loading...
دانلود 98 | دانلود رایگان
mehrab بازدید : 458 یکشنبه 18 آبان 1393 نظرات (0)

بازی شاهزاده پارسی  3 Prince of Persia 3: The Two Thrones نام بازی زیبا و پرطرفدار از کمپانی معرف Ubisoft که در سال 2005 منتشر شد می باشد، این بازی که دنباله داستان ها قبلی خود رو نشان می دهد جایی که شاهزاده، Dahaka را به قتل می رساند و Kaileena را از دست دشمنان نجات می دهد ولی ماجرا به همین مشکلاتی که پشت سر گذاشتید، ختم نمی شود. در این بازی که همانطور از نام آن پیداست شما به عنوان یک شاهزاده جنگجوی پارسی باید با دشمنان مبارزه کنید. داستان بازی از جایی آغاز میشود که شاهزاده از راه میرسد و با سرزمین آتش گرفته اش مواجه می شود . و برای نجات دختری که دوستش دارد و یافتن و مجازات عوامل این حمله، اعمال مختلفی را میبایست انجام دهد. گرافیک، گیم پلی و افکت های صوتی و تصویری منحصر به فرد این نسخه از بازی، از ویژگی های برجسته ی این بازی محسوب میگردد. اگر از طرفداران بازی های اکشن سوم شخص با حالت های شمشیر زنی هستید Prince of Persia 3: The Two Thrones میتواند از بهترین انتخاب های شما باشد. این بازی زیبا با حجم کم (335 مگابایت) را به آسانی از سایت بزرگ دانلود 98 دانلود کرده و از آن لذت ببرید.

Prince of Persia 3 دانلود بازی شاهزاده پارسی Prince of Persia 3

mehrab بازدید : 325 یکشنبه 18 آبان 1393 نظرات (0)

بازی کلوب فرمول یک Fsoneclub یک شبیه ساز از مسابقات فرومول یک جهانی می باشد این بازی زیبا و مهیج در سال 2011 توسط کمپانی I.P.M منتشر شد و از آن زمان تا کنون مورد استقبال خیلی از طرفداران بازی های ماشین سواری و اتومبیلرانی قرار گرفته است. شما باید در بازی تمام تلاش خود رو برای گرفتن کاپ های قهرمانی انجام دهید در این مسابقات باید از دقت، مهار و سرعت خود کمال استفاده رو بکنید و نگذارید رقبا از  شما پیشی بگیرند. و باید تمام تلاش خود را برای برنده شدن و گرفتن امتیاز خوب به کار گیرید. این بازی خوب رو با حجم کم 400 مگابایت از سایت دانلود 98 رایگان دانلود کنید.

Fsoneclub دانلود بازی کلوب فرمول یک Fsoneclub

 

 

mehrab بازدید : 362 یکشنبه 18 آبان 1393 نظرات (0)

بازی ماشین آهنی StateShift که در سال 2009 توسط کمپانی Playlogic Games برای سیستم های خانگی منتشر شد یک بازی سرتاسر از هیجان و رقابت می باشد، این بازی که در سبک بازی های ماشین سواری می باشد در آن شما باید با ماشین آهنیتان را از بین ماشین های موجود در  بازی انتخاب کنید و سپس خود را برای مسابقات پرشور و نشاط در میدان مسابقه آماده کرده در ابتدا شما مسابقات اولیه و ساده ای را پشت سر می گذرانید تا شما مهارت های بازی رو برای کسب مقام های قهرمانی فرا بگیرید. در ادامه شما می توانید تصویری از محیط بازی و مطالب بیشتر در مورد بازی رو ببینید. این بازی زیبا با حجم کم را از سایت بزرگ دانلود 98 دریافت کنید و از آن لذت ببرید.

StateShift cover دانلود بازی ماشین آهنی StateShift برای کامپیوتر

 

 

mehrab بازدید : 338 شنبه 26 مهر 1393 نظرات (0)

بازی لیمبو (LIMBO) از آن دسته بازی های اعتیاد آور  و فکری می باشد و هوش و استعداد شما را به چالش می کشد و قطعا با بازی کردن تنها یه بار هیچ وقت اون رو از یاد نخواهید برد. این بازی با تمام بازی های کامپیوتری که تا الان تجربه کرده اید متفاوت است. محیط این بازی تاریک و سیاه است و در آن خبری از مناظر رنگاورنگ و گرافیک های پیچیده مشاهده نمی کنید و خود این مسئله بر روند بازی تاثیر عمیقی میگذارد. بازی لیمبو از دسته بازی های Arcade هست که این دسته بازی ها اکثرا بدون سر و صدا عرضه می شوند. بازی هایی که جذابیت و تجربه های بسیار متفاوتی را نسبت به سایر عنوان ها به بازیکنان انتقال می دهند. توضیحات بیشتر در مورد بازی رو در ادامه مطلب می تونید بخونید امیداوریم از این بازی لذت کافی رو ببرید.

Limbo دانلود بازی لیمبو Limbo v1.06R PC Game

 

 

mehrab بازدید : 173 پنجشنبه 24 مهر 1393 نظرات (0)

 

AngryBirds Star Wars دانلود بازی پرندگان خشمگین و جنگ ستارگان برای pc

انگری برز استار واردزنسخه 1.1.0 انگری بردز استار وارز عرضه شد این نسخه از بازی هم مثل گذشته با همان سبک است در این بازی پرندگان در فضا به دنبال تخم های خود میگردند و حریفان آنها خوک های بد هستند این بازی مثل گذشته مرحله هایی را دارد که با پشت سر گذاشتن انها به مرحله جدید و کشف نشده بعدی خواهید رسید.شما می توانید این بازی را از سرور سایت دریافت نمایید.

mehrab بازدید : 356 پنجشنبه 24 مهر 1393 نظرات (0)

 دانلود بازی پرندگان خشمگین و جنگ ستارگان 2 برای pc

بازی angry birds star wars II 1.2.1 یعنی همان بازی پرندگان خشمگین و جنگ ستارگان 2 عرضه شد. این بازی انگری بردز در سبک استراتژیک ماجرایی می باشد که در سال ۲۰۱۳ توسط Rovio Entertainment ساخته و برایسیستم  کامپیوتر، اندروید و IOS عرضه شد. همه ی ما با مجموعه بازی های انگری بردز آشنا هستیم و می دانیم که بازی انگری بردز جز این نسخه در 6 نسخه دیگر هم نیز عرضه شده است. بعد از اینکه سازندگان بازی انگری بردز نسخه اول Angry Birds Star Wars را بر اساس مجموعه فیلم های معروف و دوست داشتنی جنگ ستارگان ساختند و در دل گیمرها جا گرفت تصمیم گرفتند نسخه دوم بازی Angry Birds Star Wars را منتشر کنند.

 

 

mehrab بازدید : 1419 پنجشنبه 24 مهر 1393 نظرات (0)

Prince of Persia 5 The Forgotten Sands دانلود بازی شاهزاده ایرانی Prince of Persia 5:The Forgotten Sands

Prince of Persia 5: The Forgotten Sands جدید ترین نسخه بازی شاهزاده ایرانی می باشد که به تازگی به بازار ارائه گردید. در نسخه جدید کمپانی Ubisoft داستان این نسخه را بین نسخه یک و دو قرار داده در واقع بین نسخه های Prince of Persia 2 : Warrior Within و Prince of Persia 1: The Sands of Time که قرار است اتفاقات هفت سال بین این دو نسخه در نسخه جدید مشاهده شود. شما در این بازی نقش پرنس را دارید که دارای ویژگی های  بسیار جالبی است. در واقع کاراکتر پرنس دارای نیروهای ماورا الطبیه بوده که می تواند عناصر مختلف طبیعت را در اختیار بگیرد و از آنها استفاده کند. همچنین این شخصیت دارای ویژگی های منحصر به فرد در هنگام مبارزه کردن است قابلیت انجام حرکات اکروباتیک در هنگام مبازره, پرش های بسیار بلند, بالا رفتن از ستون ها, مبارزه با چند نفر در یک لحظه و … این ها قابلیت هایی است که سبب شده تا کاراکتر پرنس در شاهزاده ایرانی دوست داشتنی شود.

 

mehrab بازدید : 186 پنجشنبه 24 مهر 1393 نظرات (0)

WRC Powerslide دانلود بازی WRC Powerslide برای PC

بازی جدید  WRC Powerslide که در سال 2014 برای پلتفرم کامپیوتر منتشر شد. این بازی  توسط Plug In Digital, Milestone S.r.l. ساخته و توسط Milestone S.r.l. برای پلتفرم کامپیوتر منتشر شده است. این بازی بسیار مهیج و پر ماجرا یکی از بازی های 2014 می باشد که مورد استقبال مردمان قرار گرفت. از ویژگی های این بازی میتوان به سرعت بالا و هیجانی که در این بازی هست اشاره کرد. در چهارده مرحله این بازی می توانید در کلاس های مختلف بازی پیش روید و با دوازده مدل مختلف از ماشین های مسابقه ای به مسابقه بپردازید. این بازی قابلیت بازی تک نفره ، دونفره ، سه نفره و چهار تفره را داراست و چهار نفر می توانند همزمان بازی کنند و لذت بیشتری را برای بردن ببرند و قطعا هیجان بیشتری هم دارد.  فیزیک بازی در جهت رانندگی دیوانه وار طراحی شده و المان های مختلف دوربین هیجان بیشتری به بازی شما خواهد افزود. شما می توانید این بازی جذاب را از سایت دانلود 98 دریافت نمایید.

 

 

mehrab بازدید : 191 پنجشنبه 24 مهر 1393 نظرات (0)

 دانلود بازی Car Mechanic Simulator 2014 برای PC

بازی Car Mechanic Simulator در سال 2014 برای کامپیوتر با گرافیک بالا و به صورت حرفه ای به بازار عرضه شد. این بازی در سبک شبیه سازی مکانیسم ماشین است و در این بازی جذاب، شما صاحب یک تعمیرگاه بسیار بزرگ و مدرن هستید که دارای تجهیزات کامل آزمایشگاهی می باشد و روزانه افراد زیادی پیش شما برای تعمیر ماشینشان می آیند و شما باید با تست کردن قطعات و تعمیر کردن آنان ماشین را به صورت سالم تحویل صاحب ماشین بدهید.

mehrab بازدید : 387 پنجشنبه 24 مهر 1393 نظرات (0)

Assassins Creed Liberation دانلود بازی Assassins Creed Liberation HD برای pc

Assassins Creed Liberation HD نسخه جدیدی از بازی های محبوب Assassins Creed در سبک  ماجراجویی و اکشن  می باشد. در این نسخه بر خلاف سایر نسخه ها این بار شخصیت اصلی بازی یک زن می باشد. که یک دورگه آفریقایی، آمریکایی است و به خاطر مشکلاتی که در زندگی او رخ داده است او تبدیل به یک آدمکش حرفه ای و دلسنگ شده است. گرافیک این بازی نسبت به پی اس ویتا بسیار فرق دارد و در آن سعی شده تا مشکل های موجود در نسخه مربوط به پی اس ویتا به کلی رفع شود تا بازی کامل گردد. البته به اعتقاد بسیاری از بازیکنان و منتقدین بازی،داستان بازی اصلا حالت خوب و فوق العاده نسخه های پیش را ندارد و همین موضوع باعث شده تا این بازی کمی ساده به نظر برسد…

 بازی، باز هم در جهان آزاد پیگیری می شود یعنی شما می توانید به انجام ماموریت های فرعی و همچنین گشت و گذار در جاهای مختلف بپردازید. سلاح های بازی مانند تمام نسخه ها نظیر شمشیر مخفی و تفنگ می باشد که تمام بازیکنان این بازی با این سلاح ها و نحوه استفاده از آن ها آشنایی دارند. در این نسخه سعی شده تا بیشتر به صورت مخفی به نبرد با دشمنان پرداخته و از درگیری مستقیم با آن ها جلوگیری شود. البته دراین بازی انیمیشن ها و صحنه ها بسیار بهتر و جذاب تر شده اند اما بعضی محدودیت ها باعث شده تا این زیبایی ها به چشم گیمر های حرفه ای زیاد نیاید. داستان بازی نیز در آمریکای شمالی و در سال 1765 رخ می دهد که مربوط به انقلاب هایی در آن مناطق می شود. شما می توانید این بازی فوق حرفه ای را از سایت دانلود 98 دریافت نمایید.

mehrab بازدید : 208 پنجشنبه 24 مهر 1393 نظرات (0)

Space Slice دانلود بازی Space Slice برای PC

Space Slice یک بازی ماجرایی و ساده و کم حجم است. نقش اول این بازی Zyrth  می باشد که بازی را جذاب تر کرده است Zyrth یک آدم فضایی است که در سیاره ای سفینه اش خراب شده و به کمک احتیاج دارد شما باید به او در تعمیر سفینه اش کمک کنید تا بتواند آن را مثل اول تعمیر کند البته اینجور که فکر می کنید نیست برای تعمیر این سفینه باید به مکان ها و سیاره های دور و نزدیک سفر کنید تا قطعات آنرا پیدا و تعمیر کنید شما با سفر در سیاره ها برای به دست آوردن قطعات سفینه با مشکلاتی رو به رو می شوید. تصویر این بازی سیاه و خاکستری است و با صدای های جالبی که در این بازی شنیده می شود شما را در دنیای Zyrth می برد این بازی در سال 2014 توسط تیم CodeVikings  ارائه شد.شما می توانید این بازی ماجرایی و کم حجم را از سایت محبوب دانلود 98 دریافت کنید و تا مدت ها سرگرم باشید.

 

mehrab بازدید : 152 پنجشنبه 24 مهر 1393 نظرات (0)

sprill and ritchie adventures in time دانلود بازی Sprill and Ritchie: Adventures in Time برای Pc

بازی جذاب و سرگرم کننده اسپریل و ریچی که شما باید همه اشیاء پنهان را پیدا کنید و  که در این بازی این دو موجود یعنی اسپریل و ریچی شما را حسابی سرگرم می کنند. وقتی که اسپریل در تعطیلات بود، با چند موجود فضایی آشنا شد و از آنجا بود که مشکلاتش شروع شد. اسپریل از دوستش ریچی کمک خواست و حال شما باید به اسپریل کمک کنید تا همه چیز را در جای خود قرار دهد و در آزمایشات عجیب و غریب دوستش ریچی مانند سفر در زمان، شرکت کند تا مشکلاتی را که بیگانگان برای او بوجود آورده اند را حل کند و دیگر مشکلی نداشته باشد. از قسمت های این بازی می توان به پازل های عجیب و گیج کننده اشاره کرد این بازی از گرافیک بالایی برخواردار است و شما می توانید زمان را به عقب باز گردانید تا اشتباهاتی که انجام دادید را تصحیح کنید و کار صحیح را انجام دهید.شما می توانید این بازی سرگرم کننده را از سایت محبوب دانلود 98 دریافت نمایید.

 

mehrab بازدید : 154 پنجشنبه 24 مهر 1393 نظرات (0)

Echo Prime دانلود بازی Echo Prime برای PC

Echo Prime بازی جدید و جذابی است که در سال 2014 تولید و منتشر شد این بازی برای سیستم PC (کامپیوتر) عرضه شده است. این بازی اکشن توسط سازنده دو بازی Orcs Must Die و Hero Academy که جایزه بهترین بازی های سال را کسب کرده اند ساخته شده است و شاید این بازی هم مانند آن دو جذاب و جالب باشد. در این بازی شما باید توسط موجودات عجیب و قریب و مرموز در برابر بیگانگان دفاع کنید و اجازه ندهید که آنان محل زندگی شما را نابود کنند زیرا آنان می خواهند زمین را ازبین ببرند.  شما باید سلاح و زره پوش های زیادی را بدست آورید و قدرتتان را بیشتر کنید تا در مقابل این موجودات بیگانه بتوانید دفاع کنید و آنان را شکست دهید   در این بازی تعداد بسیاری  پژواک هستند که شما باید آن ها را آزاد کنید و آنان را نیز نجات دهید زیرا آنان به شما در مقابله و دفاع از زمین در برابر بیگانگان کمک می کنند. شما می توانید این بازی اکشن و جنگی را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از سرور سایت دانلود 98 دریافت نمایید و از بازی کردن با آن لذت ببرید.

 

 

mehrab بازدید : 180 پنجشنبه 24 مهر 1393 نظرات (0)

Viking Saga 2 New World دانلود بازی Viking Saga 2 New World برای pc

Viking Saga 2 New World بازی مدیریتی است که در سال 2014 عرضه شده در این بازی شما باید گروهی را هدایت کنید و از بقیه قبایل پیروز شوید تا بزرگی خود را به همه نشان دهید در این بازی شما تنها نیستید و با پیر دانا همراه هستید که قدم به قدم بازی را به شما یاد می دهد تا آنکه به دانایی کامل برسید و بتوانید خودتانٰ از ژس گروه بر آیید. این بازی دارای گرافیک بالا و حجم پایین می باشد  که شما را وارد دنیای دیگر میکند دنیایی که شما مدیر گوهی توانا هستید و باید با گروه خود به مبارزه با حریفان بپردازید و ثابت کنید شما از قدرتمند های این جهان هستید و یکی از ویژگی های این دنیا این است که عهده کارهای گروهی بر آیید و بهترین خصلت این بازی این است که شما با گوش دادن به پند ها و آموزش های پیر مرد دانا موفق به انجام کارهای خود می شوید .اگر این نوع بازی مدیریتی گروهی را بازی کرده اید می دانید که یک جذابیت و ذوق خاص به خودش را دارد و شما می توانید این بازی مدیریتی را به راحتی و رایگان از سایت محبوب دانلود 98 دریافت نمایید.

 

mehrab بازدید : 305 پنجشنبه 24 مهر 1393 نظرات (0)

Car Eats Car 2 دانلود بازی کم حجم Car Eats Car 2: Mad Dreams برای pc

Eats Car 2: Mad Dreams یک بازی کم حجم و اکشن است. شما باید به عنوان ماشینی زیرک و کنجکاو در این بازی به دنبال چیز هایی بگردید و آنها را پیدا کنید تا به مرحله بعد راه پیدا کنید این بازی بسیار ساده است و برای کودکان طراحی شده ولی شما هم اگر از این نوع بازی ها بازی نکرده اید می توانید با دریافت این بازی یکی از ساده ترین بازی ها ولی در این حال جالب ترین بازی ها را تجربه کنید این بازی حجم کمی دارد ولی با گرافیک فوق العاده خود توانسته تا طرفداران خودش را بیابد و خودش را میان این نوع بازی ها به عنوان بهترین بازی جای بدهد شما با انجام این بازی وارد دنیای دیگر می شوید دنیای کودکی و دنیای بی دروغ و دغل می شوید دنیایی که آرامش در آن حکم فرماست و شما باید زندگی معمولیتان را در این کنجکاوی انجام دهید. شما می توانید این بازی سرگرم کننده را از سایت محبوب دانلود 98 به صورت رایگان دریافت نمایید. و برای اولین بار از این نوع بازی های ساده و سرگرم کننده را تجربه کنید.

 

 

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه