loading...
دانلود 98 | دانلود رایگان
mehrab بازدید : 189 سه شنبه 01 مهر 1393 نظرات (0)

doodl jump java دانلود بازی doodle jump برای جاوا

doodle jump java بازی زیبا و مهیجی است که  با کنترل و انجام حرکات زیگزاگ ماهرانه و دقیق دودل این چهارپای عجیب را هدایت می کنید تا بر روی کاغذ شطرنجی بالا و بالاتر رفته، از موانع و سیاه چاله ها جان سالم به در برده، دشمنان پیش رو را با پرتاب بمب هایی که بر روی بینی اش نصب است از بین برده تا در نهایت این سفر پر پرش خود را به اتمام برساند.

 

mehrab بازدید : 596 سه شنبه 01 مهر 1393 نظرات (0)

Game for java 2 دانلود مجموعه بهترین بازی های جاوا صفحه لمسی

امروزه دیگر کسانی که از تلفن ها همراه با سیستم عامل جاوا استفاده می کنند کم شده و دیگر همه به سوی سیستم عامل پرقدرتی مانند اندروید رفته اند. ولی ما امروز باز هم برای تعداد اندکی از مردمی که از جاوا استفادهه می کنند مجموعه ای از بهترین بازی ها را جمع آوری کردیم تا بتوانیم رضایت شما را جلب نماییم. در این مجموعه حدود 24 بازی جذاب و بسیار زیبا برای شما جمع آوری شده است که می توانید از دانلود نود و هشت دریافت نمایید. از جمله این بازی ها عبارت اند از بازی پرندگان خشمگین، بازی پر طرفدار و جذاب اساسین، بازی ماشین سواری و… این مجموعه بازی جاوا برای تلفن های همراه با سیستم عامل جاوا و سه رزولوشن 240×320 ، 240×400 ، 480×800 آماده دانلود است. شما می توانید مجموعه 34 بازی جاوا صفحه لمسی را از سایت دانلود 98 دریافت نمایید و روز ها با آن سرگرم باشید.

 

 

 

mehrab بازدید : 206 سه شنبه 01 مهر 1393 نظرات (0)

Gang Threat Ardor دانلود بازی Gang Threat Ardor برای جاوا

بازی Gang Threat Ardor یک بازی جذاب و مهیج است که امروزه برای تمام سیستم عامل ها طراحی شده است. امروز ما نیز برای شما بازی GTA را برای تلفن های همراه جاوا قرار دادیم. این بازی در اول برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شد و با استقبال شدید مردم رو به رو شدند به طوری که قسمت های بعدی این بازی نیز ارائه شد به همین خاطر این بازی برای پلتفرم اندروید، ios و جاوا نیز منتشر شد. ما امروز نیز این بازی را با دوسایز 176×220 , 240×320 برای شما قرار دادیم حال می توانید این بازی زیبا را با لینک مستقیم و سرعت بالا از سایت دانلود 98 دریافت نمایید.

 

 

 

mehrab بازدید : 269 سه شنبه 01 مهر 1393 نظرات (0)

Mafia II دانلود بازی Mafia II برای جاوا صفحه لمسی

بازی مافیا یک بازی مهیج و زیباست که در اول برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده بود اما به دلیل استقبال عظیمی که از این بازی صورت گرفت برای سیستم عامل جاوا و سیستم عامل های پرقدرت دیگر مانند اندروید نیز منتشر شد. امروز ما با بازی مافیا 2 در خدمت شما هستیم. این بازی توسط سایت تست شده و یکی از بهترین بازی های جاوا می باشد به طوری که می توان گفت از 5 بازی برتر جاوا مافیا 2 جزو آنان است بلکه شاید هم بازی اول جاوا از همه لحاظ باشد. گرافیک این بازی نسبت به بازی های دیگر جاوا بسیار بالاست و توانایی های خارق العاده ای نسبت به بازی های دیگر جاوا دارد. با این بازی می توانید نهایت لذت را از بازی های جاوا ببرید. مطمئن باشید پس از دانلود و اجرای بازی دیگر به سراغ بازی های دیگر نخواهید رفت. در این بازی شما باید مراحل را پس از یکدیگر بگذرانید تا مرحله آخر بازی سخت و سخت تر خواهد شد. این بازی شباهت زیادی با بازی کامپیوتری آن دارد و مطمئنا این بازی از لحاظ گرافیک جزو برترین های جاوا می باشد. شما می توانید این بازی را با لینک مستقیم و سرعت بالا از سایت دانلود 98 دریافت نمایید و ساعت ها سرگرم این بازی شوید.

 

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه