loading...
دانلود 98 | دانلود رایگان
mehrab بازدید : 128 سه شنبه 06 آبان 1393 نظرات (0)

wordperss دانلود نرم افزار مدیریت وردپرس در اندروید WordPress 2.6.1

با توجه به آمار می توان گفت وردپرس بیشترین کاربران را در جهان دارد و بیشتر سایت های بزرگ ایران و جهان با وردپرس طراحی شده اند برای مدیریت وبسایت ها در سیستم ویندوز در انتهای آدرس /wp-login.php را وارد می کنیم و با دادن یوزرنیم و پسورد وارد به مدیریت وبلاگ خواهیم شد اما اگر شما با تبلت یا فبلت خود می خواهید وبلاگ خود را مدیریت کنید باید از چه راهی به آن دسترسی داشته باشید؟

شما با داشتن این برنامه و نصب آن بر روی تبلت اندرویدی خود می توانید به آسانی وبلاگ خود را مدیریت کنید مثلا ه نظرات خود پاسخ دهید، آمار وبلاگ خود را مشاده کنید و از همه مهم تر اینکه در وبلاگ خود مطلب تازه ای را منتشر کنید. این نرم افزار می تواند در مسافرت های شما به کار آید و شما می توانید با داشتن این نرم افزار در سفر های خود وبلاگ خود را هم بروز کنید. شما می توانید این نرم افزار کاربردی را از سایت محبوب دانلود 98 دریافت کنید و در همه جا وبلاگ خود را به روز کنید.

 

mehrab بازدید : 557 سه شنبه 06 آبان 1393 نظرات (0)

Vybe Pro دانلود نرم افزار تغییر الگو های ویبره   Vybe Pro

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که به دلیل ورود به مکان های شلوغ فقط ویبره گوشی شما می تواند شما را از تماس ها و پیامک هایتان مطلع سازد و در آن مکان ها آهنگ گوشی هیچ فایده ای ندارد. اما شما با ویبره کم متوجه تماس ها و پیامک هایتان می شوید؟ شاید حتی ویبره گوشی شما طوری باشد که دیگر از زیادی و طولانی بودن آن خسته و کلافه شده باشید. اما این نرم افزار مشکل ویبره تلفن همراه اندرویدی شما را حل می کند و الگو های ویبره شما را تغییر و تنظیم می کند شما با این نرم افزار می توانید در محیط های بسته و شلوغ ویبره گوشی خود را قوی و طولانی کنید و بلعکس در محیط های خلوت و بی سرو صدا که نمیخواهید گوشی شما صدا کند از مقدار کم ویبره و مدت کم آن استفاده کنید.

Vybe Pro به شما اجازه می دهد تا بتوانید برای تماس هر شخص یک الگوی ویبره مشخص کنید تا در مواقع اضطراری بتوانید به شخص معین پاسخ دهید شما می توانید این نرم افزار را از سایت محبوب دانلود 98 به صورت رایگان دریافت نمایید و کم و زیاد بودن ویبره و مشخص کردن آن برای هر شخص را در دست بگیرید.

 

mehrab بازدید : 3414 سه شنبه 06 آبان 1393 نظرات (0)

Mobo Market دانلود نرم افزار Mobo Market برای اندروید

امروز دانلود نود و هشت برای شما نرم افزار کاربردی و مفیدی را آماده کرده است. این نرم افزار مختص تلقن های همراه با سیستم عامل محبوب اندروید هست. نرم افزار موبو مارکت یک نرم افزار مفید و کاربردی برای سیستم عامل اندروید می باشد. موبو مارکت مانند یک فروشگاه اندروید است که با آن می توانید روی نصب ، راه اندازی ، به روز رسانی یا حذف فایل های اندروید نظارت داشته باشید. البته توجه کنید که نرم افزار موبو مارکت تنها بر حذف و نصب فایل های اندروید نظارت ندارد بلکه با این فروشگاه اندروید می توانید بازی های دلخواه و یا نرم افزار های محبوب را دانلود نمایید و در صورت تمایل نیز می توانید از موبو مارکت تم های زیبا ویا تصاویر پس زمینه را دانلود کنید و از آن لذت ببرید. شما می توانید نرم افزار موبو مارکت را از سایت دانلود 98 دریافت نمایید.

 

 

mehrab بازدید : 158 سه شنبه 06 آبان 1393 نظرات (0)

Speaker Pro دانلود والپیپر متحرک Speaker Pro v1.2.8 برای اندروید

والپیپر ساخته شده از دو کلمه  wall به معنی دیوار و paper به معنی کاغذ است و در کل به معنی کاغذ دیواری است. والپیپر اندروید نیز همان پس زمینه اندروید است که به صورت ثابت در جای خود قرار دارد. لایو والپیپر یک پس زمینه زنده برای اندروید است یعنی که یک پس زمینه محرک است. لایو والپیپر Speaker Pro پس زمینه ایست که برای سیستم عامل محبوب اندروید طراحی شده است و وقتی از تلفن همراهتان صوتی پخش شود این والپیپر زنده شروع به تکان خوردن می کند حرکات این والپیپر بستگی به ریتم و نوع آهنگ در حال پخش دارد و این والپیپر مطابق یک اسپیکر واقعی است. از این والپیپر حتی می توانید در تبلت های اندروید نیز استفاده کنید و از استفاده از آن لذت ببرید. شما می توانید این والپیپر زنده را از سایت دانلود 98 دریافت نمایید و از کا با آن نهایت لذت را ببرید.

 

 

mehrab بازدید : 202 سه شنبه 06 آبان 1393 نظرات (0)

Transparent Screen PRO شفاف سازی صفحه نمایش با Transparent Screen PRO برای اندروید

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در حین را رفتن در خیابان با تلفن همراهتان کاری داشته باشید یا بخواهید یک پیامک برای کسی بفرستید و لی اینکار بسیار دشوار است چون در حین را رفتن و پیامک نوشتن باید مراقب باشید که زمین نخورید یا راهتان را گم نکنید و یا با کسی برخورد نکنید. برای این کار ما یک نرم افزار کار آمد برای سشما آمده کرده ایم نرم افزار Transparent Screen PRO یک نرم افزار مختص سیستم عامل اندروید است که به شما اجازه می دهد که به جای یک تم ساده که پشت تمامی صفحات تلفن همراهتان است کمی هم شفافیت ببخشد و صحنه رو به روی شما را به نمایش بگذارد. این نرم افزار اینگونه است که با نصب و فعالسازی آن با دوربین تلفن همراهتان همتهنگ می شود و سپس توسط تنظیمات آن می توانید میزان شفافیت نمایش توسط دوربین را کاهش و یا افزایش دهید و در حین راه رافتن جلو خود را توسط دوربین در تلفن همراهتان ببینید و از خطرات احتمالی در امان باشید. شما می توانید این نرم افزار را از سایت دانلود 98 برای سیستم عامل اندروید دانلود نمایید.

 

 

mehrab بازدید : 179 سه شنبه 06 آبان 1393 نظرات (0)

Twitter دانلود نرم افزار توییتر برای اندروید   Twitter v5.2.4

توییتر یک شبکه اجتماعی مشهور و بزرگ است که امروزه افراد زیادی در آن ارتباط برقرار می کنند به همین دلیل کاربران این شبکه نیاز به یک نرم افزار همراه داشتند تا با آن بتوانند در هر کجا با تلفن همراه خود به توییترمتصل شوند و کارهای خود را به راحتی انجام دهند. نسخه آخر نرم افزار Twitter v5.2.3 به شما این امکان را می دهد که در هر وقت و در هرکجا به توییتر متصل شوید و وارد اکانت خود شوید و عکس و فیلم و کامنت های خود یا دوستانتان را چک کنید. این نرم افزار برای سیستم عامل محبوب و پرقدرت اندروید برنامه نویسی شده است و با اجرای نرم افزار توییتر در تلفن همراهتان می توانید تمامی فعالیت های کامپیوتری خود را در تلفن همراه خود انجام دهید و از کارکردن با آن لذت ببرید. شما می توانید نسخه آخر این نرم افزار را برای سیستم عامل محبوب اندروید از سایت دانلود 98 با سرعت بالا دانلود نمایید و از استفاده از آن لذت ببرید.

 

 

mehrab بازدید : 131 سه شنبه 06 آبان 1393 نظرات (0)

WeChat برنامه ای که به کمک آن می توانید پیام رایگان و تماس برقرار کنید و این برنامه به شما اجازه می دهد تا به راحتی با خانواده و دوستان در سراسر کشور ارتباط داشته باشید. WeChat یکی از بهترین مسنجرهای حال حاضر برای اسمارت فون های اندرویدی میباشد که تا به امروز بیش از 250 میلیون کاربر را به سمت خود کشانده است و همگی از این برنامه محبوب استفاده می کنن این نرم افزار برای انواع سیستم عامل اندروید ، ویندوز فون و اپل نسخه های مختلف خود را عرضه کرده است. با این مسنجر می توانید به آسانی به چت با دوستانتان بپردازید . امکان چت به صورت صوتی ، تصویری و متنی در این نرم افزار قدرتمند قرار داده شده است که از جمله مسنجرهای متفاوت بوده و امکانات فراوانی را در خود نهفته است . این برنامه با میلیون های دانلود از گوگل مارکت دارای امتیاز 4.2 از 5 میباشد و در بین برنامه های مسنجری اندروید یکی از بهترین ها میباشد نسخه اندروید مورد نیاز برای اجرای این برنامه ورژن 2.3 و بالاتر می باشد. در ادامه می توانید دیگر قابلیت های این برنامه رو مشاهده کنید.

wechat poster دانلود وی چت WeChat 6.0.0.66 r849869 – اندروید

 

 

mehrab بازدید : 157 سه شنبه 06 آبان 1393 نظرات (0)

امروز به شما علاقمندان به کلام الهی یکی از بهترین و کاملترین نرم افزارهای قرآنی رو معرفی میکنم نام این نرم افزار ذکر zekr هستش نرم افزار Zekr در بین نرم افزارهای مشابه خود از امکانات فراوانی برخوردار است که می توان از بین این امکانات به تلاوت قرآن با صوتی دلنشین و همچنین تفسیر و ترجمه ی قرآن  جستجو در متن ترجمه و متن عربی نام برد که این امکانات و همچنین محیط ساده ولی جذاب آن سبب شده است تا این نرم افزار به راحتی برای همه ی افراد از جمله مردم عادی و همچنین پژوهشگران قرآن قابل استفاده باشد. این نرم افزار توسط یکی از برنامه نویسان ایرانی با زبان جاوا نوشته شده است که در دنیای اینترنت بطور رایگان در اختیار علاقمندان قرار گرفته است. تلاوت قرآن با صدای 18 قاری برتر دنیا اسلام و همچنین ترجمه این برنامه به 19 زبان دنیا و دارای مجموعه کاملی از تفاسیر از مهترین قابلیت های این برنامه می باشد در ادامه می توانید قابلیت های دیگه این نرم افزار رو ببینید.

zekr poster دانلود ذکر نرم افزار کامل قرآن کریم به همراه قرائت و ترجمه

 

 

mehrab بازدید : 266 سه شنبه 06 آبان 1393 نظرات (0)

دانلود انیمیشن دانه سیب Appleseed 2004 دوبله فارسی

Download Movie Appleseed 2004 High Quality

دانلود رایگان انیمیشن زیبا و دیدنی دانه سیب Appleseed 2004 دوبله فارسی با لینک مستقیم واقعی و کیفیت عالی 720p BluRay

.:: زیرنویس فارسی + صوت دوبله فارسی انیمیشن هم به پست اضافه شد ::.

appleseed poster دانلود انیمیشن دانه سیب Appleseed 2004 دوبله فارسی

اطلاعات بیشتر : IMDB

ژانر : انیمیشن , اکشن , علمی تخیلی

نام فیلم : Appleseed

نام فارسی : دانه سیب

تاریخ انتشار : 17 April 2004

محصول : ژاپن

امتیاز: 7 از 10

فرمت پخش: mkv

مدت زمان: 101 دقیقه

کیفیت : 720P BluRay

حجم : 816 مگابایت

زبان: دوبله فارسی

زیرنویس فارسی‌: دارد

mehrab بازدید : 263 سه شنبه 06 آبان 1393 نظرات (0)

دانلود مستند جهان آشکار، سرعت در کیهان دوبله فارسی

Download Movie Speeding Through the Universe High Quality

دانلود مستند جذاب و دیدنی  جهان آشکار، سرعت در کیهان Speeding Through the Universe دوبله فارسی با کیفیت 720p HD و لینک مستقیم

speeding through the universe دانلود مستند جهان آشکار، سرعت در کیهان دوبله فارسی

ژانر: مستند

نام مستند: Speeding Through the Universe

نام فارسی: مستند جهان آشکار، سرعت در کیهان
شرکت سازنده: نشنال جئوگرافیک فارسی (National Geographic Farsi – NGfarsi.com)
زبان: دوبله فارسی
مدت زمان: 47 دقیقه
کیفیت: 720p HDTV-Rip
فرمت: Avi

mehrab بازدید : 362 سه شنبه 06 آبان 1393 نظرات (0)

دانلود رایگان فیلم King Kong 2005 دوبله فارسی با لینک مستقیم

Download Movie King Kong 2005 High Quality

دانلود رایگان فیلم فوق العاده جذاب و دیدنی کینگ کونگ King Kong 2005 دوبله فارسی با لینک مستقیم و کیفیت عالی 720p BluRay

.:: برنده 3 جایزه اسکار ، برنده و نامزد جوایز متعدد از مراسم های مختلف ::.

.:: زیرنویس فارسی به پست اضافه شد‌ ::.

king kong poster دانلود رایگان فیلم King Kong 2005 دوبله فارسی

اطلاعات بیشتر : IMDB

ژانر : اکشن , درام , ماجراجویی

نام فیلم : King Kong

نام فارسی :  کینگ کونگ

تاریخ انتشار : 14 December 2005

محصول : امریکا

امتیاز: 7.3 از 10

فرمت پخش: mkv

مدت زمان: 183 دقیقه

کیفیت : 720P BluRay

حجم : 1.52 گیگابایت

زبان: دوبله فارسی

زیرنویس فارسی‌: دارد

mehrab بازدید : 250 سه شنبه 06 آبان 1393 نظرات (0)

Switch The Box یک بازی فکری و اعتیاد آور برای اسمافون اندروید شماست در این بازی شما باید تست ها و مهارت های مربوط به منطق و عملکرد را پشت سر بگذارید. بازی به این صورت میباشد که شما باید جعبه های مشابه هم را در کنار یکدیگر قرار دهید تا به مرحله بالاتر بروید اگر نتوانید در مدت زمان مقرر این کار را انجام دهید شکست خواهید خورد و از رسیدن به مرحله بالاتر باز خواهید ماند و جعبه ها دچار انفجار خواهند شد. این بازی دارای ۱۲۰ مرحله جذاب در ۵ حالت داستانی مختلف میباشد. مهمترین عامل برای پیروزی شما داشتن سرعت عمل مناسب است. اکنون شما می توانید سرعت عمل خود را به چالش بکشانید و بیایید خود و دستانتان را در این بازی جذاب و مهیج امتحان کنید. در ادامه مطلب شما می توانید برخی از ویژیگی ها و قابلیت های این بازی جذاب رو ببینید. این بازی دارای امتیاز 3.6 از 5 در گوگل پلی میباشد. نسخه اندروید مورد نیاز برای اجرا بازی 2.3 و بالاتر میباشد.

Switch The Box دانلود بازی اندروید تعویض جعبه ها Switch The Box v1.0.3

 

 

mehrab بازدید : 258 سه شنبه 06 آبان 1393 نظرات (0)

کامپیوتر در طول چند دهه ای که از عمرش می گذرد، چنان آثار علمی، اجتماعی و فرهنگی گسترده و عمیقی در جوامع بشری برجاگذارده که موجب پیدایش تحولات شگرف در تاریخ بشر شده است و چهره جهان را در آستانه عصر جدید صنایع فوق مدرن کاملا دگرگون ساخته است این تمدن نوین را به نام های مختلف از جمله تمدن انفورماتیک خوانده اند و این بدان معنی است که کامپیوتر، به همراه سایر تکنولوژی های پیشرفته، راه را برای ظهور جامعه ای جدید باز کرده است که می توان آن را جامعه اطلاعاتی نامید. ما امروزه در عصر اطلاعات زندگی می کنیم و بر اساس بیانه ی یونسکو،داشتن سواد رایانه ای یعنی مهارت های لازم در کار با رایانه به عنوان یکی از ملاک های سواد افراد جامعه تلقی می شود. با توجه به سرعت بسیار زیاد تغییر و تحول در امور مربوط به رایانه در کتاب مبانی رایانه سعی شده شما را بیشتر با اجزای رایانه و چگونگی عملکرد اجزا، آشنا سازد.

mabani rayaneh دانلود کتاب مبانی رایانه رشته کامپیوتر

 

mehrab بازدید : 330 سه شنبه 06 آبان 1393 نظرات (0)

کتاب پیش رو که توسط چند تن از اساتید کامپیوتر تهیه و تدوین شده است بطور سطحی به آموزش مبانی و مفاهیم و همچنین مقدمات کار با کامپیوتر و ویندوز پرداخته و سپس بطور کامل و در سطح حرفه ای شما را با برنامه نویسی به زبان ++C که یکی از قدرتمندترین زبانهای حال حاضر برنامه نویسی است آشنا میکند. کتاب در دوازده فصل و بیش از پانصد صفحه گردآوری شده که جز برترین کتابها در زمینه آموزش برنامه نویسی به زبان سی پلاس پلاس می باشد. مبانی کامپیوتر نخستین درس تخصصی است که دانشجویان رشته کامپیوتر و فناوری اطلاعات، باید در دوران تحصیل خود پشت سر بگذارند. زبان ++C از زبان C مشتق شده است. گفته می شود که زبان ++C یک ابر مجموعه ی زبان C می باشد. در کتاب حاضر شما بیشتر با مبانی کامپیوتر و برنامه نویسی به زبان ++C آشنا خواهید شد. در ادامه مطلب شما می توانید شرح کوتاهی از زبان ++C را بخوانید.

amoozesh mabani com va barname nevisiye c  دانلود کتاب آموزش مبانی کامپیوتر و زبان برنامه نویسی ++C

 

mehrab بازدید : 235 سه شنبه 06 آبان 1393 نظرات (0)

WhatsApp Messenger واتس اپ مسنجر یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین نرم افزارهای مسنجر و چت دنیاست که امروز ما برای شما کاربران عزیز آخرین نسخه از این نرم افزار رو آماده کرده ایم  این اپلیکیشن معرف که که نسخه های متعددی از آن برای انواع سیستم عامل ها منتشر شده است امروز ما نسخه اندروید این اپلیکیشن محبوب رو برای دانلود قرار داده ایم. توسط این اپلیکیشن می توانید با تمام کاربرانی که این برنامه را رو گوشی خود نصب کرده اند به گفتگو و چت بپردازید . ویژگی خاص  واتس آپ اندروید  را می توان در این مورد دانست که در این مسنجر شما نیاز به ساختن هیچ گونه آیدیتی  ندارید و  مستقیما می توانید با طرفتان به گفتگو و چت بپردازید. با این برنامه می توانید با استفاده از اتصال ۳G یا وای فای و به صورت رایگان برای دوستان و خانواده ی خود عکس ، یادداشت صوتی ، پیام های ویدئویی و متن بفرستید و به چت کردن به صورت گروهی و یک نفره پرداخته و یا به ارسال اس ام اس بپردازید.برنامه WhatsApp Messenger با میلیون ها دانلود از فروشگاه گوگل پلی دارای امتیاز 4.4 از 5 میباشد. نسخه اندروید مورد نیاز برای اجرا برنامه 2.1 و بالاتر می باشد، در ادامه می توانید برخی از ویژیگی و قابلیت های این مسنجر قدرتمند را ببینید.

Whats app Messenger دانلود واتس اپ اندروید WhatsApp Messenger 2.11.424

تعداد صفحات : 38

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه