loading...
دانلود 98 | دانلود رایگان
mehrab بازدید : 635 دوشنبه 19 آبان 1393 نظرات (0)

دانلود مجموعه ۲۰ آهنگ SMS بسیار زیبا برای موبایل

دسته بندی: تم موبایل, موبایل
90 بازدید

امروز برای شما عزیزان مجموعه ۲۰ آهنگ SMS جدید و بسیار زیبا آماده دانلود کرده ایم به کمک این آهنگ های زیبا شما می توانید آهنگ اس ام اس خود رو عوض کنید و  به گوشیتون حال و هوای دیگه ای ببخشید، این آهنگ ها  که همگی از کیفیت بالایی برخوردارند با فرمت MP3 آماده شده اند . هم اکنون می توانید این رینگتون ها را از سایت بزرگ دانلود 98 رایگان دریافت کنید.

Mobile Ringtones دانلود مجموعه ۲۰ آهنگ SMS بسیار زیبا برای موبایل

mehrab بازدید : 164 جمعه 18 مهر 1393 نظرات (0)

Energy Flow Live Wallpaper لایو والپیپر بسیار جذاب و دیدنی است که تا به امروز منتشر شده است این لایو والپیپر با موضوع جریان انرژی ترکیب شده ۶۴ نوع رنگ متفاوت و رنگ بندی بسیار زیبا اندروید شما را بسیار زیبا تر خواهد کرد. سادگی و وجود ۶۴ نوع ترکیب رنگ بندی برای انرژی های آزاد شده آن را برای هر سلیقه ای جذاب کرده است . با این اپلیکیشن زیبا می توانید هر خط و رنگی را به سلیقه و علاقه خود به این شکل و هزاران شکل دیگر ایجاد کنید. در لایو والپیپر Energy Flow Live Wallpaper قادر خواهید بود تصاویر و رنگ خط های موجود که به انرژی تلقی می شوند را شخصی سازی کنید و رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید. همچنین حساسیت و واکنش به لمس نیز از ویژگی های برترین این لایو والپیپر محسوب می شود. این لایو والپیپر بر روی اندروید ۲.۲ و بالاتر قابل اجراست.

Energy Flow Live Wallpaper Down98 لایو والپیپر Energy Flow Live Wallpaper v1.2.7 – اندروید

درباره تم ,
mehrab بازدید : 170 جمعه 18 مهر 1393 نظرات (0)

Flikie Wallpapers HD برنامه محبوب شامل بیش از ۱۷ هزار تصویر پس زمینه (والپیپر) با کیفیت بالا برای اندروید شماست که پس زمینه های با کیفیت HD را در موضوعات مختلف نظیر طبیعت، گل، ماشین، عشق، انیمیشن، ورزشی، شب، سواحل، سه بعدی و … طبقه یندی شده و می توانید از این تصاویر زیبا به عنوان تصویر پس زمینه  اندروید خود استفاده کنید . این اپلیکیشن به صورت روزانه بر مجموعه تصاویر موجود خود اضافه می کند و از ویژگی های آن می توان به نمایش تصاویر پس زمینه در گالری 3D (سه بعدی)، تصاویر به صورت تمام صفحه، ذخیره ی تصاویر در حافظه و رایگان بودن اشاره کرد. حجم فایل برای دانلود 2 مگابایت می باشد .نسخه اندروید مورد نیاز برای اجرا این برنامه 2.0.1 و بالاتر می باشد.

Wallpapers HD Down98 دانلود مجموعه والپیپر با کیفیت HD برای اندروید

 

درباره تم ,
mehrab بازدید : 178 چهارشنبه 02 مهر 1393 نظرات (0)

Morena مجموعه آیکون های Morena – Flat Icon Pack v1.3.9 برای اندروید

Morena – Flat Icon Pack یک تم زیبا است که دارای چندین آیکون متفاوت و جذاب است قطعا شما می توانید با دریافت و استفاده از این نرم افزار تمامی آیکون های مورد نظر خود را در گوشی یا تبلت اندرویدتان داشته باشید این تم می تواند به جای چندین تم دیگر باشد. جالب است بدانید که این تم دارای دو هزار آیکون است و تمامی اندیشه و فکرهای شما را پوشش می دهد. همچنین این تم اندرویدی از لانچر های  Apex, Nova, Adw, Holo, Action پشتیبانی می کند.

Morena مکمل تمامی تم های گوشی شما است البته شما با داشتن این تم می توانید گوشی خود را به مدل و آیکون های به سلیقه خود درآورید پس این تم را از دست ندهید. شما می توانید این تم را از سایت محبوب دانلود 98 به صورت رایگان دریافت نمایید.

 

 

درباره تم ,
mehrab بازدید : 127 چهارشنبه 02 مهر 1393 نظرات (0)

Gem Flat دانلود پوسته ساده و زیبا Gem Flat CM11 v2.4 برای اندروید

امروزه همه چیز به سمت سادگی و زیبایی کشیده می شود و افراد زیادی در این میان دوست دار این سبک شده اند. اینبار می خواهیم پوسته ای زیبا را آماده کرده ایم که اگر دوست دار این سادگی هستید حتما در این پست با ما باشید. پوسته گوهر کاربران زیادی را دارد و هر روز افراد زیادی این پوسته را به گوشی خود اضافه می کنند اما نسخه جدید این پوسته بسیار زیباتر شده و مشکل نسخه های قبلی را حل نموده اند. این تم فلت بوده و آیکون های زیبایی در آن بکار گرفته شده است علاوه بر این محیط های جذاب تر و ساده تری نسبت به گذشته اضافه شده که شما پس از دریافت و استفاده از آن متوجه همه تغییرات این نسخه خواهید شد. توجه داشته باشید که برای نصب این پوسته بر روی گوشی های اندروید باید در مرحله اول گوشی را روت کرد. شما می توانید این پوسته زیبا را به صورت رایگان از وبسایت دانلود 98 دریافت نمایید و زیبایی خاصی را به گوشی خود ببخشید.

درباره تم ,
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه