loading...
دانلود 98 | دانلود رایگان
mehrab بازدید : 1099 یکشنبه 18 آبان 1393 نظرات (0)

موبو روبو Moborobo 2.1.8.215 نرم افزاری جهت مدیریت گوشی های هوشمند در کامپیوتر می باشد این نرم افزار برای سیستم عامل های اندروید و ایفون ساخته شده است در صورتی که هنگام اتصال گوشی هوشمند خود به پورت USB گوشی شما همچنان توسط ویندوز شناسایی نمی شود می تونید از این برنامه کمک بگیرید نرم افزار Moborobo هم از طریق پورت USB  و هم از طریق wifi می توانید به گوشی هوشمند خود متصل شوید، این برنامه چند منظوره امکان مدیریت آسان گوشی های هوشمند از طریق کامپیوتر را برای شما فراهم می کند, از جمله ویژگی های این نرم افزار می توان به مدیریت فایل ها، پشتیبان گیری مخاطبین و بازیابی مخاطبین، اس ام اس و برنامه ها، ارسال و دریافت SMS از کامپیوتر، دانلود نرم افزار، تصاویر پس زمینه و تم، همگام سازی چند رسانه ای فایل ها بین دستگاه اندروید و PC و … اشاره کرد. نرم افزار موبو روبو به راحتی می تواند اطلاعات تماس را از اندروید به ایفون و بالعکس انتقال دهد. هم اکنون می توانید نسخه جدید و آخرین ورژن برنامه Moborobo را با لینک مستقیم از سایت دانلود 98 دریافت نمایید.

Moborobo دانلود موبو روبو Moborobo 2.1.8.215

 

 

mehrab بازدید : 362 یکشنبه 18 آبان 1393 نظرات (0)

بازی ماشین آهنی StateShift که در سال 2009 توسط کمپانی Playlogic Games برای سیستم های خانگی منتشر شد یک بازی سرتاسر از هیجان و رقابت می باشد، این بازی که در سبک بازی های ماشین سواری می باشد در آن شما باید با ماشین آهنیتان را از بین ماشین های موجود در  بازی انتخاب کنید و سپس خود را برای مسابقات پرشور و نشاط در میدان مسابقه آماده کرده در ابتدا شما مسابقات اولیه و ساده ای را پشت سر می گذرانید تا شما مهارت های بازی رو برای کسب مقام های قهرمانی فرا بگیرید. در ادامه شما می توانید تصویری از محیط بازی و مطالب بیشتر در مورد بازی رو ببینید. این بازی زیبا با حجم کم را از سایت بزرگ دانلود 98 دریافت کنید و از آن لذت ببرید.

StateShift cover دانلود بازی ماشین آهنی StateShift برای کامپیوتر

 

 

mehrab بازدید : 225 یکشنبه 18 آبان 1393 نظرات (0)

دانلود انیمیشن نبرد هیلو Halo Wars 2009 دوبله فارسی با لینک مستقیم

Halo Wars 2009 دانلود انیمیشن نبرد هیلو Halo Wars 2009 دوبله فارسی

اطلاعات بیشتر : IMDB

ژانر : انیمیشن , اکشن , علمی تخیلی

نام انیمیشن : Halo Wars 2009

عنوان فارسی انیمیشن : نبرد هیلو (جنگ انجمن)

تاریخ انتشار :  3 March 2009

محصول : امریکا

امتیاز: 6.7 از 10

فرمت پخش: mkv

مدت زمان: 30 دقیقه

کیفیت : خوب

رزولوشن : 280*720

تعداد فریم در ثانیه : 30 فریم

حجم : 136 مگابایت

زبان: دوبله فارسی

 

mehrab بازدید : 184 یکشنبه 18 آبان 1393 نظرات (0)

امروز برای شما عزیزان یکی از بهترین آنتی ویروس های موجود در بازار رو برای دانلود آماده کرده ایم، Avast Antivirus Professional نرم افزار ضد ویروس قدرتمند و عالی برای افرادی می باشد که با اینترنت و فعالیت های آنلاین بیشتر سر و کار دارند و فعالیت های از قبیل فرستادن ایمیل و وبگردی را بیشتر انجام می دهند. از قابلیت های این نرم افزار می توان به سادگی کاربری آن اشاره نمود به گونه ای که چنانچه افراد با داشتن حداقل میزان دانش و مهارت در زمینه رایانه قادر به استفاده از برنامه و قابلیت های آن می باشند. این نرم افزار بسته ای از برنامه های کاربردی با هدف محافظت از رایانه شما در برابر انواع تهدیدهای احتمالی و آلودگی ناشی از آنها طراحی و ساخته شده است.

avast pro antivirus 2015 دانلود نرم افزار آنتی ویروس Avast Pro Antivirus 2015

 

 

mehrab بازدید : 329 یکشنبه 18 آبان 1393 نظرات (0)

امروز برای شما عزیزان بازی ماشین سواری Supercars Racing با حجم کم برای کامپیوتر آماده دانلود کرده ایم، در این بازی رایگان شما نهایت سرعت، ریسک و لذت از یه بازی ماشین سواری رو تجربه خواهید کرد با برنده شدن در مسابقات شما می توانید خوردوی با سرعت بیشتر دریافت کنید و یا اینکه قطعات آن را ارتقاء دهید. گرافیک مدرن و موسیقی بسیار زیبا در بازی به شما در بازی کمک خواهد کرد تا لذت یک بازی ماشین سواری خوب و عالی را تجربه کنید. در ادامه شما می توانید دیگر ویژگی ها این بازی را ببینید.

Supercars Racing cover دانلود بازی ماشین سواری Supercars Racing برای کامپیوتر

 

 

mehrab بازدید : 267 یکشنبه 18 آبان 1393 نظرات (0)

امروز برای شما یک نقشه جهان world map کاملا  فارسی با فرمت JPG و کیفیت عالی همراه با نام و پرچم کلیه کشورها جهان برای دانلود آماده کرده ایم با داشتن این نقشه شما می تونید موقعیت جغرافیای همه کشور ها دنیا همراه با پرچم اون کشور ها رو یاد بگیرید در ادامه دانلود این نقشه زیبا با حجم بسیار کم را از سایت دانلود 98 دریافت نماید.

world map دانلود نقشه جهان فارسی با کیفیت عالی

 
mehrab بازدید : 256 پنجشنبه 08 آبان 1393 نظرات (0)

NQ Mobile Security&Antivirus دانلود آنتی ویروس NQ Mobile Security & Antivirus v7.2 برای اندروید

NQ Mobile Security & Antivirus یک نرم افزار آنتی ویروس است که امنیت گوشی یا تبلت شما را تضمین می کند شما با این نرم افزار دیگر نگران ویروسی شدن گوشی اندرویدیتان نباشید از امکنات این نرم افزار می توان به حفظ حریم خصوصی شما در هنگام وبگردی اشاره کرداین ویروس کش می تواند برنامه هایی که مشکوک می بیند را بلوک کند و در واقعیت این نرم افزار فایل های ویروسی و جاسوسی را بلوک می کند تا مشکلی برای وشی یا تبلت اندرویدی شما پیش نیاید و این ویروس کش می تواند تمامی SMS ها و تماس های دریافتی دروغین و خطرناک را بلوک کند یکی از برترین ویژگی های این نرم افزار این است که با نصب این نرم افزار هنگامی که گوشی یا تبلت شما گم می شود و یا دزد آن را سرقت می کند شما می توانید با نصب نرم افزاری که قبلا روی گوشی خود نصب کرده بودید آن را ردیابی کنید و گوشی سرقت شده را باز گردانید.

این نرم افزار می تواند برای شما حکم بکاپ را هم اجرا کند به این صورت که یک نسخه پشتیبان از گوشی همراه شما می گیرد و در موقع لزوم آن را به گوشی شما داده تا بارگذاری کند. شما می توانید این آنتی ویروس قدرتمند را از سایت محبوب دانلود 98 به صورت رایگان دریافت کنید.

 

mehrab بازدید : 240 پنجشنبه 08 آبان 1393 نظرات (0)

Barcode Scanner 4.6.2 دانلود بارکد خوان قدرتمند Barcode Scanner 4.6.2 برای اندروید

امروزه همه ما روی اکثر محصولات بارکد هایی میبینیم که به هیچ صورت نمی توانیم مفهوم آن را درک کنیم و اصلا درک کردن مفهوم آن کار ما نیست. شاید نرم افزار های بارکد خوان را برای سیستم عامل محبوب اندروید دیده باشید یا اصلا آن را در موبایلتان داشته باشید ولی خوب نمی توانید با آن کنار بیایید و اما نرم افزار جدیدی به بازار عرضه شده است نرم افزار Barcode Scanner 4.6.2 که توانایی خواندن بارکد به آسانی و به ساده ترین صورت را دارد و به شما اجازه می دهد که تمامی بارکد ها را شناسایی کنید و آنان را درک کنید و تمام اطلاعات مربوط به کالا مانند قیمت ، آدرس و اطلاعات تماس را در اختیارتان می گذارد. کارکردن با این نرم افزار بسیار آسان است و فقط کافی است که آن را از سایت دانلود نود و هشت دریافت نمایید و پس از نصب و اجرا در سیستم عامل اندروید ، دوربین را فعال کنید و کادر بارکد را در صحنه بیاورید تا Barcode Scanner بتواند تمامی اطلاعات را به دست بیاورد و برای شما به نمایش بگذارد. با این نرم افزار می توانید بارکد هایی که URL دارند را دانلود کنید مانند بازی یا نرم افزار اندروید ، البته توجه داشته باشید که هنگام خواندن بارکدی که URL داشته باشد باید به اینترنت متصل باشید که نرم افزار بتواند آن را دانلود کند. شما می توانید این نرم افزار بسیار قدرتمند را از سایت دانلود 98 دریافت نمایید.

 

 

mehrab بازدید : 225 پنجشنبه 08 آبان 1393 نظرات (0)

 دانلود برنامه ویرایشگر تصویر Photo Editor by Aviary v3.3.0 برای اندروید

Photo Editor by Aviary یک نرم افزار قوی برای تغییر تصویر در اندروید است این برنامه را می توان بهترین و محبوب ترین نرم افزار ویرایشگر عکس نام برد این نرم افزار می تواند در کم ترین زمان بهترین تغییر را در تصاویر شما بدهد یعنی شما می توانید به آسانی عکس خود را به شیوه ای که دوست دارید تغییر دهید. این نرم افزار تمامی ابزار هایی را که یک برنامه خوب برای تغییر تصویر می خواهد جمع کرده تا شما بتوانید عکسی زیبا و دیدنی برای خود بسازید این نرم افزار قابلیت هایی دارد که آن را مانند فتوشاپ کرده و محیط زیبا و جذاب آن توانسته که آن را به برترین ویرایشگر تصویر برساند. این نرم افزار می تواند سایز تصویر شما را به اندازه دلخواه تان تغییر دهد و امکان جالب این نرم افزار این بوده که می تواند قرمزی چشم که در بعضی از تصاویر می بینید را حذف کند و می تواند دندان شخصی که در تصویر وجود دارد را سفید کند تا کیفیت تصویر به فوق برسد این برنامه می تواند با فونت دلخواه شما در روی تصویر متنی را تایپ کند و علاوه بر آن می تواند عکسی را به تصویر شما اضافه کند و میزان روشنایی از ویژگی های این نرم افزار قدرتمند است. شما می توانید این نرم افزار را از سایت محبوب دانلود 98 به صورت رایگان دریافت کنید.

 

mehrab بازدید : 198 پنجشنبه 08 آبان 1393 نظرات (0)

GO Weather Forecast & Widgets دانلود برنامه هواشناسی GO Weather Forecast & Widgets برای اندروید

GO Weather Forecast & Widgets یکی از بهترین و محبوب ترین نرم افزار های هواشناسی برای اندروید است این برنامه به دلیل دقیق بودن پیش بینی تونسته است تا به حالا افراد زیادی را به خود جذب کند در این نسخه از نرم افزار  امکانات زیادی افزوده شده و قطعا شما را هم جذب می کند در این نسخه شما می توانید این برنامه را به عنوان پس زمینه زنده گوشی خود انتخاب کنید و خود این برنامه تصاویر زنده جذابی را برای شما انتخاب می کند و در روی پس زمینه شما دمای شب و روز را نمایش می دهد. این نرم افزار می تواند دما و آب و هوای 5 روزه آینده را هم پیش بینی کند این برنامه می تواند دما و آب و هوای ده ها هزار شهر را به شما نمایش دهد. یکی از ویژگی های این نرم افزار این بوده که می تواند وضعیت آب و هوا را در قالب های متعدد و زیبا نمایش دهد این برنامه توسط تیم GO طراحی شده و از ویجت های لانچر GO پشتیبانی می کند. شما می توانید این نرم افزار هواشناسی دقیق را از سایت محبوب دانلود 98 به صورت رایگان دریافت کنید.

 

mehrab بازدید : 185 پنجشنبه 08 آبان 1393 نظرات (0)

Deep Sleep Battery Saver Pro دانلود برنامه Deep Sleep Battery Saver Pro v2.2 برای اندروید

Deep Sleep Battery Saver Pro یک نرم افزار کاربردی برای سیستم اندروید است که شما با این برنامه می توانید عمر باتری گوشی یا تبلت خود را افزایش دهید و از کاهش بی رویه شارژ باتری خود جلوگیری کنید. این نرم افزار می تواند موقعی که شما به شبکه WiFi متصل هستید شبکه 3G را متوقف کند و حتی در آن موقع می تواند برنامه هایی که در حالت بکگراند هستند را برای مصرف نشدن بیهوده باتری خاموش و متوقف سازد. شما با این نصب این برنامه به آسانی می توانید شارژ اصلی خود را در باتری ذخیره کنید و این برنامه به طور خودکار در زمانی که شارژ کمی دارد می تواند برنامه هایی را که باتری شما را زیادی کم می کنند را ببندد و کار هایی قبیل بستن صدا و قرار دادن در حالت سکوت، بستن اینترنت، بستن شبکه هایی مانند فیس بوک و تیتر را انجام دهد شما با این نرم افزار دیگر خیالتان از باتری تبلت یا گوشی اندرویدی خود راحت است. شما می توانید این نرم افزار کاربردی را برای گوشی یا تبلت خود از سایت محبوب دانلود 98 به صورت رایگان دریافت نمایید و عمر باتری خود را افزایش دهید.

 

mehrab بازدید : 198 پنجشنبه 08 آبان 1393 نظرات (0)

Blur دانلود نرم افزار Blur v1.2.1 برای اندروید

Blur v1.2.1 نرم افزار جدید و زیبایی است که برای سیستم عامل اندروید طراحی شده است. این نرم افزار اندروید بسیار خاص می باشد و مشکل پس زمینه شما را حل می کند در واقع با این نرم افزار می توانید با عکس های ساده ای که در گوشی همراهتان دارید یک بکگراند مناسب به سلیقه خود بسازید فقط کافیست وارد گالری موبایلتان شوید و عکسی را برگزینید حال می توانید آن را به صورت دلخواه طراحی کنید و یک پس زمینه ی اختصاصی بسازید. شما می توانید با این نرم افزار تصاویر را برش داده و تکه ای از آن را برای پس رمینه خود برگزینید. از جمله قابلیت های اصلی و جالب این نرم افزار می توان به تنظیم رنگ تصویر زمینه ، تنظیم روشنایی و بارگذاری تصاویر به صورت مستقیم از گالری موبایل اشاره کرد. شما می توانید پس از ساخت عکس آن را در شبکه های اجتماعی از جمله فیسبوک و تویتر با دوستانتان به اشتراک بگذارید. شما می توانید این نرم افزار حرفه ای را از سایت دانلود 98 دریافت نمایید.

 

 

mehrab بازدید : 180 پنجشنبه 08 آبان 1393 نظرات (0)

Handy Photo دانلود برنامه Handy Photo v2.0.2 برای اندروید

Handy Photo یک نرم افزار ویرایشگر تصویر است که به شما این امکان را می دهد تا عکس و تصاویر خود را سفارشی بسازید. این نرم افزار بسیار حرفه ای می باشد و به شما در تغییر و ویرایش تصاویر کمک می کند این نرم افزار تمامی ابزار های مورد نیاز برای تغییر یک تصویر را در خود دارد و در نسخه جدید آن دیگر می توان گفت نقصی در آن وجود ندارددر این برنامه می توان گفت که به راحتی و با امکنات زیاد و با سرعت تصاویر خود را شخصی سازی کنید و برای مثال عکس قایقی را در دریا حدف کنید. از ویژگی های این نرم افزار می توان به وجود فیلتر های زیبا و بسیار دیدنی اشاره کرد این نرم افزار می تواند تمامی عکس ها و تصاویر شما را حتی با رزلوشن بسیار بالا بارگذاری کند و شما دیگر از بارگذاری بعضی از تصاویرتان نگران نباشید!

شما می توانید در این نرم افزار تصاویر دوست داشتنی و محبوب خود را رتوش کنید و بعد از رتوش روی آنها فیلتر قرار دهید در این نرم افزار 20 نوع فیلتر متنوع از جمله مه ، سیاه و سفید ، پلاروید و جوهر و غیره وجود دارد تا شما با آنها بتوانید تصاویر خود را جذاب تر کنید شما می توانید بر روی تصاویر خود فریم های قبیل  کارتن ، فیلم ، گرانج ، آلبوم عکس ، پلاروید، وغیره قرار دهید

اگر تا به حالا از این نوع برنامه ها استفاده کردید سایت دانلود 98 به شما این ویرایشگر پر امکانات را پیشنهاد می کنید. شما می توانید این نرم افزار ویاریشگر را از سایت محبوب دانلود 98 به صورت رایگان دریافت کنید و تصاویر ود را شخصی سازی کنید.

 

mehrab بازدید : 629 پنجشنبه 08 آبان 1393 نظرات (0)

Easy Backup دانلود برنامه پشتیبان گیری برای اندروید با  Easy Backup v2.9

Easy Backup v2.9 جدید ترین نسخه از سری برنامه ی پشتیبان گیری اسان عرضه شد. این نرم افزار یک برنامه پشتیبان گیری قدرتمند است شما با این نرم افزار می توانید از تمامی قسمت های تلفن همراه خود بکاپ بگیرید مثلا از بخش SMS و MMS و بازی ها و برنامه ها یا تماس ها و حتی تنظیمات گوشی بکاپ گرفته و در موقع لزوم مثلا خرابی گوشی یا ریست شدن تنظیمات گوشی می توانید آن قسمت را جداگانه به حالت قبل برگردانید یکی از ویژگی ها و برتری های این نرم افزار مقابل برنامه های در عرصه بکاپ گیری این است که این نرم افزار برای Restore (بازگردانی اطلاعات بکاپ گرفته شده) کردن تلفن همراه می تواند هر بخش را جداگانه باز گرداند و یکی از مهمترین امکانات این نسخه پشتیبانی از زبان فارسی است و برای کاربران فارسی زبان بسیار آسان است.شما می توانید این نرم افزار بکاپ گیری آسان را از سایت محبوب دانلود 98 به صورت رایگان دریافت نمایید.

 

mehrab بازدید : 177 پنجشنبه 08 آبان 1393 نظرات (0)

Talking Larry the Bird Free دانلود برنامه پرنده سخن گو 3.0 Talking Larry the Bird برای اندروید

Talking Larry the Bird Free یک نرم افزار جالب و سرگرم کننده است شاید دیده باشید برنامه  اندرویدی را که فردی یا گربه یا غیره صدای شما را ضبط کرده و به صدایی خنده دار تبدیل می کنند. این برنامه هم چنین کار خنده داری را انجام می دهد در این برنامه پرنده ای صدای شما را تقلید می کند و به صدایی خیلی جالب و خنده دار تبدیل می کند اما در این برنامه جذابیت بیشتری وجود دارد زیرا این برنامه علاوه بر تغییر صدا و خنده دار کردن آن می تواند پرنده ای را که صدای شما را تغییر می دهد اذیت کند و یا آن را با زدن موسیقی خوشحال کند. در این برنامه پرنده نرم افزار به شیوه هایی ناراحت و به راه هایی هم خوشحال می شود. پرنده برنامه عکس العمل هایی به موسیقی شما نشان می دهد قبیل از برق گرفتگی ، یخ ردن ، خوشحال شدن ، تعجب کردن ، ناراحت شدن وغیره شما می توانید بعد از تقلید کردن صدا توسط پرنده آن را در شبکه های اجتماعی معروف و پر بازدید از جمله تویتر و فیسبوک به اشتراک بگذارید.

اگر شما از این نوع برنامه ها را تجربه نکرده اید می توانید با دریافت و نصب این برنامه از این بهترین این برنامه ها را تجربه کنید. شما همکنون می توانید این نرم افزار خنده دار را از سایت محبوب دانلود 98 به صورت رایگان دریافت کنید.

 

تعداد صفحات : 38

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه