loading...
دانلود 98 | دانلود رایگان
mehrab بازدید : 254 یکشنبه 18 آبان 1393 نظرات (0)

CodeLobster PHP Edition Pro v4.10.1 برنامه نویسی پیشرفته با CodeLobster PHP Edition Pro v4.10.1

CodeLobster PHP Edition Pro v4.10.1 یک نرم افزار برای برنامه نویسی و کدنویسی فایل های PHP ،HTML ،CSS ،Javascript می باشد در این نرم افزار کار شما چندین برابر آسان تر از قبل شده زیرا این نرم افزار به طوری طراحی شده که تمامی کلاس های PHP و HTML  و CSS را در خود دارد و می تواند کلاس های شما را کامل تر کند یا حتی آنها را اشکال یابی و به شما اطلاع دهد در این نرم افزار کاربردی محیط ساده اما کاربردی حرف اول را می زند و شما با داشتن یک کیبورد ساده می توانید کدنویسی خود را شروع کنید شاید قبلا هم قابلیت کامل کردن کلاس ها را در ویژوال دیده باشید اما در این نرم افزار شما می توانید فقط فایل های HTML, PHP, CSS, JAVA را بنویسید یا ویرایش کنید. حجم کم این نرم افزار این امکان را به شما می دد تا بتوانید آن را با سرعت و در زمان اندکی دریافت کنید شما می توانید همکنون این نرم افزار کاربردی را از سایت محبوب دانلود 98 به صورت رایگان و با لینک مستقیم دریافت کنید.

 

mehrab بازدید : 1896 یکشنبه 18 آبان 1393 نظرات (0)

Data Android Recovery Enterprise بازگردانی اطلاعات اندروید با Data Android Recovery Enterprise 1.1 Multilingual

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که اطلاعات گوشی خود را به طور ناخداگاه حذف کنید یا حتی کارت SD گوشی خود را فرمت کنید در این صورت شما راهی برای بازگرداندن آنها ندارید جز اینکه آنها را توسط کامپیوتر ریکاوری کنید اما شاید ایمیل ها، مخاطبین، فیلم ا، تصاویر شما حذف شده باشد و نتوان آنها را با ریکاوری معمولی بازگرداند در این پست از دانلود 98 قصد معرفی نرم افزار ریکاوری اندروید را داریم در این نرم افزار می توانید فایل ها، ایمیل ها، پیام ها، مخاطبین، تصاویر، فیلم ها و… را به آسانی و سالم بازگردانی کنید این نرم افزار مخصوص گوشی های اندروید ساخته شده است و می تواند گوشی ایی را که سیستم عامل اندرویدی دارند را بازگردانی کند در این نرم افزار شما می توانید با اطمینان گوشی خود را به کامپیوتر متصل کرد و ریکاوری کنید و نگران حریم خصوصی خود نباشید در این نرم افزار می توان هر دو حافظه گوشی اندروید یعنی داخلی و خارجی را ریکاوری کرد پس اگر شما هم مشکل حذف برنامه ا یا مخاطبین، اس ام اس ها و… را دارید از این نرم افزار استفاده کنید.

شما می توانید این نرم افزار را دریافت کنید و اطلاعات از بین رفته خود را بازگردانی کنید این نرم افزار از رابط کاربری ساد برخوردار اس شما می توانید همکنون این نرم افزار کاربردی را از سایت محبوب دانلود 98 به صورت رایگان و با لینک مستفیم دریافت کنید.

 

 

mehrab بازدید : 290 یکشنبه 18 آبان 1393 نظرات (0)

WeBuilder 2014 دانلود نرم افزار کدنویسی هوشمند WeBuilder 2014 12.2.0.150

WeBuilder 2014 12.2.0.150 نام نرم افزار بسیار سریع و هوشمند است که شما می توانید با آن با سرعت عالی و زیاد کد نویسی کنید. کدنویسی با برنامه نویسی تفاوت بسیاری دارد یعنی شما برای راحتی در این نرم افزار کد هایی را می نویسید و سپس کپی می کنید که حتی می توانید این کد ها را در فایل تکست هم بنویسید اما برای آسان تر شدن کار شما نرم افزار های بسیار آمده است. من هم یک کدنویس هستم و به همکارانم پیشنهاد می کنم که از این نرم افزار استفاده کنند این نرم افزار قابلیت های زیادی دارد مثلا کد ها مخصوص را با رنگ های مخصوص جدا می کند تا شما بتوانید تمرکز بیش تری را در کدنویسی انجام دهید. ویژگی دیگر این نرم افزار این است که در سمت چپ هر خط شماره خط را نوشته است تا شما دیگر به دنبال کد مورد نظر نگردید و سردرگم نشوید. به دوستانی که تازه کار کدنویسی رو شروع کردن توصیه می کنم که هیچگاه از ورد برای کدنویسی استفاده نکنید و از نرم افزار های مخصوص مانند همین نرم افزار استفاده کنید که بتوانید کدنویسی بهتری و با درصد خطای کم تری انجام دهید

این نرم افزار کار شما را بسیار آسان تر کرده و جملاتی را که به کد می نویسید کامل می کند و دیو و کلاس ها را در خود دارد. در این نرم افزار علاوه بر کلاس ها بسیار چیز هایی که قطعا تا حالا ندیده اید گنجانده شده است و شما با دیدن محیط این نرم افزار شگفت زده خواهید شد. در نسخه 2014 این نرم افزار کد های جدید HTMl5  و CSS3 هم اضافه شده است شما در این نرم افزار می توانید HTML ، CSS ، PHP ، JavaScript ، Python ، Ruby  ، ASP ، SSI و…. ها را به آسانی و تکنوژی های پیشرفته بنویسید. شما می توانید این نرم افزار را به صورت رایگان و با لینک مستقیم دریافات کنید.

 

 

mehrab بازدید : 182 یکشنبه 18 آبان 1393 نظرات (0)

GoodSync دانلود نرم افزار تهیه نسخه پشتیبان   GoodSync Enterprise v9.8.0.1

امروزه امنیت مسئله مهمی در زندگی ما دارد این نرم افزار، امنیت را به معنی نگه داری از فایل ها و اسناد شما معنی کرده و برای شما اینگونه امنیتی را فراهم می کند شما با این نرم افزار می توانید هر چند موقع که می خواهید از اسناد خود پشتیبان تهییه کنید با این نرم افزار به آسانی و با قدرت و با کاربرد بالا از فایل و مدارک های خود پشتیبان تهییه کرده و فایل را در مکانی امن قرار دهید تا در مواقعی که اسناد و فایل های شما از بین می رود با استفاده از این نرم افزار آنها را بازگردانید و بدون هیچ نگرانی از آنها استفاده کنید.

GoodSync Enterprise امکانی را در خدمت شما گذاشته که کم تر در نرم افزار های شبیه به این نرم افزار می بینیم این قابلیت هماهنگ سازی و توانایی ارتباط با دستگاه های آنلاین است که این نرم افزار را سری بالای سرها می داند با این قابلیت شما می توانید سیستم خود را از طریق FTP به سرور متصل کرده و مدیریت از راه دور را انجام دهید البته شما می توانید با داشتن این نرم افزار ویندوز موبایل را هم کنترل کنید. شما می توانید این نرم افزار قدرتمند را از سایت محبوب دانلود 98 به صورت رایگان دریافت کنید.

 

 

 

mehrab بازدید : 227 یکشنبه 18 آبان 1393 نظرات (0)

Ontrack EasyRecovery Enterprise دانلود نرم افزار بازیابی اطلاعات   Ontrack EasyRecovery Enterprise v11.1

Ontrack EasyRecovery Enterprise یک نرم افزار بسیار کاربردی برای بازگردانی فایل های ازبین رفته و حذف شده است که به شما کمک می کند تا بتوانید آنها را به آسانی بازیابی کنید این نرم افزار قدرتمند می تواند هرگونه فایل هایی که به هر نوع پاک شده اند حتی با فرمت درایو و… را بازگردانی کنید اگر شما می خواهید فقط یک یا چندی از فایل های خود را بازگردانی کنید می توانید از قابلیت محدود کردن بازگردانی استفاده کنید یعنی به نرم افزار معرفی کنید که فایل شما چه نوع بوده و چه حجمی داشته و با چه فرمتی بوده یا … یا حتی می توانید تمامی فایل های پاک شده به هر نحو را کاملا سالم و بدون اشکالات بازگردانی کنید.

شاید تا به حالا برای شما هم پیش آمده باشد که فایل خود را با کلید های ترکیبی Shift+Del پاک کنید ولی مدتی بعد از این کارتان پشمان شوید و بخواهید آن را بازگردانی کنید این نرم افزار به آسانی می تواند این عملیات را برای شما انجام دهد یکی از ویژگی و قابلیت این نرم افزار که آن را سری میان سرها می داند این بوده که این نرم افزار می تواند فایل های Access, Excel, Word, Power Point و Zip را ترمیم کند و آنها را سالم بسازد شما می توانید این نرم افزار ریکاوری قدرتمند را از سایت محبوب دانلود 98 به صورت رایگان و با لینک مستقیم دریافت کنید.

 

mehrab بازدید : 216 یکشنبه 18 آبان 1393 نظرات (0)

ISO Workshop دانلود نرم افزار ISO Workshop 5.2   ایمیج گیری از CD و DVD

ISO Workshop یک نرم افزار کاربردی برای ایمیج گیری از سی دی و دی وی دی است که این امکان را به شما می دهد تا بتوانید از CD و DVD های خود پشتیبان تهییه کنید این نرم افزار قابلیت هایی از جمله امکان خارج سازی از حالت ایمیج، ایمیج گیری از CD و DVD با فرمت های ISO و BIN دارد این نرم افزار می تواند فایل های را که به ایمیج (ISO/BIN) تبدیل می کند را در سی دی خاک رایت کنید این نرم افزار از فرمت های ISO, CUE, BIN, NRG, MDF, CDI  به صورت کامل پشتیبانی می کند.

ISO Workshop می تواند فرمت های ایمیج های دیسک های شما را به فرمت BIN و ISO تبدیل کند این نرم افزار از فایل های تایید (نوشته شده) پشتیبانی می کند شما می توانید این نرم افزار کاربردی را از سایت محبوب دانلود 98 به صورت رایگان دریافت نمایید.

 

mehrab بازدید : 430 یکشنبه 18 آبان 1393 نظرات (0)

Game Maker ساخت بازی های دو بعدی با Game Maker 8.1.139

اگر شما هم علاقه زیاد به بازی های رایانه ای دارید و حتی در فکر  ساخت یک بازی هستید ما امروز برای شما نرم افزار بسیار حرفه ای را برای ساخت بازی دو بعدی آماده کرده ایم. نرم افزار Game Maker یک نرم افزار حرفه ای برای ساختن بازی های گوناگون است. بازی های دوبعدی که با این نرم افزار می سازید می تواند ساده یا حرفه ای باشد شما می توانید با Game Maker بازی بسازید و برای بازی هایتان به طور نا محدودی مرحله قرار دهید. همانطور که گفته شده Game Maker یک نرم افزار فوق حرفه برای بازی سازی است البته بازی های دو بعدی. کار با این نرم افزار بسیار آسان است و به دلیل حجم کمی که دارد موجب شده است تا بسیاری از گیمر ها رو به بازی ساز Game Maker بکنند زیرا هر کسی می تواند با این برنامه بازی بسازد بدون یک خط برنامه نویسی. شما می توانید با این برنامه بدون برنامه نویسی می توانید بازی بسازید اما چگونه این امر امکان پذیر است شما باید در Game Maker صحنه بازی را بسازید و به هریک از اجزای صحنه خاصیتی بدهید مثلا به توب بگویید تا با نزدیک شدن موس به آن توب فرار کند یا به آدم بگویید تا با گرفتن کلید Down رو به پایین حرکت کند این نرم افزار خود دارای چند فایل است که در آن بازی های ساخته شده توسط Game Maker وجود دارد در این نرم افزار عکس هایی برای شما قرار داده شده تا در هنگام ساخت بازی از آنان نیز استفاده نمایید.

 

 

mehrab بازدید : 994 یکشنبه 18 آبان 1393 نظرات (0)

 

.:: پیشنهاد ویژه برای بازی سازان ::.

:: نسخه Beta (ورژن آخر) از سال 2014 ::

 

UDK 2014 دانلود موتور بازی سازی فوق حرفه ای UDK 2014

امروز تصمیم داریم تا برای شما کاربران عزیز دانلود 98 نرم افزار بازی سازی فوق العاده UDK 2014 را آماده کنیم. این نسخه از نرم افزار نسخه beta هست. اگر شما هم در عرصه بازی سازی فعالیت داشته باشید قطعا می دانید که موتور بازی سازی UDK برترین موتور بازی سازی در دنیا است و امروزه بیشتر بازی ها توسط این موتور بازی ساز درست می گردد و در ایران هم به همین شکل که بازی سازان عزیز کشور از این موتور برای ساخت بازی ها خود استفاده می کنند. این موتور بازی سازی به صورت رایگان در اختیار تمامی بازی سازان عزیز قرار دارد. در این موتور بازی سازی شما شاهد کتابخانه هایی که از پیش در نرم افزار وجود دارد خواهید بود این کتابخانه ها دارای شیء های دو بعدی و سه بعدی هستند که می توانید از آنها در بازی های خود استفاده کنیدو البته اگر دوست دارید که بازی خود به صورت کامل و دقیق درست کنید باید شخصیت های 3 بعدی را برای بازی هایتان طراحی کنید و از آن به جای رباتی که به صورت پیشفرض بر روی بازی ها قرار دارد استفاده کنید. برای ساختن شخصیت های یه بعدی می توانید از نرم افزار های Blender یا 3D Max استفاده کنید. اگر به بازی سازی علاقه دارید و در این راه حرفه ای هستید این موتور بازی سازی را از دست ندهید. شما می توانید موتور بازی سازی UDK را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از سرور سایت دانلود 98 دریافت نمایید.

mehrab بازدید : 586 یکشنبه 18 آبان 1393 نظرات (0)

امروز هر کسی که به مسافرت به شهرهای دیگه ایران میره حتما یک نقشه کامل از کل شهرها و راه های ایران همراه خودش داره شاید تو یه مسیر خدایی نکرده اشتباهی برید و بعد مجبور بشید که کلی راه رو برگردید خب داشتن یه نقشه همراه خود در سفر کار عاقلانه ای هستش, که برای احتیاط هم که باشه باید یه نقشه همراه خود داشته باشید امروز بر این اساس تصمیم گرفیم که نقشه ای مناسب برای مسافرت رو برای شما آماده دریافت کنیم, نقشه کامل راههای و شهرهای ایران که به صورت یک فایل تصویری با فرمت jpg می باشه که این فایل با این فرمت (jpg) رو روی هر گوشی, کامپیوتر یا تب لت که بزاری راحت باز می کنه و اون رو می خوانه یا خواستید آن را توسط چاپگر بر روی کاغذ هم چاپ کرده تا در ابعاد بزرگتر بتوان از آن استفاده کنید. این فایل تصویری یا بگیم این نقشه یکی از کاملاترین و با کیفیت ترین نقشه از راههای ایران و شهرهای اون می باشد, این فایل تصویری کیفیتش فوق العادست به طوری که با زوم کردن توش هیچ افت کیفیت آنچنانی پیدا نمی کنه و راحت همه نوشته ها و راهها توش مشخصه در ضمن فاصله بین دو شهر هم به کیلومتر نوشته شده!!! پس هم الان این نقشه رو برای خودتون دانلود کنید و ازش در سفر لذت ببرید.

iran map دانلود نقشه کامل راههای و شهرهای ایران با فرمت jpg

mehrab بازدید : 497 یکشنبه 18 آبان 1393 نظرات (0)

امروز برای شما عزیزان و دوستاران راه حق و حقیقت مستندی جالب و دیدنی از معجزات علمی قرآن را آماده دانلود کرده ایم. دكتر هانرى كربن، اسلام شناس معروف فرانسوى، سخن جالبى درباره قرآن دارد. وى می ‏گوید: اگر قرآن خرافى بود و از جانب خداوند نبود، هرگز جرأت نمیكرد، كه بشر را به علم و تعقل و تفكر دعوت كند. هیچ اندیشه اى به اندازه قرآن محمد(صلی الله علیه وآله وسلم) انسان را به دانش فرا نخوانده است تا آن جا كه نزدیك به نهصد و پنجاه بار در قرآن، از علم و عقل و فكر سخن رفته است. همچنین خداوند عزوجل در قرآن کریم انسان ها رو به جدال فرا میخواد و میفرمائید. وَإِن كُنتُمْ فِى رَيْبٍۢ مِّمَّا نَزَّلْنَا عَلَىٰ عَبْدِنَا فَأْتُوا۟ بِسُورَةٍۢ مِّن مِّثْلِهِۦ وَٱدْعُوا۟ شُهَدَآءَكُم مِّن دُونِ ٱللَّهِ إِن كُنتُمْ صَـٰدِقِينَ  (بقره آیه 23) و اگر اگر در آنچه بر بنده [برگزيده‏] خود [محمّد] فرو فرستاده‏ايم، ترديد و شک داريد، سوره‏ اى مانند آن بياوريد، و گواهان خويشتن را غير از خدا فراخوانيد، اگر راستگو هستيد [كه اين كتاب ازجانب خدا نيست‏]. این مستند به زبان عربی تهیه شده است و اگر کمی عربی بلد باشید میتونید اونو بفهمید مدت زمان فیلم هم حدود یک ساعت هستش امیدوارم از دانلود این فیلم راضی باشید.

quran دانلود فیلم مستند معجزات علمی قرآن

mehrab بازدید : 1879 یکشنبه 18 آبان 1393 نظرات (0)

MoboMarket v3.0 آخرین ورژن ارائه شده از این نرم افزار می باشد این برنامه یکی از بهترین و کاربردی ترین مارکت های اسمات فون اندرویدی می باشد، این نرم افزار دوست داشتنی یک فروشگاه کامل برای دریافت فایل های اندرویدی است، بطوری که می توان نام آن را بازار نرم افزارها اندروید نیز گذاشت. شما به دانلود و نصب این نرم افزار می توانید کنترل کامل بر روی نصب و راه اندازی، به روزرسانی، دریافت و یا حذف برنامه های اندروید داشته باشید، البته توجه کنید که نرم افزار موبو مارکت تنها بر حذف و نصب فایل های اندروید نظارت ندارد بلکه با این فروشگاه اندروید می توانید بازی های دلخواه و یا نرم افزار های محبوب را دانلود نمایید و در صورت تمایل نیز می توانید از موبو مارکت تم های زیبا ویا تصاویر پس زمینه را دانلود کنید و از آن لذت ببرید. شما می توانید نرم افزار موبو مارکت را از سایت دانلود 98 دریافت نمایید.

mobo market دانلود موبو مارکت MoboMarket v3.0   اندروید

 

 

mehrab بازدید : 4201 یکشنبه 18 آبان 1393 نظرات (0)

دانلود فیلم مردی به نام ایپ 1 دوبله فارسی

Download Movie Ip Man 2008 High Quality

دانلود رایگان فیلم مردی به نام ایپ Ip Man 2008 دوبله فارسی با لینک مستقیم و کیفیت عالی 720p BluRay

.:: این فیلم جزء 250 فیلم برتر با رتبه 213 می باشد ::.

ip man 2088 دانلود فیلم مردی به نام ایپ 1 دوبله فارسی

اطلاعات بیشتر : IMDB

ژانر : اکشن , بیوگرافی , دارم

نام فیلم : Ip Man 2008

تاریخ انتشار : 12 December 2008

محصول : چین

امتیاز: 8.1 از 10

فرمت پخش: mkv

مدت زمان: 106 دقیقه

کیفیت : 720p BluRay

رزولوشن : 720*1280

حجم : 525 مگابایت

زبان: دوبله فارسی

mehrab بازدید : 223 یکشنبه 18 آبان 1393 نظرات (0)

امروز برای شما عزیزان و آن دسته از علاقه مندان به بازی های ماشین سواری و رالی یک بازی مهیج با گرافیک خیره کننده رو برای اسمارت فون ها اندروید آماده دانلود کرده ایم این بازی مهیج که RALLY THE WORLD. THE GAME. 1.0 مسابقات رالی جهانی نام دارد. می تواند انتظارات شما رو برآورده کند، در این بازی شما با استفاده از ماشین های شرکت فولکس واگن باید به رقابت با دیگر رقبا بپردازید. با توجه به گیم پلی اعتیاد آور این بازی که با دیگر بازی های ماشین سواری و اتومبیلرانی متفاوت است در این بازی شما باید به صورت استراتژیک اتومبیل خود را هدایت کنید. مسیرهای مختلفی در این بازی تعیین شده است که باید در این مسیرها رقبای خود را شکست دهید. بازی فوق العاده ی RALLY THE WORLD. THE GAME. علاوه بر دارا بودن یک فایل نصبی، دارای یک فایل دیتا با حجم حدود 108 مگابایت می باشد که می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب این پست علاوه بر مشاهده تصاویری از محیط بازی آن را با لینک مستقیم و با یک کلیک از سایت بزرگ دانلود 98 دریافت کنید. اندروید مورد نیاز برای اجرا این بازی 2.2 و بالاتر می باشد.

RALLY THE WORLD. THE GAME دانلود مسابقات رالی جهانی RALLY THE WORLD. THE GAME

 

mehrab بازدید : 458 یکشنبه 18 آبان 1393 نظرات (0)

بازی شاهزاده پارسی  3 Prince of Persia 3: The Two Thrones نام بازی زیبا و پرطرفدار از کمپانی معرف Ubisoft که در سال 2005 منتشر شد می باشد، این بازی که دنباله داستان ها قبلی خود رو نشان می دهد جایی که شاهزاده، Dahaka را به قتل می رساند و Kaileena را از دست دشمنان نجات می دهد ولی ماجرا به همین مشکلاتی که پشت سر گذاشتید، ختم نمی شود. در این بازی که همانطور از نام آن پیداست شما به عنوان یک شاهزاده جنگجوی پارسی باید با دشمنان مبارزه کنید. داستان بازی از جایی آغاز میشود که شاهزاده از راه میرسد و با سرزمین آتش گرفته اش مواجه می شود . و برای نجات دختری که دوستش دارد و یافتن و مجازات عوامل این حمله، اعمال مختلفی را میبایست انجام دهد. گرافیک، گیم پلی و افکت های صوتی و تصویری منحصر به فرد این نسخه از بازی، از ویژگی های برجسته ی این بازی محسوب میگردد. اگر از طرفداران بازی های اکشن سوم شخص با حالت های شمشیر زنی هستید Prince of Persia 3: The Two Thrones میتواند از بهترین انتخاب های شما باشد. این بازی زیبا با حجم کم (335 مگابایت) را به آسانی از سایت بزرگ دانلود 98 دانلود کرده و از آن لذت ببرید.

Prince of Persia 3 دانلود بازی شاهزاده پارسی Prince of Persia 3

mehrab بازدید : 325 یکشنبه 18 آبان 1393 نظرات (0)

بازی کلوب فرمول یک Fsoneclub یک شبیه ساز از مسابقات فرومول یک جهانی می باشد این بازی زیبا و مهیج در سال 2011 توسط کمپانی I.P.M منتشر شد و از آن زمان تا کنون مورد استقبال خیلی از طرفداران بازی های ماشین سواری و اتومبیلرانی قرار گرفته است. شما باید در بازی تمام تلاش خود رو برای گرفتن کاپ های قهرمانی انجام دهید در این مسابقات باید از دقت، مهار و سرعت خود کمال استفاده رو بکنید و نگذارید رقبا از  شما پیشی بگیرند. و باید تمام تلاش خود را برای برنده شدن و گرفتن امتیاز خوب به کار گیرید. این بازی خوب رو با حجم کم 400 مگابایت از سایت دانلود 98 رایگان دانلود کنید.

Fsoneclub دانلود بازی کلوب فرمول یک Fsoneclub

 

 

تعداد صفحات : 38

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه