loading...
دانلود 98 | دانلود رایگان
mehrab بازدید : 634 دوشنبه 19 آبان 1393 نظرات (0)

دانلود مجموعه ۲۰ آهنگ SMS بسیار زیبا برای موبایل

دسته بندی: تم موبایل, موبایل
90 بازدید

امروز برای شما عزیزان مجموعه ۲۰ آهنگ SMS جدید و بسیار زیبا آماده دانلود کرده ایم به کمک این آهنگ های زیبا شما می توانید آهنگ اس ام اس خود رو عوض کنید و  به گوشیتون حال و هوای دیگه ای ببخشید، این آهنگ ها  که همگی از کیفیت بالایی برخوردارند با فرمت MP3 آماده شده اند . هم اکنون می توانید این رینگتون ها را از سایت بزرگ دانلود 98 رایگان دریافت کنید.

Mobile Ringtones دانلود مجموعه ۲۰ آهنگ SMS بسیار زیبا برای موبایل

mehrab بازدید : 194 پنجشنبه 08 آبان 1393 نظرات (0)

امروز در برای آن دسته از کابرانی که با عکس ها و بک گراندهای وکتوری (تصاویر برداری) سرو کار دارند مجموعه از بک گراند آماده رو مهیا کرده ایم, این طرح ها دارای پسوند EPS هستند. علاوه بر فایل هال اصلی، پیش نمایش هر طرح نیز با فرمت JPG در این مجموعه قرار دارد. این مجموعه شما 25 بک‌گراند وکتور بسیار زیبا و شکیل میباشند. این وکتورها با موضوعات تخیلی و رویایی (Abstract) هستند. با توجه به تنوع طرح و رنگ در این تصاویر، میتوان از آنها در طراحی های مختلف استفاده کرد. مزیت اصلی فایل های گرافیکی وکتور این است که به صورت برداری هستند. یعنی هرچقدر هم اندازه آنها را بزرگ کنید، کیفیت شان حفظ میشود. چون تصاویر به صورت فرمول های ریاضی و مقیاسی ذخیره می شوند نه به صورت پیکسلی. فایل های گرافیکی وکتور با نرم افزارهایی مثل فتوشاپ و Adobe Illustrator قابل ویرایش هستند. سایر نرم افزارهای کمپانی Adobe، مثل Adobe Flash نیز از این فایل ها پشتیبانی میکنند. در ادامه شما می توان این مجموعه جذاب رو برای خودتون دانلود کرده و ازش استفاده کنید.

Abstract.Vector.Backgrounds a دانلود مجموعه بک گراندهای وکتور تخیلی

 

 

mehrab بازدید : 258 سه شنبه 06 آبان 1393 نظرات (0)

کامپیوتر در طول چند دهه ای که از عمرش می گذرد، چنان آثار علمی، اجتماعی و فرهنگی گسترده و عمیقی در جوامع بشری برجاگذارده که موجب پیدایش تحولات شگرف در تاریخ بشر شده است و چهره جهان را در آستانه عصر جدید صنایع فوق مدرن کاملا دگرگون ساخته است این تمدن نوین را به نام های مختلف از جمله تمدن انفورماتیک خوانده اند و این بدان معنی است که کامپیوتر، به همراه سایر تکنولوژی های پیشرفته، راه را برای ظهور جامعه ای جدید باز کرده است که می توان آن را جامعه اطلاعاتی نامید. ما امروزه در عصر اطلاعات زندگی می کنیم و بر اساس بیانه ی یونسکو،داشتن سواد رایانه ای یعنی مهارت های لازم در کار با رایانه به عنوان یکی از ملاک های سواد افراد جامعه تلقی می شود. با توجه به سرعت بسیار زیاد تغییر و تحول در امور مربوط به رایانه در کتاب مبانی رایانه سعی شده شما را بیشتر با اجزای رایانه و چگونگی عملکرد اجزا، آشنا سازد.

mabani rayaneh دانلود کتاب مبانی رایانه رشته کامپیوتر

 

mehrab بازدید : 330 سه شنبه 06 آبان 1393 نظرات (0)

کتاب پیش رو که توسط چند تن از اساتید کامپیوتر تهیه و تدوین شده است بطور سطحی به آموزش مبانی و مفاهیم و همچنین مقدمات کار با کامپیوتر و ویندوز پرداخته و سپس بطور کامل و در سطح حرفه ای شما را با برنامه نویسی به زبان ++C که یکی از قدرتمندترین زبانهای حال حاضر برنامه نویسی است آشنا میکند. کتاب در دوازده فصل و بیش از پانصد صفحه گردآوری شده که جز برترین کتابها در زمینه آموزش برنامه نویسی به زبان سی پلاس پلاس می باشد. مبانی کامپیوتر نخستین درس تخصصی است که دانشجویان رشته کامپیوتر و فناوری اطلاعات، باید در دوران تحصیل خود پشت سر بگذارند. زبان ++C از زبان C مشتق شده است. گفته می شود که زبان ++C یک ابر مجموعه ی زبان C می باشد. در کتاب حاضر شما بیشتر با مبانی کامپیوتر و برنامه نویسی به زبان ++C آشنا خواهید شد. در ادامه مطلب شما می توانید شرح کوتاهی از زبان ++C را بخوانید.

amoozesh mabani com va barname nevisiye c  دانلود کتاب آموزش مبانی کامپیوتر و زبان برنامه نویسی ++C

 

mehrab بازدید : 392 سه شنبه 22 مهر 1393 نظرات (1)

Flat Icons دانلود مجموعه آیکون های فلت برای طراحی

امروزه همه چیز رو به سادگی حرکت می کند. با آمدن ویندوز ساده و محبوب هشت از شرکت مایکروسافت، فایل های اینترنتی نیز روبه سادگی می روند. از جمله فایل های ساده ای که داخل اینترنت وجود دارند می توان به آیکون ها، قالب وبسایت ها اشاره کرد. آیکون های فلت نیز از جمله آیکون های زیبا هستند. فلت به معنی صاف وساده هست. آیکون های فلت معمولا از رنگ های منحصر بفردی تشکیل می شوند و اجزای کمی آن را تشکیل داده است. این آیکون ها معمولا استایل ندارند و به یک دایره و یا یک مربع ختم می شوند. از اینگونه آیکون ها می توان در طراحی سایت و نرم افزار ها استفاده کرد. در این مجموعه 25 آیکون فلت با فرمت jpg و eps وجود دارد وجود دارد که شما می توانید آن ها را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلود 98 دریافت نمایید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه