفکس Mozilla FireFox 34.1 Final 2014 رو آماده دانلود قرار دادیم این ورژن جدید از موزیلا فایرفکس که نسب به ورژن قبلی خود تغییراتی پیدا کرده است این ورژن بر اساس ادعاهای شرکت موزیلا با شعار های Stay Safe (امن بمانید) ، Stay In Control (کنترل با شما) ، Fasten your seat belts (کمربندهای خود را برای سرعت هرچه بیشتر ببندید !) زیر منتشر شده است. در ادامه شما می توانید قابلیت ها و ویژگی های جدید از این مرورگر سریع رو ببینید.

Mozilla Firefox 34.1 آخرین ورژن مرورگر موزیلا فایرفاکس Mozilla FireFox 34.1

mehrab بازدید : 618 دوشنبه 19 آبان 1393 نظرات (0)

امروز برای شما یکی از زیباترین و بهترین تم های اندرویدی که مورد استقال بی نظیر کاربران تا کنون قرار گرفته برای شما آماده کرده ایم این تم اندروید زیبا اسمش هست Cyrcle Icon Theme Apex Nova Go 35.0. این تم زیبا و شگفت انگیز دارای مجموعه بی نظیر و کامل از ایکن ها دایره ای شکل و پس زمینه های می باشد که همگی این تصاویر دارای کیفیت اچ دی هستن. با نصب این تم بر روی گوشی خود می توانید جلوی بسیار زیبا و شکیل به گوشی خود ببخشید و از تم های تکراری که باهاشون سروکار دارید راحت شوید. قیمت این تم زیبا در پلی استوری که برای دانلود قرار داده شده است ۱.۸۹ دلار میباشد که ما آن را ریگان برای شما قرار دادیم امتیازی که به این تم داده شده امتیاز ۵.۰ از ۵.۰ می باشد و این خود بیانگر این موضوع است که این تم یکی از زیباترین، برترین و پرطرفدارترین تم های اندرویدی به شمار می رود. اگه بدنبال پس زمینه و بک گراندهای زیبا از گل ها، طبیعت، کوهستان، جاده ها و …. در هوم اسکرین اندروید خود هستید و یا اینکه بدنبال تغییر ایکن های اسمارت فون خود هستید و دوست دارید اینترفیس گوشی شما با دیگران متفاوت باشد ما به شما پیشنهاد می کنیم این تم (تم Cyrcle) را دانلود و از آن لذت ببرید. در ادامه می توانید دیگر تصاویر از این تم و ویژیگی های آن رو ببینید. نسخه اندروید مورد نیاز 3 و بالاتر می باشد.

Cyrcle Icon Theme Apex Nova Go دانلود تم اندروید Cyrcle Icon Theme Apex Nova Go 35.0

 

 

mehrab بازدید : 664 یکشنبه 18 آبان 1393 نظرات (0)

WampServer دانلود نسخه جدید WampServer 2.5   برنامه شبیه ساز سرور

امروزه افراد زیادی می خواهد که PHP و طراحی صفحات وب را آموزش ببینند. این برنامه به عنوان بهترین روش برای این کار معرفی شده است چرا که شما می توانید سیستم خود را لوکال بسازید و اسکریپت ها را بر روی آن نصب کنید این برنامه به صورت کامل بوده و حتی اسکریپت هایی را که به دیتابیس نیاز دارند را پشتیبانی می کند چون این برنامه حتی PHP My Admin را هم در خود دارد و با آدرسی می توانید به دیتابیس خود بروید و در انجا جداول اسکریپت خود را ایمپورت کنید یا حتی در آنجا جداولی را طراحی کنید و از آن خروجی بگیرید. به هر حال شما می توانید با این برنامه به صورت کاملا آفلاین اسکریپت های خود را امتحان کنید و کدنویسی PHP را انجام دهید. اگر دوست دارید که PHP را به صورت عملی یاد بگیرید پیشنهاد ویژه ما به شما این برنامه است که به شما کمک بزرگی خواهد کرد. شما می توانید این نرم افزار کاربردی را به صورت رایگان و با لینک مستقیم دریافت نمایید.

 

 

mehrab بازدید : 642 یکشنبه 18 آبان 1393 نظرات (0)

Android Studio دانلود نرم افزار برنامه نویسی اندروید   Google Android Studio v0.4.2

اندروید یک سیستم چند ساله است که توانسته نظر همه افراد را به خود جلب کند تا حالا نرم افزار و بازی های زیادی در پلتفرم اندروید منتشر شده و تا حالا برتر از اندروید سیستمی نیامده است و تا به امروز از نسخه های اندروید به اندروید 4.1.4 سیده و توانسته نرم افزار و برنامه هایی را در خود اجرا کند که هیچ سیستم عاملی موبایل نتواند آنها را بارگذاری کند امر نرم افزار Google Android Studio را به شما معرفی می کنیم این نرم افزار برای کد نویسی بازی و نرم افزار های اندروید است اگر شما هم دوستار نرم افزار ها و بازی های اندروید هستید می توانید از این نرم افزار برای برنامه نویسی اندروید استفاده کنید شاید تا به حال شنیده اید که اندروید به صورت متن باز نوشته می شود و این امکان را به شما می دهد که با یادگیری آن بتوانید نرم افزار و بازی های اندروید را شخصی سازی کنید.

شما می توانید فقط با چند کلیک ساده نرم افزار اندرویدی را طرای کنید و در آخر یک APK با برنامه نویسی کامل تحویل بگیرید در این نرم افزار همه ابزار برای طراحی و ساخت یک APK وجود دارد. شما می توانید این نرم افزار کاربردی را از سایت محبوب دانلود 98 به صورت رایگان دریافت نمایید.

 

mehrab بازدید : 254 یکشنبه 18 آبان 1393 نظرات (0)

CodeLobster PHP Edition Pro v4.10.1 برنامه نویسی پیشرفته با CodeLobster PHP Edition Pro v4.10.1

CodeLobster PHP Edition Pro v4.10.1 یک نرم افزار برای برنامه نویسی و کدنویسی فایل های PHP ،HTML ،CSS ،Javascript می باشد در این نرم افزار کار شما چندین برابر آسان تر از قبل شده زیرا این نرم افزار به طوری طراحی شده که تمامی کلاس های PHP و HTML  و CSS را در خود دارد و می تواند کلاس های شما را کامل تر کند یا حتی آنها را اشکال یابی و به شما اطلاع دهد در این نرم افزار کاربردی محیط ساده اما کاربردی حرف اول را می زند و شما با داشتن یک کیبورد ساده می توانید کدنویسی خود را شروع کنید شاید قبلا هم قابلیت کامل کردن کلاس ها را در ویژوال دیده باشید اما در این نرم افزار شما می توانید فقط فایل های HTML, PHP, CSS, JAVA را بنویسید یا ویرایش کنید. حجم کم این نرم افزار این امکان را به شما می دد تا بتوانید آن را با سرعت و در زمان اندکی دریافت کنید شما می توانید همکنون این نرم افزار کاربردی را از سایت محبوب دانلود 98 به صورت رایگان و با لینک مستقیم دریافت کنید.

 

mehrab بازدید : 1896 یکشنبه 18 آبان 1393 نظرات (0)

Data Android Recovery Enterprise بازگردانی اطلاعات اندروید با Data Android Recovery Enterprise 1.1 Multilingual

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که اطلاعات گوشی خود را به طور ناخداگاه حذف کنید یا حتی کارت SD گوشی خود را فرمت کنید در این صورت شما راهی برای بازگرداندن آنها ندارید جز اینکه آنها را توسط کامپیوتر ریکاوری کنید اما شاید ایمیل ها، مخاطبین، فیلم ا، تصاویر شما حذف شده باشد و نتوان آنها را با ریکاوری معمولی بازگرداند در این پست از دانلود 98 قصد معرفی نرم افزار ریکاوری اندروید را داریم در این نرم افزار می توانید فایل ها، ایمیل ها، پیام ها، مخاطبین، تصاویر، فیلم ها و… را به آسانی و سالم بازگردانی کنید این نرم افزار مخصوص گوشی های اندروید ساخته شده است و می تواند گوشی ایی را که سیستم عامل اندرویدی دارند را بازگردانی کند در این نرم افزار شما می توانید با اطمینان گوشی خود را به کامپیوتر متصل کرد و ریکاوری کنید و نگران حریم خصوصی خود نباشید در این نرم افزار می توان هر دو حافظه گوشی اندروید یعنی داخلی و خارجی را ریکاوری کرد پس اگر شما هم مشکل حذف برنامه ا یا مخاطبین، اس ام اس ها و… را دارید از این نرم افزار استفاده کنید.

شما می توانید این نرم افزار را دریافت کنید و اطلاعات از بین رفته خود را بازگردانی کنید این نرم افزار از رابط کاربری ساد برخوردار اس شما می توانید همکنون این نرم افزار کاربردی را از سایت محبوب دانلود 98 به صورت رایگان و با لینک مستفیم دریافت کنید.

 

 

mehrab بازدید : 290 یکشنبه 18 آبان 1393 نظرات (0)

WeBuilder 2014 دانلود نرم افزار کدنویسی هوشمند WeBuilder 2014 12.2.0.150

WeBuilder 2014 12.2.0.150 نام نرم افزار بسیار سریع و هوشمند است که شما می توانید با آن با سرعت عالی و زیاد کد نویسی کنید. کدنویسی با برنامه نویسی تفاوت بسیاری دارد یعنی شما برای راحتی در این نرم افزار کد هایی را می نویسید و سپس کپی می کنید که حتی می توانید این کد ها را در فایل تکست هم بنویسید اما برای آسان تر شدن کار شما نرم افزار های بسیار آمده است. من هم یک کدنویس هستم و به همکارانم پیشنهاد می کنم که از این نرم افزار استفاده کنند این نرم افزار قابلیت های زیادی دارد مثلا کد ها مخصوص را با رنگ های مخصوص جدا می کند تا شما بتوانید تمرکز بیش تری را در کدنویسی انجام دهید. ویژگی دیگر این نرم افزار این است که در سمت چپ هر خط شماره خط را نوشته است تا شما دیگر به دنبال کد مورد نظر نگردید و سردرگم نشوید. به دوستانی که تازه کار کدنویسی رو شروع کردن توصیه می کنم که هیچگاه از ورد برای کدنویسی استفاده نکنید و از نرم افزار های مخصوص مانند همین نرم افزار استفاده کنید که بتوانید کدنویسی بهتری و با درصد خطای کم تری انجام دهید

این نرم افزار کار شما را بسیار آسان تر کرده و جملاتی را که به کد می نویسید کامل می کند و دیو و کلاس ها را در خود دارد. در این نرم افزار علاوه بر کلاس ها بسیار چیز هایی که قطعا تا حالا ندیده اید گنجانده شده است و شما با دیدن محیط این نرم افزار شگفت زده خواهید شد. در نسخه 2014 این نرم افزار کد های جدید HTMl5  و CSS3 هم اضافه شده است شما در این نرم افزار می توانید HTML ، CSS ، PHP ، JavaScript ، Python ، Ruby  ، ASP ، SSI و…. ها را به آسانی و تکنوژی های پیشرفته بنویسید. شما می توانید این نرم افزار را به صورت رایگان و با لینک مستقیم دریافات کنید.

 

 

mehrab بازدید : 182 یکشنبه 18 آبان 1393 نظرات (0)

GoodSync دانلود نرم افزار تهیه نسخه پشتیبان   GoodSync Enterprise v9.8.0.1

امروزه امنیت مسئله مهمی در زندگی ما دارد این نرم افزار، امنیت را به معنی نگه داری از فایل ها و اسناد شما معنی کرده و برای شما اینگونه امنیتی را فراهم می کند شما با این نرم افزار می توانید هر چند موقع که می خواهید از اسناد خود پشتیبان تهییه کنید با این نرم افزار به آسانی و با قدرت و با کاربرد بالا از فایل و مدارک های خود پشتیبان تهییه کرده و فایل را در مکانی امن قرار دهید تا در مواقعی که اسناد و فایل های شما از بین می رود با استفاده از این نرم افزار آنها را بازگردانید و بدون هیچ نگرانی از آنها استفاده کنید.

GoodSync Enterprise امکانی را در خدمت شما گذاشته که کم تر در نرم افزار های شبیه به این نرم افزار می بینیم این قابلیت هماهنگ سازی و توانایی ارتباط با دستگاه های آنلاین است که این نرم افزار را سری بالای سرها می داند با این قابلیت شما می توانید سیستم خود را از طریق FTP به سرور متصل کرده و مدیریت از راه دور را انجام دهید البته شما می توانید با داشتن این نرم افزار ویندوز موبایل را هم کنترل کنید. شما می توانید این نرم افزار قدرتمند را از سایت محبوب دانلود 98 به صورت رایگان دریافت کنید.

 

 

 

mehrab بازدید : 227 یکشنبه 18 آبان 1393 نظرات (0)

Ontrack EasyRecovery Enterprise دانلود نرم افزار بازیابی اطلاعات   Ontrack EasyRecovery Enterprise v11.1

Ontrack EasyRecovery Enterprise یک نرم افزار بسیار کاربردی برای بازگردانی فایل های ازبین رفته و حذف شده است که به شما کمک می کند تا بتوانید آنها را به آسانی بازیابی کنید این نرم افزار قدرتمند می تواند هرگونه فایل هایی که به هر نوع پاک شده اند حتی با فرمت درایو و… را بازگردانی کنید اگر شما می خواهید فقط یک یا چندی از فایل های خود را بازگردانی کنید می توانید از قابلیت محدود کردن بازگردانی استفاده کنید یعنی به نرم افزار معرفی کنید که فایل شما چه نوع بوده و چه حجمی داشته و با چه فرمتی بوده یا … یا حتی می توانید تمامی فایل های پاک شده به هر نحو را کاملا سالم و بدون اشکالات بازگردانی کنید.

شاید تا به حالا برای شما هم پیش آمده باشد که فایل خود را با کلید های ترکیبی Shift+Del پاک کنید ولی مدتی بعد از این کارتان پشمان شوید و بخواهید آن را بازگردانی کنید این نرم افزار به آسانی می تواند این عملیات را برای شما انجام دهد یکی از ویژگی و قابلیت این نرم افزار که آن را سری میان سرها می داند این بوده که این نرم افزار می تواند فایل های Access, Excel, Word, Power Point و Zip را ترمیم کند و آنها را سالم بسازد شما می توانید این نرم افزار ریکاوری قدرتمند را از سایت محبوب دانلود 98 به صورت رایگان و با لینک مستقیم دریافت کنید.

 

mehrab بازدید : 216 یکشنبه 18 آبان 1393 نظرات (0)

ISO Workshop دانلود نرم افزار ISO Workshop 5.2   ایمیج گیری از CD و DVD

ISO Workshop یک نرم افزار کاربردی برای ایمیج گیری از سی دی و دی وی دی است که این امکان را به شما می دهد تا بتوانید از CD و DVD های خود پشتیبان تهییه کنید این نرم افزار قابلیت هایی از جمله امکان خارج سازی از حالت ایمیج، ایمیج گیری از CD و DVD با فرمت های ISO و BIN دارد این نرم افزار می تواند فایل های را که به ایمیج (ISO/BIN) تبدیل می کند را در سی دی خاک رایت کنید این نرم افزار از فرمت های ISO, CUE, BIN, NRG, MDF, CDI  به صورت کامل پشتیبانی می کند.

ISO Workshop می تواند فرمت های ایمیج های دیسک های شما را به فرمت BIN و ISO تبدیل کند این نرم افزار از فایل های تایید (نوشته شده) پشتیبانی می کند شما می توانید این نرم افزار کاربردی را از سایت محبوب دانلود 98 به صورت رایگان دریافت نمایید.

 

mehrab بازدید : 430 یکشنبه 18 آبان 1393 نظرات (0)

Game Maker ساخت بازی های دو بعدی با Game Maker 8.1.139

اگر شما هم علاقه زیاد به بازی های رایانه ای دارید و حتی در فکر  ساخت یک بازی هستید ما امروز برای شما نرم افزار بسیار حرفه ای را برای ساخت بازی دو بعدی آماده کرده ایم. نرم افزار Game Maker یک نرم افزار حرفه ای برای ساختن بازی های گوناگون است. بازی های دوبعدی که با این نرم افزار می سازید می تواند ساده یا حرفه ای باشد شما می توانید با Game Maker بازی بسازید و برای بازی هایتان به طور نا محدودی مرحله قرار دهید. همانطور که گفته شده Game Maker یک نرم افزار فوق حرفه برای بازی سازی است البته بازی های دو بعدی. کار با این نرم افزار بسیار آسان است و به دلیل حجم کمی که دارد موجب شده است تا بسیاری از گیمر ها رو به بازی ساز Game Maker بکنند زیرا هر کسی می تواند با این برنامه بازی بسازد بدون یک خط برنامه نویسی. شما می توانید با این برنامه بدون برنامه نویسی می توانید بازی بسازید اما چگونه این امر امکان پذیر است شما باید در Game Maker صحنه بازی را بسازید و به هریک از اجزای صحنه خاصیتی بدهید مثلا به توب بگویید تا با نزدیک شدن موس به آن توب فرار کند یا به آدم بگویید تا با گرفتن کلید Down رو به پایین حرکت کند این نرم افزار خود دارای چند فایل است که در آن بازی های ساخته شده توسط Game Maker وجود دارد در این نرم افزار عکس هایی برای شما قرار داده شده تا در هنگام ساخت بازی از آنان نیز استفاده نمایید.

 

 

mehrab بازدید : 994 یکشنبه 18 آبان 1393 نظرات (0)

 

.:: پیشنهاد ویژه برای بازی سازان ::.

:: نسخه Beta (ورژن آخر) از سال 2014 ::

 

UDK 2014 دانلود موتور بازی سازی فوق حرفه ای UDK 2014

امروز تصمیم داریم تا برای شما کاربران عزیز دانلود 98 نرم افزار بازی سازی فوق العاده UDK 2014 را آماده کنیم. این نسخه از نرم افزار نسخه beta هست. اگر شما هم در عرصه بازی سازی فعالیت داشته باشید قطعا می دانید که موتور بازی سازی UDK برترین موتور بازی سازی در دنیا است و امروزه بیشتر بازی ها توسط این موتور بازی ساز درست می گردد و در ایران هم به همین شکل که بازی سازان عزیز کشور از این موتور برای ساخت بازی ها خود استفاده می کنند. این موتور بازی سازی به صورت رایگان در اختیار تمامی بازی سازان عزیز قرار دارد. در این موتور بازی سازی شما شاهد کتابخانه هایی که از پیش در نرم افزار وجود دارد خواهید بود این کتابخانه ها دارای شیء های دو بعدی و سه بعدی هستند که می توانید از آنها در بازی های خود استفاده کنیدو البته اگر دوست دارید که بازی خود به صورت کامل و دقیق درست کنید باید شخصیت های 3 بعدی را برای بازی هایتان طراحی کنید و از آن به جای رباتی که به صورت پیشفرض بر روی بازی ها قرار دارد استفاده کنید. برای ساختن شخصیت های یه بعدی می توانید از نرم افزار های Blender یا 3D Max استفاده کنید. اگر به بازی سازی علاقه دارید و در این راه حرفه ای هستید این موتور بازی سازی را از دست ندهید. شما می توانید موتور بازی سازی UDK را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از سرور سایت دانلود 98 دریافت نمایید.

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه