loading...
دانلود 98 | دانلود رایگان
mehrab بازدید : 586 یکشنبه 18 آبان 1393 نظرات (0)

امروز هر کسی که به مسافرت به شهرهای دیگه ایران میره حتما یک نقشه کامل از کل شهرها و راه های ایران همراه خودش داره شاید تو یه مسیر خدایی نکرده اشتباهی برید و بعد مجبور بشید که کلی راه رو برگردید خب داشتن یه نقشه همراه خود در سفر کار عاقلانه ای هستش, که برای احتیاط هم که باشه باید یه نقشه همراه خود داشته باشید امروز بر این اساس تصمیم گرفیم که نقشه ای مناسب برای مسافرت رو برای شما آماده دریافت کنیم, نقشه کامل راههای و شهرهای ایران که به صورت یک فایل تصویری با فرمت jpg می باشه که این فایل با این فرمت (jpg) رو روی هر گوشی, کامپیوتر یا تب لت که بزاری راحت باز می کنه و اون رو می خوانه یا خواستید آن را توسط چاپگر بر روی کاغذ هم چاپ کرده تا در ابعاد بزرگتر بتوان از آن استفاده کنید. این فایل تصویری یا بگیم این نقشه یکی از کاملاترین و با کیفیت ترین نقشه از راههای ایران و شهرهای اون می باشد, این فایل تصویری کیفیتش فوق العادست به طوری که با زوم کردن توش هیچ افت کیفیت آنچنانی پیدا نمی کنه و راحت همه نوشته ها و راهها توش مشخصه در ضمن فاصله بین دو شهر هم به کیلومتر نوشته شده!!! پس هم الان این نقشه رو برای خودتون دانلود کنید و ازش در سفر لذت ببرید.

iran map دانلود نقشه کامل راههای و شهرهای ایران با فرمت jpg

mehrab بازدید : 194 پنجشنبه 08 آبان 1393 نظرات (0)

امروز در برای آن دسته از کابرانی که با عکس ها و بک گراندهای وکتوری (تصاویر برداری) سرو کار دارند مجموعه از بک گراند آماده رو مهیا کرده ایم, این طرح ها دارای پسوند EPS هستند. علاوه بر فایل هال اصلی، پیش نمایش هر طرح نیز با فرمت JPG در این مجموعه قرار دارد. این مجموعه شما 25 بک‌گراند وکتور بسیار زیبا و شکیل میباشند. این وکتورها با موضوعات تخیلی و رویایی (Abstract) هستند. با توجه به تنوع طرح و رنگ در این تصاویر، میتوان از آنها در طراحی های مختلف استفاده کرد. مزیت اصلی فایل های گرافیکی وکتور این است که به صورت برداری هستند. یعنی هرچقدر هم اندازه آنها را بزرگ کنید، کیفیت شان حفظ میشود. چون تصاویر به صورت فرمول های ریاضی و مقیاسی ذخیره می شوند نه به صورت پیکسلی. فایل های گرافیکی وکتور با نرم افزارهایی مثل فتوشاپ و Adobe Illustrator قابل ویرایش هستند. سایر نرم افزارهای کمپانی Adobe، مثل Adobe Flash نیز از این فایل ها پشتیبانی میکنند. در ادامه شما می توان این مجموعه جذاب رو برای خودتون دانلود کرده و ازش استفاده کنید.

Abstract.Vector.Backgrounds a دانلود مجموعه بک گراندهای وکتور تخیلی

 

 

mehrab بازدید : 143 سه شنبه 22 مهر 1393 نظرات (0)

60 HD Wallpapers دانلود مجموعه 60 والپیپر   HD Wallpapers

اگر شما هم از والپیپر دسکتاپ سیستم خود خسته شده ابد و دیگر تصاویر شما در چشمانتان زیبایی ندارند ما این مجموعه زیبا از والپیپر ها را به شما پیشنهاد می کنیم در این مجموعه 60 تصویر بسیار زیبا و هنری برای شما جمع آوری کرده ایم شما در این مجموعه شاهد تصاویری از طبیعت دنیا خواهید بود اما علاوه بر آن در این مجموعه تصاویری با موضوع ماشین و موتور، تصویر های گرافیکی مشاهده خواهید کرد که پس از دریافت می توانید دوست داشتنی ترین تصویر را به سلیقه خود انتخاب و پس زمینه دسکتاپ سیستم خود قرار دهید.

Beautiful Collection of HD Wallpapers شامل 60 تصویر فوق العاده زیبا می باشد که شما می توانید همکنون این والپیپر ها را از سایت محبوب دانلود 98 به صورت رایگان و با لینک مستقیم دریافت و از آنها به عنوان پس زمینه استفاده کنید.

 

 

mehrab بازدید : 195 سه شنبه 22 مهر 1393 نظرات (0)

HD Wallpapers دانلود والپیپر های زیبا و دیدنی با کیفیت HD

HD wallpapers مجموعه ای از والپیپر های زیبا و با کیفیت HD است که ما برای شما تا به حالا 2 مجموعه آن را قرار داده ایم ولی در این مجموعه از والپیپر ها تصاویری مختلف و گوناگون جمع آوری شده و این مجموعه از والپیپر ها برای صفحه دسکتاپ رایانه شما یا حتی تبلت شما گرداوری شده است. این مجموعه دارای 25 تصویر با کیفیت می باشد که از جمله تصاویر این مجموعه می توان به دارا بودن تصاویر کودکانه و انیمیشنی،تصاویری از محیط ها و مکان های زیبای جهان اشاره کرد. اگر شما از والپیپر های خود خسته شده اید و به دنبال مجموعه ای زیبا از تصاویر قشنگ هستید سایت دانلود نودوهشت به شما این مجموعه والپیپر ها را پیشنهاد می کند و قطعا شما با دریافت این مجموعه تا آخر ماه از تصاویر زیبا و فوق حرفه ای بهره مند می شوید و خیالتان از دوباره دریافت والپیپر های جدید راحت می شود. شما می توانید این مجموعه والپیپر های بسیار زیبا و دیدنی را از سایت محبوب دانلود 98 دریافت نمایید و برای این ماه تصاویری دیدنی را برای خود داشته باشید.  

 

mehrab بازدید : 236 سه شنبه 22 مهر 1393 نظرات (0)

Love HD Wallpapers دانلود والپیپر عاشقانه با کیفیت HD

والپیپر یا همان پشت صفحه یکی از دغدغه های امروزی همه ما شده است. بنابراین ماهم برای شما مجموعه تصاویر عاشقانه آماده کرده ایم.در این والپیپر تصاویری از قلب به صورت های مختلف قرار داده شده است.این مجموعه دارای 20 تصویر با کیفیت بالا یعنی همان HD است که با نام Love HD Wallpapers در فضای مجازی شناخته می شود.در این مجموعه تصاویر عاشقانه سایز تصاویر متفاوت است وشما می توانید با دانلود این مجموعه هم برای گوشی و تبلت خود و هم برای دسکتاپ رایانه خود پشت زمینه ای جذاب داشته باشید. شما با دریافت این مجموعه تصاویر عاشقانه از سایت دانلود 98 به صورت رایگان می توانید تصاویر زیبایی در دسکتاپ خود داشته باشید.

 

mehrab بازدید : 184 سه شنبه 22 مهر 1393 نظرات (0)

HD Wallpaper دانلود 30 والپیپر 3 بعدی

والپیپر ها امروزه با کیفیت های خیره کننده ای عرضه می شوند که فضای سیستم شما را به صورت عجیبی دگرگون می کنند. امروز ما برای شما مجموعه 30 والپیپر زیبا و گوناگون و 3 بعدی را با کیفیت HD آماده کردیم که هر کدام در موضوع های مختلفی هستند از جمله آن ها می توان به والپیپر طبیعت ، والپیپر ماشین ، اشاره کرد. شما می توانید مجموعه  30 والپیپر زیبا با کیفیت HD از سایت دانلود 98 دریافت نمایید.

 

در این مجموعه از والپیپر تمامی عکس ها با فرمت jpg می باشند که سایز آنان 1920×1200 می باشد.

 

mehrab بازدید : 187 سه شنبه 22 مهر 1393 نظرات (0)

Best HD Wallpapers دانلود مجموعه بهترین والپیپر ها Best HD Wallpapers

امروز والپیپر های زیبا و با کیفیتی آماده کرده ایم که می توانید این تصاویر زیبا را با لینک مستقیم  با سرعت بالا دانلود نمایید. فرمت تصاویر jpg بوده و سایز تصاویر 1920×1080 و  2560×1600 می باشد. با دانلود مجموعه والپیپر های HD از دانلود 98 حدود 144 تصویر زیبا را در سیستم خود خواهید داشت و می توانید والپیپر های زیبا را در پس زمینه کامپیوتر یا تلفن همراهتان قرار دهید و از تکراری بودن آن خسته نمیشوید زیرا در این مجموعه عکس های مختلف زیبایی وجود دارد. شما هم اکنون می توانید این مجموعه والپیپر زیبا با کیفیت HD را از سایت دانلود 98 دریافت نمایید.

 

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه