loading...
دانلود 98 | دانلود رایگان
mehrab بازدید : 703 سه شنبه 01 مهر 1393 نظرات (0)

Trapcode Suite دانلود مجموعه پلاگین های Trapcode برای افتر افکت

افتر افکت نام نرم افزاری حرفه ای در زمینه افکت گذاری و ساخت جلوه های ویژه فیلم ها می باشد. ابن نرم افزار علاوه بر جلوه های ویژه می تواند تبلیغات تلویزیونی را نیز بسازد. پلاگین ها مکمل نرم افزار افتر افکت هستند. امروز در دانلود 98 شاهد مجموعه کامل پلاگین Trapcode هستیم. در این مجموعه، پلاگین های Mir، 3D Stroke، EchoSpace، Horizon، Lux، Particular، Sound Keys، StarGlow، Shine، Form موجود می باشد و ما آن را به صورت کامل برای سیستم عامل ویندوز قرار دادیم. این مجموعه نسخه آخر پلاگین های موجود می باشد که همراه با سریال در فایل فشرده قرار دارد. هر کدام از پلاگین ها دنیای بزرگی دارد و هر روزه افراد زیادی از این پلاگین ها استفاده می کنند. شما نیز می توانید هم اکنون با دریافت رایگان این مجموعه پلاگین ها از وبسایت دانلود نود و هشت به آن ها بپیوندید.

 

 

mehrab بازدید : 138 سه شنبه 01 مهر 1393 نظرات (0)

Wondershare Video Editor ویرایش حرفه ای ویدیو با Wondershare Video Editor 4.6.0.6

شاید گاهی اوقات لازم باشد که در مدت کوتاهی یک فلیم را ویرایش
کنید. آیا از نرم افزار های فوق حرفه ای استفاده می کنید یا از نرم افزار استفاده می کنید که بتوانید سریع و آسان آن ها را تغییر دهید. اگر شما جزء دسته دوم این گروه هستید در این پست با ما باشید. شما در این نرم افزار می توانید به فیلم های خود افکت، موشن یا متن هایی را بیفزایید. شاید یکی از بهترین ویژگی این نرم افزار امکان پشتیبانی از فرمت های WMV, AVI, MP4, FLV, MOV, MKV, MTS باشد زیرا چندی از ویرایشگر های ویدیویی از فرمت هایی مانند MKV پشتیبانی نمی کند اما شما دیگر می توانید این فایل ها را با نرم افزار Wondershare Video Editor ویرایش کنید. در این نرم افزار بیش از 30 افکت بسیار زیبا وجود دارد شما در این نرم افزار می توانید در بارگذاری هر نوع فایلی آزاد باشید زیرا از بیش تر فرمت های صوتی و تصویری پشتیبانی می کند. شما می توانید این نرم افزار را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت محبوب دانلود 98 دریافت نمایید.

 

 

 

mehrab بازدید : 161 سه شنبه 01 مهر 1393 نظرات (0)

WinMend Folder Hidden پنهان کردن فایل های شخصی با WinMend Folder Hidden 1.5.0

شاید برای شما هم پیش امده باشد که بخواهید فایل های و فولدر های شخصی خود را از دید دیگر افراد پنهان کنید.امروز تصمیم داریم تا به درخواست کاربران عزیز دانلود 98 نرم افزاری را برای پنهان کردن فایل های شخصی قرار دهیم. این نرم افزار را می توان نرم افزازی کامل برای پنهان سازی انواع فایل ها دانست. ابن نرم افزار کارایی بسیار ساده و اسانی دارد به این صورت که شما پس از نصب نرم افزار وارد آن می شوید و رمزی را برای دسترسی به نرم افزار انتخاب می کنید پس از وارد شدن به محیط نرم افزار پوشه و فایل هایی را که می خواهید از دسترسی دیگر افراد بردارید انتخاب می کنید و آن ها را از دید انها می پوشانید. نگران هیچ چیز نباشید شما می توانید به اسانی پوشه های خود را مدیریت کنید و از آن ها استفاده کنید ولی این کار برای هیچ فرد دیگر به هیچ عنوان امکان پذیر نیست. این نرم افزار با همه ویندوز ها سازگار بوده و به راحتی می توان از آن استفاده کرد. حجم پایین و 2 مگابایتی این نرم افزار امکان استفاده از آن را به همه می دهد. شما می توانید این نرم افزار را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت محبوب دانلود 98 دریافت نمایید.

 

 

mehrab بازدید : 153 سه شنبه 01 مهر 1393 نظرات (0)

SuperEasy Video Converter v3 تبدیل سریع ویدیو ها با SuperEasy Video Converter v3.0.4354

امروزه تبدیل فایل ها به یکدیگر بیشتر شده زیرا دستگاه های پخش فایل های صوتی و تصویری افزایش یافته و شاید هر دستگاهی هر فرمتی را پشتیبانی نکند بنابراین نرم افزار هایی برای تبدیل این فرمت ها ایجاد شده و تا کنون نرم افزار های بسیار زیادی برای اینکار منتشر شده است. SuperEasy Video Converter یکی از این نرم افزار هایی است که امروز قصد معرفی آن را داریم. این نرم افزار می تواند فیلم ها و ویدئو های شما را با سرعت بسیار بالا تبدیل کند و مبدل بسیار خوبی برای اینکار است. این نرم افزار از اکثر فرمت های رایج پشتیبانی می کند. نرم افزار سوپر ایزی کانورتر این امکان را می دهد تا بتوانید فیلم ها را از سایت های مشاهده آنلاین مثل یوتیوپ دریافت کنید و فرمت انها را به انچه می خواهید تغییر دهید. این نرم افزار از تکنولوژی های بسیار زیادی برخوردار است که یکی از آنها برای کاهش حجم خروجی به کار می رود. یکی از ویژگی های این نرم افزار امکان تبدیل و استخراج فایل های ویدیویی از دی وی دی و سی دی ها هست. شما می توانید این نرم افزار را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت محبوب دانلود 98 دریافت نمایید.

 

mehrab بازدید : 423 سه شنبه 01 مهر 1393 نظرات (0)

Universal Adobe Patcher فعال سازی نرم افزار های ادوبی با Universal Adobe Patcher 1.2

امروز تصمیم داریم تا برای شما نرم افزار Universal Adobe Patcher 1.2 را اماده کنیم. این نرم افزار می تواند تمامی محصولات ادوبی را پچ کند و بدون هیچ محدودیت زمانی به شما امکان استفاده بی نهایت را می دهد. امروزه محصولات ادوبی در بیشتر عرصه ها از جمله انیمیشن سازی، طراحی شخصیت ها، طراحی تصایر و… گسترش یافته و کرک کردن تک تک آنها کار ساده ای نیست. بنابراین نرم افزار Universal Adobe Patcher می تواند به سادگی و بدون صرف زمان زیادی تمامی محصولات و نرم افزار های ادوبی را کرک کند.

این نرم افزار علاوه بر نسخه های cs می تواند تمامی محصولات نسخه cc یا Crative Cloud را اکتیو کند. شما می توانید این نرم افزار را به صورت رایگان و با لینک مستقیم دریافت نمایید.

 

 

 

mehrab بازدید : 1352 سه شنبه 01 مهر 1393 نظرات (0)

Turbo C  v4.5 دانلود Turbo C++ v4.5   نرم افزار برنامه نویسی سی پلاس پلاس

امروز تصمیم داریم تا برای شما نسخه آخر نرم افزار توربو سی پلاس پلاس رو قرار دهیم. این نسخه بر روی ویندوز اجرا می شود و اگر این نرم افزار را دنبال می کردید متوجه شده اید که در نسخه قبلی این نرم افزار، Turbo C++ بر روی داس اجرا می شد و محیط نه چندان جالبی داشت اما این نسخه مورد استقبال تمامی کاربران برنامه نویس قرار گرفت. در این نسخه شما دارای محیط جالبی خواهید بود و دسترسی آسان به تمامی قسمت ها یکی از ویژگی های این نسخه است. در نسخه قبلی این نرم افزار شما امکان کپی و پیست کردن کد ها را نداشت اما در این نسخه شما می توانید کد ها را کپی و پیست کنید و هر تغییری در آن ایجاد نمایید. توجه داشته باشید که این نسخه نیاز به ساپورت 16 بیت دارد و این دسترسی در ویندوز 8 بسته شده و شما باید مراحل ساپورت 16بیت را در ادامه مطلب مطالعه نمایید. برای زبان سی پلاس پلاس کامپایلر های مختلفی وجود دارد که این نرم افزار یکی از کامپایلر های سی پلاس پلاس هست. جالب است بدانید که فرق زبان c با زبان c++ چیست. در زبان سی شما شئ گرایی را در اختیار ندارید اما در سی پلاس پلاس شما می توانید شئ و کلاس هایی را ایجاد نمایید در اولین رونمایی از این زبان آن را با نام سی با کلاس خواندند اما مدتی بعد ان را  سی پلاس پلاس نام گذاری کردند. شما می توانید این نرم افزار را به صورت رایگان از وبسایت دانلود 98 دریافت نمایید.

 

 

mehrab بازدید : 159 سه شنبه 01 مهر 1393 نظرات (0)

fotosketcher دانلود نرم افزار تبدیل عکس به نقاشی FotoSketcher 2.96

نرم افزار جالب تبدیل عکس به نقاشی نرم افزار کاربردی است که می تواند بر روی عکس شما تغییرات و تنظیماتی اعمال کند تا پس از رندر گرفتن عکس خود را به صورت نقاشی ببینید. با نرم افزار FotoSketcher می توانید تصاویر خود را وارد کنید و با چند کلیک تصویر خود را به نقاشی تبدیل کنید. شما می توانید کیفیت نقاشی خود را از طریق تنظیمات تغییر دهید و مد های زیادی از جمله چهار خونه، هاشور، خط های سیاه و سفید و.. روی تصویر خود اعمال کنید. این نرم افزار به صورت خودکار برای تصویر شما قاب هایی تهییه می کند تا به نقاشی شما جلوه واقعی تری ببخشد. حجم این نرم افزار بسیار کم می باشد و هر کسی قادر به دریافت آن می باشد. شما می توانید با این نرم افزار کپی رایت خود را در گوشه عکس قرار دهید و یا تاریخ تبدیل عکس را یادداشت نمایید تا هر وقت بتوانید به تاریخ نقاشی دسترسی داشته باشید. همچنین با این نرم افزار قادر خواهید بود تا عکسی را که به نقاشی تبدیل شده است را به صورت مستقیم از طریق نرم افزار چاپ نمایید. شما می توانید این نرم افزار کاربردی را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از وبسایت دانلود 98 دریافت نمایید.

 

 

 

mehrab بازدید : 138 سه شنبه 01 مهر 1393 نظرات (0)

Freemake Video Downloader دانلود فیلم از سایت های ویدیویی آنلاین با نرم افزار Freemake Video Downloader 3.7.0.16

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید فیلم یا صوتی را از سایت های ویدویی آنلاین مانند یوتیوب و فیسبوک دریافت کنید اما هر چه تلاش برای دریافت می کنید هیچ فایده ای ندارد. نرم افزار های زیادی برای این کار منتشر شده که بعضی از آنها به دلیل نبودن کرک و برنامه ناقص در دریافت ویدیو مشکل دارند اما این برنامه می تواند برای اینکار به شما کمک بزرگی بکند. شما می توانید با دریافت و نصب این برنامه به راحتی فیلم های آنلاین را دریافت نمایید. شما می توانید با استفاده از این نرم افزار سرعت دانلود فیلم های آنلاین را افزایش دهید. و فیلم ها را به فرمت های مختلف تبدیل نمایید. شما می توانید این نرم افزار را به صورت رایگان و با لینک مستقیم دریافت نمایید.

 

mehrab بازدید : 152 سه شنبه 01 مهر 1393 نظرات (0)

Google Chrome دانلود آخرین نسخه مرورگر Google Chrome 37.0.2062.120

گوگل کروم مرورگری است که توسط شرکت گوگل ساخته شده است.فعلا این گوگل کروم نسخه ی آخر هست و تمامیه جاوا اسکریپت ها و کد های css را پشتیبانی می کند.کار با این مرورگر خیلی آسان است و قابلیت ذخیره ی سایت ها و نشان دادن آخرین صفحات را هم دارد.سرعت این مرورگر خیلی بالاست و این باعث شده تا مردم را به خود جذب کنند از دیگر امکنات این مرورگر کاربردی حذف کوکی هاست یعنی شما با باز کردن سایت ها در گوگل کروم خود یا هر مرورگری آدرس را ثبت میکنید و دیگران هم می توانند به آن دسترسی داشته باشند اما این مرورگر قدرتمند می تواند آنها را پاک کرده و برای همیشه از حافظه خود پاک کند همان طور که می دانید سرعت این مرورگر بسیار بالاست و در این برای سرعت این مرورگر بیشترین خرج شده است که حالا همه ما از آن استفاده میکنیم.شما می توانید نسخه ی آخر گوگل کروم را از دانلود ۹۸ دانلود نمایید و با سرعت بالا در صفحات اینترنت از آن استفاده کنید.

 

mehrab بازدید : 212 سه شنبه 01 مهر 1393 نظرات (0)

Borland Delphi 7 دانلود نرم افزار دلفی Borland Delphi v7.0

دلفی نام یک زبان برنامه نویسی پر طرفدار است که امروزه در تمامی کشور های دنیا مخصوصا ایران مورد استفاده قرار می گیرد. این زبان برنامه نویسی توسط شرکت بورلند توسعه یافته و اکنون می توان با این نرم افزار برنامه نویسی کار های قبیل ساخت انواع نرم افزار های تحت ویندوز و لینوکس را انجام داد. این نرم افزار محیط جالب دارد که بر خلاف زبان های برنامه نویسی C++ که محیط نوشتاری داشت می توان در دلفی محیط دیداری را هم تماشا کرد و از آنجا به کارهای گرافیکی برنامه نوشته شده پرداخت. این زبان در سال های اول انتشار خود از کتابخانه ویندوز و کتابخانه مخصوص خود یعنی VLC استفاده می کرد و پس از توسعه و گسترش بیشتر دلفی حالا می توان مشاهده کرد که دلفی می تواند از فریم ورک دات نت هم استفاده کند. شما می توانید این نرم افزار دلفی را برای نوشتن و توسعه برنامه ها از وبسایت محبوب دانلود 98 دریافت نمایید.

 

 

 

mehrab بازدید : 146 سه شنبه 01 مهر 1393 نظرات (0)

DVDStyler ساخت منو دی وی دی فیلم با DVDStyler 2.8

DVDStyler نام نرم افزاری است کاربردی جهت ساخت فیلم هایی برای پخش در دستگاه های ویدئوی خانگی. اگر می خواهید فیلم خود را در دستگاه پخش فیلم اجرا نمایید اما قادر به تبدیل فرمت آن نیستید یا می خواهید یک منو شخصی برای فیلم خود ایجاد کنید ما نرم افزار DVDStyler را به شما پیشنهاد می کنیم. این نرم افزار می تواند برای DVD فیلم های شما منو هایی زیبا را خلق کند. این نرم افزار منو های ساخته شده از قبل یا پیشفرض را دارد که می توانید به راحتی روی فیلم خود اعمال کنید همچنین می توانید منو های خود را به صورت دلخواه و به راحتی بسازید. می توانید با این نرم افزار روی ویدئو های خود زیرنویس قرار دهید یا صوت جدیدی به آن اضافه کنید همچنین می توانید برای منو های خود عکس پس زمینه انتخاب کنید. در کل با این نرم افزار می توانید به صورت حرفه ای و آسان منو خود را بسازید یا منو های پیشفرض را شخصی سازی کنید. شما می توانید هم اکنون این نرم افزار را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از وبسایت دانلود 98 دریافت نمایید.

 

 

mehrab بازدید : 592 سه شنبه 01 مهر 1393 نظرات (0)

Aegisub دانلود Aegisub 3.2.1   نرم افزار ویرایش زیرنویس فیلم ها

امروز تصمیم داریم تا برای شما کاربران عزیز دانلود 98 نرم افزار حرفه ای Aegisub را قرار دهیم. این نرم افزار همان طور که گفته شد نرم افزاری بسیار حرفه ای در ویرایش زیرنویس فیلم است. اگر برای شما هم پیش آمده که فیلم های غیر دوبله دانلود می کنید و پس از دریافت زیرنویس متوجه می شوید که زیرنویس با فیلم هماهنگی ندارد و زیرنویسی مرتبط با فیلم را پیدا نمی کنید. در اینگونه مواقع شما نیازمند به نرم افزار Aegisub هستید که می توانید با آن زیرنویس های غیر هماهنگ را با فیلم هماهنگ کنید و یا رنگ آنها را تغییر دهید و تغییراتی بر روی زیرنویس اعمال کنید. شما می توانید این نرم افزار را به صورت رایگان و با لینک مستقیم دریافت نمایید.

 

 

mehrab بازدید : 212 سه شنبه 01 مهر 1393 نظرات (0)

Adobe Acrobat XI Professional دانلود نرم افزار Adobe Acrobat XI Professional v11.0.9   مدیریت فایل های PDF

Adobe Acrobat XI Professional نام نرم افزار کاربردی برای ساخت فایل های PDF است. این نرم افزار می تواند فایل های پی دی اف های شما را مدیریت کند. اگر شما هم تا به حال کتاب های الکترونیکی دریافت کرده باشد حتما نرم افزار ادوب ریدر را می شناسید این نرم افزار می تواند فایل های PDF را بارگذاری کند و آنها را با امکانات بالا برای کاربران بخواند. این نرم افزار هم یکی از محصولات شرکت ادوب بوده که برای ویرایش این فایل ها و ساخت فایل های PDF منشر شده است. نرم افزاری که امروزه لازمه تمامی کاربران ویندوز است. یکی از قابلیت مهم ادوب اکروبات پشتیبانی از زبان شیرین فارسی است که بدون هیچ مشکلی در تایپ کلمات فارسی می توانید به ساخت کتاب های الکترونیکی بپردازید همان طور که می دانید شرکت ادوب به دلیل تحریمات ایران، از فروش محصولات خود به ایرانیان خودداری کرده است بنابراین ایرانیان تصمیم گرفته اند تا نرم افزار های این شرکت را رایگان و کرک شده در اختیار مردم قرار دهند جالب است بدانید که این نرم افزار حدود 2 میلیون تومان قیمت دارد و شما می توانید آن را به صورت رایگان دریافت نمایید. همانطور که گفته شد نرم افزار ادوب ریدر می تواند فایل های PDF را بخواند. و نرم افزار دیگری با نام ادوب رایتر هست که امکان نوشتن فایل های پی دی اف را به کاربران می دهد. در نرم افزار Adobe Acrobat XI Professional شما دارای این دو نرم افزار هستید و قابلیت های زیادی برای ساخت و پرداخت فایل های PDF دارید. شما می توانید این نرم افزار را به صورت رایگان و با لینک مستقیم دریافت نمایید.

 

mehrab بازدید : 218 سه شنبه 01 مهر 1393 نظرات (0)

:: آخرین ویرایش در 26 شهریور 93  ::.

:: کرک و پچ جدید نرم افزار به صورت جداگانه اضافه شد ::

:: آموزش کرک کردن نرم افزار اضافه شد ::

Internet Download Manager نسخه جدید دانلود منیجر Internet Download Manager 6.21 Build 10

Internet Download Manager 6.21.3عرضه شد.این نرم افزار یکی از قدرتمند ترین نرم افزار های مدیریت دانلود است.با این نرم افزار می توان سرعت دانلود را بیش از ۳برابر و در مواقعی بیش از ۵ برابر کرد یکی از امکانات این نرم افزار resume یا ادامه دادن به دانلود است این نرم افزار امکان زمان بندی دارد و می توان زمان پایان و شروع دانلود را برای آن مشخص کرد.یکی از دیگر امکانات آن امکان دانلود ویدیو پخش زنده است که لینک دانلود هم نداشته باشد.شما می توانید این نرم افزار قدرتمند را از سایت محبوب دانلود ۹۸ به صورت رایگان دریافت نمایید. و دانلود های خود را مدیریت کنید.

 

mehrab بازدید : 1294 سه شنبه 01 مهر 1393 نظرات (0)

.:: امکان دریافت تمامی نرم افزار ها با لینک مستقیم ::.

:: آموزش قدم به قدم نصب نرم افزار ها ::

:: آموزش اختصاصی دانلود 98 ::

 

Amozesh Android دانلود مجموعه نرم افزار های مورد نیاز برای ساخت اپلیکیشن اندروید + آموزش گام به گام

امروز تصمیم گرفتیم تا برای کاربرانی که دوست دارند تا برای خود اپلیکیشن های اندروید را با هر نسخه بنویسند مطلبی را قرار دهیم تا بتوانند نرم افزار های مورد نیاز برای این کار را دریافت و در پست های بعدی با آموزش کار با آن با ما همراه باشند. Android SDK یکی از نرم افزار های مورد نیاز برای این کار بوده که توسط گوگل تهیه شده و در پس های قبلی با آن آشنا شده اید. بر روی این نرم افزار چند پلاگین نصب می شوند و به نرم افزاری به نام eclipse متصل شده و امکان ساخت اپلیکیشن را بدون نوشتن کدی قراهم می سازد. این نرم افزار برای اجرای خود نیاز به نرم افزار Java SE Development Kit دارد که می توانید از اینجا دریافت کنید. شما پس از راه اندازی محیط اکسلپیس می توانید با گزینه های موجود در این نرم افزار شروع به ساخت اپلیکیشن های اندروید کنید. این نرم افزار توسط بنده دریافت شده و تست شده می باشد. شما می توانید مراحل نصب برنامه ها و راه اندازی eclipse را به صورت گام به گام در ادامه مطلب مطالعه کنید.

 

تعداد صفحات : 38

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه